Haluisin tehdä kaupungin, mutta en keksi sille nimeä! Ehdotuksi kiitos! (Englantilaisia ja max 8 kirjainta) :D Kiitos!
Kaupungin nimiä!
4
1611
Vastaukset
- himpula-
everdale
abigale
abordale
canyon
richville - melliex
No sipsisimssissä on myös naapuruston generointi. Osoite:
http://www.sipsisims.com/?page=generator
:) - Calla
Googlen suositteleminen on vain yksi tapa sanoa ettei viitsi vastata kysymykseen. (vieläpä kammottava tapa, koska vastaus herättää kysyjässä hetken aikaa toivoa ongelman ratkeamisesta)
Joten suositellaan tällä kertaa google earthia :D
(joka ei ole niin kovin tunnettu vielä)
Google Erth on virtuaalinen karttapallo jolta löytää "kaikki maailman kaupungit" ja sen pyörittely on vaivattomuutensa lisäksi todella hauskaa. Nopeasti poimittuna muutama kaupunki, ettei tämä jäisi vain tee kuten sanotaan värssyksi.
USA
Arvada
Aurora
Riverton
Draper
Fremont
San Jose
Argentiina
Rosario
Mendoza
Toay
Rivera
Saksa
Kassel
Erfut
Jena
Leipzig
Dresden
Englanti
Bedworth
Wolvey
Barwell
Melbourne
Derby
Beeston
Worksop
Redfort
Bawtry - Love
No yks ehdotus mulla on ..... :)
se on Hilldown ja mul on ollu sen niminen itelläkin :) Ps. Tai jos haluut ni voit laittaa Downhill jos se niinpäin kuulostaa susta paremmalta :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574