Kesken Taigerkakkusouwn

NoitaNainen

Kumiteräsaappaan uhkauskirje herätti hillomunkkimaisessa olotilassani ahaa-ilmiön!

Pyydänpä Pyynö-jänistä vartioimaan taloani. Siinä kyllä porgganamehutaikajuomalla maustettu Pyynö päihittää gummitukset mennen tullen.

http://pyyno.temppeli.org/

Tiijä vaikuttaako se tuo musta kuu vai mikä näihin ihmetempauksiin..

15

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      tuli ensimmäisenä mieleen pystyyn nostetut etu-ja pikkusormi,en tiedä miksi...Onko Pyynö virallisesti voimaeläin?Löytyykö papereita?Tä?/Porkkanamehu höystettynä chilillä kyllä todellakin räjäyttää tajunnan ainakin kahteen,yhtäsuureen kappaleeseen.Iuh!/Kaiken takana on kuuu-uuuu-uuuuuu...*Kiinnittää ulvonnallaan huomiota kirjastolla*

      • NoitaNainen

        Pyynö on huippujätkä ja suojelee ketä vaan, joka tarjoaa sille porgganajuomaa. Humehia mulla ei ole, kun en käytä. Paperit on myyty eurojen puutteessa.

        *Kalauttaa isolla porkkanalla kaaliin* Kirjastossa ei saa ulista!

        Kuu se aina syypää kaikkeen, miks muuten leiposin hulluna Taigerkakkuja??


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Pyynö on huippujätkä ja suojelee ketä vaan, joka tarjoaa sille porgganajuomaa. Humehia mulla ei ole, kun en käytä. Paperit on myyty eurojen puutteessa.

        *Kalauttaa isolla porkkanalla kaaliin* Kirjastossa ei saa ulista!

        Kuu se aina syypää kaikkeen, miks muuten leiposin hulluna Taigerkakkuja??

        Ei saa.Tekee kipeää!Mulla on Tarja Halosen kirjoittama erikoislupa ulvoa kirjastoissa niiden aukioloaikoina ja täysikuisin./O.K:In Pyynö we trust.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ei saa.Tekee kipeää!Mulla on Tarja Halosen kirjoittama erikoislupa ulvoa kirjastoissa niiden aukioloaikoina ja täysikuisin./O.K:In Pyynö we trust.

        tuli harrastettua pihamaalla, kun syksyllä kaadettiin puskia ja nyt ne lumen alta ikävästi törröttää. Ja mulla on Jari Tervon erikoislupa kalauttaa porkkanalla ulvojia.

        Missäs hää nyt on? Sait sitte lisäaikaa? Vai telkesitkö ihtes kiinni kettingeillä koneeseen?


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        tuli harrastettua pihamaalla, kun syksyllä kaadettiin puskia ja nyt ne lumen alta ikävästi törröttää. Ja mulla on Jari Tervon erikoislupa kalauttaa porkkanalla ulvojia.

        Missäs hää nyt on? Sait sitte lisäaikaa? Vai telkesitkö ihtes kiinni kettingeillä koneeseen?

        Lähtiessä kävi mielessä,että jotain asiaa kuitenkin tulee illalla,niin että...*huoh*Mun on pakko saada oma kone,tai halkean tai jotain vielä pahempaa.*Hirveää ärinää*/Katoikko eilen Tervoa uutisvuodossa?:)


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Lähtiessä kävi mielessä,että jotain asiaa kuitenkin tulee illalla,niin että...*huoh*Mun on pakko saada oma kone,tai halkean tai jotain vielä pahempaa.*Hirveää ärinää*/Katoikko eilen Tervoa uutisvuodossa?:)

        eiku kone..joo katoin..se on ihan huippu!

        PS! Mikä on pehempaa kuin halkeaminen? *pyörittää silmiään satasen hewosdesibelin woimalla*


      • NoitaNainen

        Kato Tarotkorteista, hyökkääkö ne? Sinähä se tietäjä oot! *noidan pää kumisee tyhjyyttään politiikasta*

        Hae yks mäyris ja yks Jack Daniels ja keitä taikajuomasoppa ja mee olohuoneen pöydän alle keksimään loitsuja :/


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        eiku kone..joo katoin..se on ihan huippu!

        PS! Mikä on pehempaa kuin halkeaminen? *pyörittää silmiään satasen hewosdesibelin woimalla*

        En osta mopoa;Se riitti kun teinarina teloin itseni Honda Monkeylla vai mikä sekin nyt oli.../Pyörii mullakin välillä silmät päässä 45 rpm maailmanmenoa ihmetellessä.K.o vaivaan ajattelin ennaltaehkäisevästi hakea lääkkeeksi mäyräkoiran.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        En osta mopoa;Se riitti kun teinarina teloin itseni Honda Monkeylla vai mikä sekin nyt oli.../Pyörii mullakin välillä silmät päässä 45 rpm maailmanmenoa ihmetellessä.K.o vaivaan ajattelin ennaltaehkäisevästi hakea lääkkeeksi mäyräkoiran.

        niin ei oo asiaa kylille sen koommin.

        Minä aattelin ryypätä Jaskan kanssa ja lietsoa uusia loitsuja pöydän alla..vappuna :)
        Danielsia onkin jo ikävä.

        Ja huomenna kutsuu työmaa.


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        niin ei oo asiaa kylille sen koommin.

        Minä aattelin ryypätä Jaskan kanssa ja lietsoa uusia loitsuja pöydän alla..vappuna :)
        Danielsia onkin jo ikävä.

        Ja huomenna kutsuu työmaa.

        Toisaalta tietenkin joo on terveellisempää kierrellä kylällä koneelta koneelle,kuin jäädä kotiin päätteen ääreen muhimaan,hmm...Alan taas lopetella.Älä unohda pitää kivaa:)*Sitä mäyristä hakemaan*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Toisaalta tietenkin joo on terveellisempää kierrellä kylällä koneelta koneelle,kuin jäädä kotiin päätteen ääreen muhimaan,hmm...Alan taas lopetella.Älä unohda pitää kivaa:)*Sitä mäyristä hakemaan*

        ja vappuna pitää olla kivaa :)

        Joo elä hanki konetta, menee kunto :/


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        ja vappuna pitää olla kivaa :)

        Joo elä hanki konetta, menee kunto :/

        Ainiaan taistelen.*Huutomerkki*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ainiaan taistelen.*Huutomerkki*

        Ryyppään, rellestän, valvon, tanssin,laulan,syön mitä sattuu ja harrastan seksiä!

        *toteaapienellääänellä nurkan takaa, kerran kuussa*

        Hyvwää Wappua Arosudelle :)!!!!!!!!!!!!!


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Ryyppään, rellestän, valvon, tanssin,laulan,syön mitä sattuu ja harrastan seksiä!

        *toteaapienellääänellä nurkan takaa, kerran kuussa*

        Hyvwää Wappua Arosudelle :)!!!!!!!!!!!!!

        Kuten huomasit,niin oli pieni sarkastinen sävy tuossa jutussani...Pöh.Poistun kaljalle.Hyvällä tuurilla irtoaa pimperoakin tänään.Tsau:)


    • se ihan kiva mutta

      ...MITÄ VITTUA?!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe