Onko kellään varmaa tietoa tai kokemusta USB-digiboksista tietokoneeseen, joka toimisi edes kunnon antennilla hyvin. Tarkoitan siis, että myös YLE:n tekstitykset toimisivat myös tallennetuissa ohjelmissa. Nebulako on edelleen ainoa siedettävästi toimiva?
Toimiva digitikku tietokoneeseen?
3
3588
Vastaukset
- msidigivox
Taitaa olla ettei 100 prosenttisesti toimivaa laitetta ole vielä olemassakaan.Jotku USB-digitikut on saatu paremmin toimimaan vaihtamalla ohjelmia ja ajureita,mutta ei yksikään toimi ilman joitakin toimintahäiriöitä.Varsinkin ylen tekstit tallenteessa on hankala paikka.Joku tikku voi toimia jopa viikon ja yhtäkkiä ei pelaakkaan.
- J-PJ
Minulla on Anysee boxi ja toimii omalla "piiskallaan" hyvässä kentässä. Talo haravalla vielä paremmin. Alku vaikeuksia oli, mutta ne on voitettu. Voin suositella kyseistä laitetta. Hinta haitari on melkoinen, joten kannattaa katsoa mistä ostaa. Alle satasella ostin itse.
- täälläkin
toimii loistavasti, oikeesti ylitti odotukset.
mutta ne yle tekstit testaamatta..tallennuksessa siis..
tällä hetkellä omalla piiskalla parimetriä
antennijohtoa, pienellä hakemisella paikka antennille löytyi. tohon vielä vahvistettu sisäantenni niin vot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799