"murtohälytin" / gsm-hälyytys

timot

Moikka,
ostin "kodin turvajärjestelmän" (Sonic Safety) jossa on liiketunnistin ja ovitunnistin. Saakohan tuohon kytkettyä "jotenkin" esim. gsm-kännykän ?
Noita gsm-lisäpalikoita myydään erikseen mm. ko. laitteeseen mutta maksavat useampia satoja euroja...
t.t.

8

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdlkkjl

tamper-linjaan saat kiinni minkä tahansa gsm-palikan, vaikka halvemmankin kunhan siinä on relelähkö.

• timot

Moi,
        löytyisikö tuohon "tamper"-linja/gsm -linkitykseen joltain yksinkertaista mallia äkkinäiselle ?

(itse olin ajatellut seuraavasti; se 'lankapuhelin'-piuha mikä lähtee laitteesta pitäisi saada kiinni gsm:ää siten että se antaa kännylle sysäyksen soittaa. tuo voisi onnistua esim motorolan kännyllä kun siinä on yhdellä napilla soitto vastaajanumeroon (ja siihen voisi laittaa tietty oman numeron). mutta ne kaksi sen lankaliittymän piuhaa pitäisi saada jotenkin gsm:ään...)

• sonic
        timot kirjoitti:

Moi,
        löytyisikö tuohon "tamper"-linja/gsm -linkitykseen joltain yksinkertaista mallia äkkinäiselle ?

(itse olin ajatellut seuraavasti; se 'lankapuhelin'-piuha mikä lähtee laitteesta pitäisi saada kiinni gsm:ää siten että se antaa kännylle sysäyksen soittaa. tuo voisi onnistua esim motorolan kännyllä kun siinä on yhdellä napilla soitto vastaajanumeroon (ja siihen voisi laittaa tietty oman numeron). mutta ne kaksi sen lankaliittymän piuhaa pitäisi saada jotenkin gsm:ään...)

Puhelinlinja ei anna minkäänlaista ohjattua ulostuloa. SS ei sisällä rele- tai ohjelmoitavaa ulostuloa, mutta sireeniulostulo antaa 12v, johon voi kytkeä releen. Eikä kannata yrittää juottaa puhelimeen suoraan yhtään mitään, on nähty miten siinä käy... kannattaa suosiolla ostaa jokin "oikea" gsm-robotti, jos haluaa oikeasti että hälytykset myös lähtee eteenpäin. Takuut eivät myöskään kata mahdollisista virityksistä aiheutuneita vikoja (kannattaa muistaa tämäkin).

• vakuutus tarkastaja...
        sonic kirjoitti:

Puhelinlinja ei anna minkäänlaista ohjattua ulostuloa. SS ei sisällä rele- tai ohjelmoitavaa ulostuloa, mutta sireeniulostulo antaa 12v, johon voi kytkeä releen. Eikä kannata yrittää juottaa puhelimeen suoraan yhtään mitään, on nähty miten siinä käy... kannattaa suosiolla ostaa jokin "oikea" gsm-robotti, jos haluaa oikeasti että hälytykset myös lähtee eteenpäin. Takuut eivät myöskään kata mahdollisista virityksistä aiheutuneita vikoja (kannattaa muistaa tämäkin).

Älä osta sikaa säkissä!
        Vertaa laitteita

Kesämökkiläisellä ei mökkiä eikä rahaa
        Kirjoittanut: vakuutus Tarkastaja
        !!VARO!!

http://www.stsahko.com/html/centro_akku.html

Enpä mökilleni Tommosta itse tehtyä räpellystä jättäisi päälle.
        Vaakutushan ei korvaa kun mökki palaa itse tehdyistä laitteista.

Kirjoittanut: vakuutus Tarkastaja...

• ei aivan hyvä Talkkari
        vakuutus tarkastaja... kirjoitti:

Älä osta sikaa säkissä!
        Vertaa laitteita

Kirjoittanut: vakuutus Tarkastaja
        !!VARO!!

http://www.stsahko.com/html/centro_akku.html

Enpä mökilleni Tommosta itse tehtyä räpellystä jättäisi päälle.
        Vaakutushan ei korvaa kun mökki palaa itse tehdyistä laitteista.

Kirjoittanut: vakuutus Tarkastaja...

Halpa no jaa 250€

http://www.netikka.net/novalane/index.php?mark=0.1&productID=76&vote=yes

• asiantuntia /tutu
        ei aivan hyvä Talkkari kirjoitti:

Halpa no jaa 250€

http://www.netikka.net/novalane/index.php?mark=0.1&productID=76&vote=yes

Tervehdys ,

Muutama uutinen langattoman tiedonsiirron edustuksista ja tuotteista.

GSM-teknologia on meidän vahvin osa-alueemme. Jatkamme Telit-moduuleiden ja modeemien edustusta
        ja teknologian omaa kehitystyötä.
        Olemme vahvistaneet tarjontaamme BlueTooth- ja WLAN-moduulitarjonnan ja GPS-antenniteknologian saralla.

___________________________________________________________________________________________
        Olemme saaneet edustukseemme langattomien moduulien valmistajan Ezurion ( www.ezurio.com ).
        Ezurion tuotevalikoimassa ovat:

- BlueTooth-moduulit

- WLAN-moduuli
        Ne ovat helposti integroitavia mm. AT-ohjausrajapinnan ja sisäisten protokollapinojen ansiosta.
        ___________________________________________________________________________________________

Sarantelin ( www.sarantel.com ) GPS-helix-antennit antennit täydentävät antennivalikomaamme, joka
        tukee nyt entistä paremmin Telit-GSM-modeemeihin integroidun GPS-ominaisuuden käyttöönottoa.

GSM/GPRS/3G-teknologiassa jatkamme Telit ( www.telit.com ) kanssa. Telitin 3G moduulit tulevat massatuotantoon
        Q2:n aikana ja 200MIPS ARM9-ytimellinen, C/C ja Python 2.5 ohjelmoitava ja Nucleus OS:llä varustettu
        GSM-moduulista on toimitettu ensimmäiset näytteet maaliskuun aikana.
        http://www.m2m-platforms.com/data.php?group=p&subj=14&pg=1

GSM Modeemeissa uutena tuotteena on tullut Telit-ytimeen perustuva EZ863 ( by GateTel ) , jossa:

- 4-taajuus GSM ja integroitu TCP/IP-pino ja CMUX vakiona.
        - DIN-kiskokiinnitys
        - Watch-dog
        - Python-skriptiohjelmoitavuus
        - GPS paikannus ( SirfStarII ) optiona
        - Laajennettu I/O: Open Collector, AIN, I2C ja Analog
        - Syöttöjännite 5-30V ( EN60950 muk. suojaus )
        http://www.m2m-platforms.com/data.php?group=p&subj=731&pg=8

Pidimme Telitin kanssa yhdessä M2M Seminaarin helmikuussa. Kurssin materiaalin voimme lähettää pyydettäessä tai se on saatavana kirjautumista vastaan verkkosivuiltamme:
        http://www.m2m-platforms.com/index.php?page=seminars
        http://www.m2m-platforms.com/index.php?page=login

Voimme pyynnöstä lähetää teille uusimman Telit2Market-lehden.
        100-sivuisessa lehdessä mm. tietoa uusista Telit tuotteista, Telitin tuotantoyhteistyöstä Bartolinin kanssa ja Telit-ytimellisten asiakastuotteiden esittelyitä.

Keväisin Terveisin,

• capstain
        timot kirjoitti:

Moi,

Murtomiehillä on nykyään gsm häirintälaiteet käytössä.
        Joten kyllä lankapuhelin tai wlan yhteys on varmin.

• ja tulee mieleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe