Hei!
Dorell Hotellin parhaat puolet oli se, että se on
-lähellä satamaa
-edullisuus
-aamiainen sisältyy hintaan
Ehkä ei niin hyvä puoli:
- on huone, jossa jaetaan wc kolmen muun huoneen kanssa
Ainaskin me ei kaivattu laatua, vaan ehkä se edullisuus. Ja kun me ei kauan viihtytä hotellissa, vaan tutustutaan enemmänkin vanhaan kaupunkiin.
Olisikin kiva tietää, että onko joku piipahtanut Dorelissa?
Kaikista epämiuluisinta... onko hotelleissa yleensääkin mitään ötöjä?
Mietittiin, et ku Dorell on niin edullinen.
Hinta 600eek (jaettu wc)
Jos olisi oma wc, niin hinta silloin 800eek.
Dorell Hotell? Ötöjä?
7
1050
Vastaukset
- Vanamees,
Ei valittamista, suosittelen.
- dipl. kaufmann
virolainen provo. kaveri mainostaa omaa puljuaan ja vastaa sitten itse toisella nimimerkillä. kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva noin kehnosti?
- kirjoittaa
>kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva
>noin kehnosti?
Tuo edellä oleva alkaa olla sellaista keskivertosuomea, jossa kirjoitetaan esim "yli oppilas lauta kunta". - alkup.kirjoittaja
kirjoittaa kirjoitti:
>kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva
>noin kehnosti?
Tuo edellä oleva alkaa olla sellaista keskivertosuomea, jossa kirjoitetaan esim "yli oppilas lauta kunta".Voi jestas mitä juttuja!
Ei näissä kirjoituksissa pahemmin jaksa katsoa onko kaikki ok, vaan saa sanottua oman asian.
Mikä ihmeen ostomies?
jos ei oo sanottavaa asiaan niin olkoon hiljaa
- 5 Tähteä
Dorelli on viidentähden HOTELLI piste
- 666
tähden ho-ho-ho-hotelli h... kirjoitti:
Minusta kuudentähden, viimmekerrallakin oli niin kova kyyti meinas varpaista kynnet lähteä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514