miten reagoitte kun kuulitte?

Iskä

Haluaisin kuulla ihmisten kommentteja siitä miten reagoitte (isät&äidit) kun saitte kuulla että saatte kaksoset. Itse tipuin kirjaimellisesti tuolilta kun kätilö kertoi uutisesta. Avovaimoni reaktio oli "mitä vittua!" erittäin kovaan ääneen... Kätilö hieman katsoi pitkään kunnes kysyi *oliko tuo sitä slangia sanalle ihanaa*

12

4338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplaäiskä

      tai ei ainakaan minulle. Minulle on aina ollut aivan selvää, että kaksoset tulen saamaan ja niinhän sainkin jopa sukupuolet ovat aina olleet selviö.
      Kätilö taisi odottaa jonkin muunlaista reaktiota...

    • mjs

      Sain siis tietää noin 20 viikolla et kaksoset tulee ekassa ultrassa rupesin itkemään ja olin ettet oo tosissas ultran tehneelle ihmiselle. lapsien isä oli niin rohkee et jätti mut sen jälkeen ko uutinen kaksosista oli liikaa ja ei ole lapsiaan tavannut eikä isyyttä tunnustanut vaikka kaksoseni on jo 8 kk.

      • iskä

        ikävää että tuollaisiakin on... jaksamisia sinulle teet kovaa duunia!


    • gemini-04

      Uutinen oli järkytys ensin mutta sitten jo hetken päästä olin erittäin onnellinen..

      Itse asiassa ei tainnut saada sanaa suustani kun ultraava hoitaja sen sanoi.. ainoastaan kun hän sanoi että katsotaampa löytyykö täältä lisää.. sanoimme että eiköhän tämä jo riitä...

      Minunkin raskaus oli jo viikoilla 20 ennen kun kuulin kakosista..

      Olimme aikaisemmin vitsailleen mieheni kanssa, että aatella jos tulisi kaksoset... enää en vitsailisi asialla.. tällä hetkellä kolmatta lasta yritetään, ja pelko on läsnä tuleeko taas kaksoset...

    • äiti

      Ultrauksessa minulle ilmoitettiin, että täällähän on kaksi...ensin katsoin lääkäriä hölmistyneenä ja kysyin että mitä??? Sen jälkeen märisin ja vollasin järkytyksestä =)Itkusta ei meinannut tulla loppua ollenkaan. Tuleva isä ei ollut mukana ja sairaalasta
      ulos päästessäni soitin hänelle ja jatkoin itkemistä. Mutta jo matkalla töihin ilme kirkastui eikä hymystä loppua tahtonut tulla!!

      • Ihanaa!

        Minä tiesin mahdollisuudesta saada kaksoset jo ennen hedelmöitystä, kun kävin munasolujen laskennassa. Mutta silti se oli yllättävä tilanne. Menin käymään pankkiautomaatilla sairaalasta tullessani, enkä muistanut tunnuslukuani. Jäi rahat sillä kertaa nostamatta. Mutta iloisia me oltiin, todella.


      • edelleen ihmetteleve

        Mä sanoin " mä en kestä" Kaks on ennestään ja ajateltiin että jos vielä yks. Neljän kanssa pitäis pärjätä...


    • Thea

      Toisin kuin monet täällä, minulle ja miehelleni tieto kaksosista ultrassa rv. 9 tuli ihanana yllätyksenä :) En kyllä itkenyt onnestakaan, mutta olin vain iloinen siitä, että kaikki oli hyvin - olin nimittäin ehtinyt sitä epäillä.

    • itse kaksonen

      Isäni ensimmäinen reaktio oli: "ei hitto, täytyy ostaa isompi auto!".

      Lapsia oli jo ennestään 2 ja olivat ajatelleet jos kolmannen vielä ja sitten he saivatkin 4! =)

    • Kaksosäippä

      mies ylättyi, vaikka yritin hänelle asiasta vähän etukäteen vihjailla, koska mun suvussa on niin paljon kaksosia. Mulla on äiti kaksonen ja hänen mummonsa oli kaksonen eli joka toinen sukupolvi on saanut nauttia tästä ilosta.. =)Ilmeisesti tämän vuoksi saimme tietää asiasta jo vkolla 9. Kun tulin toisen kerran raskaaksi niin olin vähän pettynyt, kun en odottanutkaan toisia kaksosia. Eipä silti meillä on kolme fantastista lasta... =)

    • Mervi82

      Oli viikkoja 15 4 ja eka ultra ja esikoista odotan. Kätilö sanoi heti että onpas komean kokoinen maha jo,montakohan sielä on? Luulin että vitsaili vain.. Näytössä näkyi jalkoja ja käsiä ja kätilö sanoi että kaksoset,järkytyin niin että aloin itkeä hysteerisesti,kaikki kauhukuvat mielessä kuinka toinen ei selviä ym.. Tuleva isä istui tuolilla suu auki.. Kaksi päivää meni että toivuin jarkytyksestä,isä toipui heti kun kuuli että terveitä molemmat. :D
      Nyt on maailman onnekkain olo,jotain varmasti tehnyt elämässä oikein kun kaksi lasta saa kerralla. :) Nyt vielä puolet odotusajasta jäljellä ja nautitaan joka hetkestä!

      • iskä

        Nauttikaahan kunnolla nyt ja sitten kun on syntynyt! meillä just juhlittiin 1v synttäreitä ja mahtava,raskas,väsyttävä mutta paras vuosi ikinä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      533
      3786
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3697
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2866
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2559
    6. 301
      2391
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1633
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      118
      1548
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe