Itkettää

yhyyy.

Muutama vuosi sitten en itkenyt lainkaan. Olin kovakin olevinaan, kun aina pidätin itkua mutta kunnialla siitä selvittiin. Mikä nyt on vialla? Aloitetaan vaikka viime viikon maanantaista. Silloin itkin, koska paras kaverini oli koulumme pahimpien pissiksien kanssa niin kaveria koko päivän (ja minä olin yksin enkä omaa muita kavereita). Myöhemmin näin heidät kaupungilla YHDESSÄ ja menin kirjaston vessaan itkemään, en vain ymmärrä. Tänäkin päivänä se on vielä niiden kanssa.
Tiistaina tuli kyyneleet silmistä käsitöissä kun survaisin neulalla etusormen päähän. Sattuihan se tietenkin.
Keskiviikkonakin itkin aamulla, koska olin viikonloppuna katsonut Kaunan ja äiti ja isä ja kaikki muutkin olivat jo lähteneet kukin omaan hommaansa. Menin vasta puoli yhteentoista kouluun ja heräsin vähän yli yhdeksän. Pelkäsin ihan kamalasti ja hain kissan luokseni. Se suojelee minua jos joku tulee.
Torstaina en itkenyt, mutta meinasin heitellä tavaroita kun äiti käski viiden minuutin välein tuoda hänelle jotain tavaroita tai keittää kahvia. Oli vaan paha päivä.
Perjantaina en itkenyt koulussa, olin tosin yksin. Kotona menin tietokoneelle lähettämään sähköpostia serkulleni joka on minulle tosi rakas, hän vain asuu niin kaukana minusta. Sitten surffailin netissä, kävin pelaamassa lempikoiraroolipeliäni Clichéä ja menin katsomaan keskusteluita. Siellä oli linkki Sateenkaarisilta -nimiselle paikalle ja siellä oli koskettava teksti ja koskettava video. Alkoi itkettää ihan kamalasti ja itkin ja itkin ja katsoin videon uudelleen. Tuli kamala ikävä toista koiraani joka lopetettiin kun olin ykkösellä. Myöhemmin illalla luin Darren Shan - Friikkisirkus -kirjaa ja sen loppu oli koskettava ja poru pääsi. En saanut millään unta kun jatkoin itkemistä. Ajattelin kaiken laista ikävää ja sitten koskettavaa ja nukahdin levottomasti.
Lauantai ja sunnuntai meni itkemättä.
Tänään, maanantaina aamulla itkin koska astuin LEHTOKOTILON päälle! Onhan se jo ylireagointia, mutta pidän kotiloista ja omistan lemmikkikotilon (joka on lajiltaan akaattikotilo, jättiläismaakotilo). Sekin harmitti että olin kauhean huolimaton. Vähän aikaa sitten tuli tirautettua kun kävin kissagallerian in memorian -puolella (siellä oli kuvia kissoista jotka olivat kuolleet). Koskettavaa.
Toivottavasti menee ohi, ettei minua pidetä yläasteella outona itkupillinä joka itkee perhosen perään.

1

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohduttaja

Mä haluisin tulla halaamaan sua!!!! :) Muakin itkettää joskus ihan pikkuasiat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe