Ollaan menossa ensi viikolla viikoksi KL:n ja viikoksi Penangiin, joten kysyisin onko jotain ehdottomia paikkoja missä kannattaa käydä. Petronas tower on varmaan yksi niistä, mutta löytyykö molemmista jotain mitkä kannattaa käydä tarkistamassa? Ja onko Penang kuinka suuri paikka, kannattaako sieltä lähteä käymään sillan kautta mantereella ja onko siellä yleensä mitään?
Kiitos jo etukäteen vastaajille ja aurinkoisia vappuilmoja!
Kuola Lumpurin ja Penangin "must see"-kohteet
2
869
Vastaukset
- Minä
Kuala Lumpurissa kannattaa ehdottomasti mennä Times Square-ostoskeskukseeen shoppailemaan. Sairaan iso ja siellä menee kevyesti yksi päivä. Siellä on myös huvipuisto sisällä (eli ei mikään pieni paikka) ja ihan kunnollinen vuoristorata! :))
Menkää mieluummin KL Toweriin kuin Petronasiin, Petronasiin pitää varata aika etukäteen, eikä pääse kuin välitasanteelle vartiksi palloilemaan. KL Towerissa pääsee korkeammalle, jos näköalat kiinnostaa!
Me oltiin vaan mutama päivä Kuala Lumpurissa formulakisojen yhteydessä ja aika meni kyllä vaan shoppaillessa ja syödessä :). No jospa nuo nyt auttaisivat!
Mukavaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882