Laskeva merkki

mitä sillä..

..tarkoitetaan? Mulla on laskevana Jousimies ja olen huomannut et mun on vaikea vastustaa jousimies miehiä. Kuitenkin tiedän etten heidän kainssaan ikipäivänä voisi elää.. Mut jos joku viisas osaa mulle kerto et mitä tarkoittaa laskeva eli deskendentti merkki.. Kiitos :)

5

1835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkki

jos se olis niinku sateenkaari, siellä päässä olis aarre. t. -Vesa-

• Siis..

Eli Jousimiehen päässä on aarre? niin.. onhan ne kieltämättä aika fiksuja ~_^

• no ei kun
        Siis.. kirjoitti:

Eli Jousimiehen päässä on aarre? niin.. onhan ne kieltämättä aika fiksuja ~_^

se valittu tietenkin, mitenkään voi kaikki olla;)

• no ei kun kirjoitti:

se valittu tietenkin, mitenkään voi kaikki olla;)

kuvaa kartalla sitä kuinka toimit parisuhteessa ja millaisia ihmisiä "vedät" puoleesi.DC merkki sijaitsee 7.huoneessa nousevaa merkkiä(AC) vastapäätä.Onko nousevasi kenties kaksonen?Kannattaa katsoa sieltä kartalta vielä venus,mars ja kuu nekin ovat tärkeitä parisuhdeanalyysiä tehdessä.Marsn kuvaa naisenkartalla miesihannetta ja venus tapaa rakastaa. Miehen kartalla sitten päinvastoin.
        venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia.

• kauris
        Leena kirjoitti:

kuvaa kartalla sitä kuinka toimit parisuhteessa ja millaisia ihmisiä "vedät" puoleesi.DC merkki sijaitsee 7.huoneessa nousevaa merkkiä(AC) vastapäätä.Onko nousevasi kenties kaksonen?Kannattaa katsoa sieltä kartalta vielä venus,mars ja kuu nekin ovat tärkeitä parisuhdeanalyysiä tehdessä.Marsn kuvaa naisenkartalla miesihannetta ja venus tapaa rakastaa. Miehen kartalla sitten päinvastoin.
        venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia.

Kiitos vastauksestasi. Todellakin nouseva merkkini on kaksonen, mars on vesimiehessä ja venus neitsyessä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      102
      8653
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6630
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6439
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5181
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4277
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3471
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3335
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3042
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe