..tarkoitetaan? Mulla on laskevana Jousimies ja olen huomannut et mun on vaikea vastustaa jousimies miehiä. Kuitenkin tiedän etten heidän kainssaan ikipäivänä voisi elää.. Mut jos joku viisas osaa mulle kerto et mitä tarkoittaa laskeva eli deskendentti merkki.. Kiitos :)
Laskeva merkki
5
1961
Vastaukset
- merkki
jos se olis niinku sateenkaari, siellä päässä olis aarre. t. -Vesa-
- Siis..
Eli Jousimiehen päässä on aarre? niin.. onhan ne kieltämättä aika fiksuja ~_^
- no ei kun
Siis.. kirjoitti:
Eli Jousimiehen päässä on aarre? niin.. onhan ne kieltämättä aika fiksuja ~_^
se valittu tietenkin, mitenkään voi kaikki olla;)
no ei kun kirjoitti:
se valittu tietenkin, mitenkään voi kaikki olla;)
kuvaa kartalla sitä kuinka toimit parisuhteessa ja millaisia ihmisiä "vedät" puoleesi.DC merkki sijaitsee 7.huoneessa nousevaa merkkiä(AC) vastapäätä.Onko nousevasi kenties kaksonen?Kannattaa katsoa sieltä kartalta vielä venus,mars ja kuu nekin ovat tärkeitä parisuhdeanalyysiä tehdessä.Marsn kuvaa naisenkartalla miesihannetta ja venus tapaa rakastaa. Miehen kartalla sitten päinvastoin.
venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia.- kauris
Leena kirjoitti:
kuvaa kartalla sitä kuinka toimit parisuhteessa ja millaisia ihmisiä "vedät" puoleesi.DC merkki sijaitsee 7.huoneessa nousevaa merkkiä(AC) vastapäätä.Onko nousevasi kenties kaksonen?Kannattaa katsoa sieltä kartalta vielä venus,mars ja kuu nekin ovat tärkeitä parisuhdeanalyysiä tehdessä.Marsn kuvaa naisenkartalla miesihannetta ja venus tapaa rakastaa. Miehen kartalla sitten päinvastoin.
venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia.Kiitos vastauksestasi. Todellakin nouseva merkkini on kaksonen, mars on vesimiehessä ja venus neitsyessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511