Kuka????

.....

Kuka se on siinä 5.kirjan (Feeniksin kilta) kannessa, vas.alakulmassa, muistaakseni se pitelee ajatusseulaa tai jotain sellaista?

13

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      sirius

      • sipe

        kyl se on kalkaros, sehän opetti okklumeusta harrylle ja harry pääs käsiks sen muistoihin.


      • floor
        sipe kirjoitti:

        kyl se on kalkaros, sehän opetti okklumeusta harrylle ja harry pääs käsiks sen muistoihin.

        Se on sirius, Harry Potter Fanit sivuilla kerrottiin niin (itse Mika Launis kuulemma oli sanonut niin.) En usko et Kalkaros hymyilisi niin. Tyttökään se ei oo (idiootit väittää Hermionex x) sori) kun parran sänki kasvaa. et silleesä :D


    • Se oli

      Koska Kalkaroshan roikku siellä takana ylösalaisin kun James taikoi ja Sirius mölli siinä vieressä ja kirjan kannessa pipopäinen Harry. Niin kerta.

      • Harry-91

        Se ylösalaisin roikkuva Kalkaros oli teini-ikäinen. Ihan hyvin se toinen voi olla aikuinen Kalkaros.


      • vehnä
        Harry-91 kirjoitti:

        Se ylösalaisin roikkuva Kalkaros oli teini-ikäinen. Ihan hyvin se toinen voi olla aikuinen Kalkaros.

        Tyyppi on Sirius 100 % varmuudella, ja perustelut on: sillä on koiran korvat (ja siriushan muuttuu koiraksi), Kalkaroksella on mustat hiukset ja Siriuksen hiuksia kuvattiin kirjan kannen mukaisiksi (lainaus feeniksin killasta s.774-775: Hän oli tosi hyvännäköinen, hänen tumma tukkansa valui silmille sellaisella huolettomalla tyylikkyydellä, jota sen paremmin James kuin Harrykaan eivoisi koskaan saavuttaa...) Aika epätarkka kuvaus, mutta valuvat siinä kannen kuvassa. Ja kalkaroksen hiuksia kuvattiin jo teini-ikäisestä alkaen rasvaisiksi. Mutta tärkeintä musta on ne koirankorvat, kuvittaja on pistänyt ne juuri tunnistusta helpottamaan.

        Niille, jotka arvelee tyyppiä tytöksi (Luna-epäilyjä olen kuullut) voin kertoa että tyypillä on parransänki. Eli se siitä sitten.


      • Nimetön
        vehnä kirjoitti:

        Tyyppi on Sirius 100 % varmuudella, ja perustelut on: sillä on koiran korvat (ja siriushan muuttuu koiraksi), Kalkaroksella on mustat hiukset ja Siriuksen hiuksia kuvattiin kirjan kannen mukaisiksi (lainaus feeniksin killasta s.774-775: Hän oli tosi hyvännäköinen, hänen tumma tukkansa valui silmille sellaisella huolettomalla tyylikkyydellä, jota sen paremmin James kuin Harrykaan eivoisi koskaan saavuttaa...) Aika epätarkka kuvaus, mutta valuvat siinä kannen kuvassa. Ja kalkaroksen hiuksia kuvattiin jo teini-ikäisestä alkaen rasvaisiksi. Mutta tärkeintä musta on ne koirankorvat, kuvittaja on pistänyt ne juuri tunnistusta helpottamaan.

        Niille, jotka arvelee tyyppiä tytöksi (Luna-epäilyjä olen kuullut) voin kertoa että tyypillä on parransänki. Eli se siitä sitten.

        laitoin tätä viestiä ennen että se olisi ollut hermione mutta kuvaa takemmin katsottuani! se tosiaan on sirius! parransänki ja koiran korvat totta puhut!


    • Nimetön

      no sehän on ihan selvästi hermione. pipopää harryn takana on pimento ja se joka roikkuu siellä niin on ron tai sitten teini ikäinen kalkaros

      • duvie-westcott

        Entäs Puoliverisen Prinssin kannessa?
        Kuka se tyttö siinä on?


      • duvie-westcott kirjoitti:

        Entäs Puoliverisen Prinssin kannessa?
        Kuka se tyttö siinä on?

        Ginny Weasley.


      • Nimetön
        duvie-westcott kirjoitti:

        Entäs Puoliverisen Prinssin kannessa?
        Kuka se tyttö siinä on?

        ootko sää oikeesti lukenu harry potter kirjoja jokainen joka on lukenut tietää että se on ginny! sokeekin näkee sen!


      • floor

        Lue mun aikasempi viestiiiiiiiiii..........


    • Fourteen

      http://hpfanit.vuotis.net/kuvittaja.php

      Tuolta voi lukea kansien selostukset! Feeniksin killan kansikuvassa tuo vasemmassa alakulmassa oleva heppu on Sirius, eikä mikään Hermione tai Luna Lovekiva...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe