Siis onko itsenäisyys päivänä (6.12) Turun Elysee hallilla joku isompi tanssijuttu?
Siis tyyliin "linnan pirskeet" rahvas versiona..
Onko siis tälläistä tapahtumaa?
Valaiskaa mun päivää..
ELYSEE-Turku-
5
512
Vastaukset
- pirskeet
Siis onko tälläistä tapahtumaa olemassakaan, vai onko vain kuulopuheita?!
- ###
Onhan se totta,valitettavasti siellä on ollut tv-kamerat muina vuosina paikalla,vetää linssiluteet paikalle.
- pirskeet
### kirjoitti:
Onhan se totta,valitettavasti siellä on ollut tv-kamerat muina vuosina paikalla,vetää linssiluteet paikalle.
Ainiin...Ne on niitä vanhoja pareja, jotka kyverpäätaktiialla yrittää koko ajan olla kameran edessä naama kireellä hymyllä! :D
Onko siellä minkä ikäistä porukkaa ollut ennen?
En ole nimittäin huomannut, että se olisi tullut ulos TV:stä.... :/
- latin dancer
Ne tanssit on 5.12 eli jo itsenäisyyspäivän aattona, se on torstai. Siellä käy kaikenikäistä porukkaa, itsekään en ole vielä edes täysi-ikäinen ja olen menossa. Hyvä meininki, lattia on niin suuri, että tanssitilaa on tarpeeksi!
- pirskeet
Maksaako sisäänpääsy minkäverran?
Normaalin 12€??
Onko siellä tyyliin juhlavaatteet ja oma pari mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701