Hei!
Dorell Hotellin parhaat puolet oli se, että se on
-lähellä satamaa
-edullisuus
-aamiainen sisältyy hintaan
Ehkä ei niin hyvä puoli:
- on huone, jossa jaetaan wc kolmen muun huoneen kanssa
Ainaskin me ei kaivattu laatua, vaan ehkä se edullisuus. Ja kun me ei kauan viihtytä hotellissa, vaan tutustutaan enemmänkin vanhaan kaupunkiin.
Olisikin kiva tietää, että onko joku piipahtanut Dorelissa?
Kaikista epämiuluisinta... onko hotelleissa yleensääkin mitään ötöjä?
Mietittiin, et ku Dorell on niin edullinen.
Hinta 600eek (jaettu wc)
Jos olisi oma wc, niin hinta silloin 800eek.
Dorell Hotell? Ötöjä?
7
1043
Vastaukset
- Vanamees,
Ei valittamista, suosittelen.
- dipl. kaufmann
virolainen provo. kaveri mainostaa omaa puljuaan ja vastaa sitten itse toisella nimimerkillä. kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva noin kehnosti?
- kirjoittaa
>kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva
>noin kehnosti?
Tuo edellä oleva alkaa olla sellaista keskivertosuomea, jossa kirjoitetaan esim "yli oppilas lauta kunta". - alkup.kirjoittaja
kirjoittaa kirjoitti:
>kirjoittaisiko suomea äidinkielenään puhuva
>noin kehnosti?
Tuo edellä oleva alkaa olla sellaista keskivertosuomea, jossa kirjoitetaan esim "yli oppilas lauta kunta".Voi jestas mitä juttuja!
Ei näissä kirjoituksissa pahemmin jaksa katsoa onko kaikki ok, vaan saa sanottua oman asian.
Mikä ihmeen ostomies?
jos ei oo sanottavaa asiaan niin olkoon hiljaa
- 5 Tähteä
Dorelli on viidentähden HOTELLI piste
- 666
tähden ho-ho-ho-hotelli h... kirjoitti:
Minusta kuudentähden, viimmekerrallakin oli niin kova kyyti meinas varpaista kynnet lähteä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274