Onko kellään kokemusta Helsingin stylisti-koulutuksista?
Esim Style-Pro tai Marianne Palonen. Tai joku muu jos osaatte suositella.
Stylisti-koulutus
8
13398
Vastaukset
- natalie
Moi
Oletko saanut mitään vastauksia / suosituksia stylisti koulutuksesta? Olen myös kiinnostunut aloittamaan stylisti koulun tulevana syksynä tai aikaisemmin. Ilmoita jos tiedät ememmän asiasta kuin minä . Kiitos,
Natalie - shopaholic84
Hei!
Minäkin olen harkinnut fashion model agencyn stylistikurssille menoa (turussa), ja haluaisin tietää millaisia kokemuksia aikaisemilla oppilailla on ollut?- kaikki tietävä
Kannattaa harkita kunnolla,ennen kuin aloittaa kyseisen kurssin.Maksaa n.2000e, eli sun pitää olla todella lahjakas,oma-alotteinen, ulosppäinsuuntautunut persoona, että menestyt muoti pisneksessä. Alalle pyrkijöitä ja halukkaita on paljon,mutta töitä ei.
Että kannattaako sittenki stailata vaan itseä ja vaikka kavereita;) - shopaholic84
jep, enemmän mietin sitä että millaisia kokemuskia on ollut, eli saako siitä kurssista irti kaiken mitä he lupaavat... kävin siinä "info"-tilaisuudessa ja jäin tätä miettimään... itse tiedän omat vahvuudet, mietin vain ett pitäisikö säästää rahaa ja energiaa johonki "oikeaan" ja pidempään stylistikoulutukseen tuon style pron sijasta
- Ina
shopaholic84 kirjoitti:
jep, enemmän mietin sitä että millaisia kokemuskia on ollut, eli saako siitä kurssista irti kaiken mitä he lupaavat... kävin siinä "info"-tilaisuudessa ja jäin tätä miettimään... itse tiedän omat vahvuudet, mietin vain ett pitäisikö säästää rahaa ja energiaa johonki "oikeaan" ja pidempään stylistikoulutukseen tuon style pron sijasta
noista muotialan opinnoista. olisi ihanaa tehdä töitä muodin parissa ja tuoda maailmalta vaikka suomeen päin uusia trendejä.. mitä siellä infotilaisuudessa oli, käytiin läpi yms.. ?
Ja onko sinulla tietoa tuosta Marianne Palosen koulusta tai ehkä kenties infokokemuksia..? :) - Style Pro stylisti
Ina kirjoitti:
noista muotialan opinnoista. olisi ihanaa tehdä töitä muodin parissa ja tuoda maailmalta vaikka suomeen päin uusia trendejä.. mitä siellä infotilaisuudessa oli, käytiin läpi yms.. ?
Ja onko sinulla tietoa tuosta Marianne Palosen koulusta tai ehkä kenties infokokemuksia..? :)Ajausduin vahingossa tänne sivuille ja päätin kirjoittaa muutaman rivin omista kokemuksistani.
Olen itse käynyt STYLE PRO SCHOOL stylistikoulun n, 1,5 vuotta sitten. Koulutus oli tosi monipuolinen, hyviä alan ammattilaisia kouluttajina, paljon työharjoitteluja useissa eri tapahtumissa, näytöksissä sekä kuvauksissa ( kuulemani mukaan muiden koulujen oppilailla näitä ei juuri ole ollut)jne. Tällä hetkellä työskentelen stylistinä useissa eri projekteissa ja teen myös runsaasti keikkoja Style Pro Schoolin omiin näytöksiin ja kuvauksiin. Tämä on ainoa koulu joka on erikoistunut muotipuolen koulutuksiin, kartoitin kaikki mahdollisuudet ja muut keskittyivät lähinnä maskeeraukseen ei niinkään stailaamiseen.SUOSITTELEN! - ..
Style Pro stylisti kirjoitti:
Ajausduin vahingossa tänne sivuille ja päätin kirjoittaa muutaman rivin omista kokemuksistani.
Olen itse käynyt STYLE PRO SCHOOL stylistikoulun n, 1,5 vuotta sitten. Koulutus oli tosi monipuolinen, hyviä alan ammattilaisia kouluttajina, paljon työharjoitteluja useissa eri tapahtumissa, näytöksissä sekä kuvauksissa ( kuulemani mukaan muiden koulujen oppilailla näitä ei juuri ole ollut)jne. Tällä hetkellä työskentelen stylistinä useissa eri projekteissa ja teen myös runsaasti keikkoja Style Pro Schoolin omiin näytöksiin ja kuvauksiin. Tämä on ainoa koulu joka on erikoistunut muotipuolen koulutuksiin, kartoitin kaikki mahdollisuudet ja muut keskittyivät lähinnä maskeeraukseen ei niinkään stailaamiseen.SUOSITTELEN!olen itse kyseisen koulun käynyt, eikä mielestäni ollut mistään kotoisin. tietenkin omasta aktiivisuudesta on kiinni miten alalle pääsee töihin. Aktiivisuutta pitää olla.
- Tietämätönnnnnnn
Style Pro stylisti kirjoitti:
Ajausduin vahingossa tänne sivuille ja päätin kirjoittaa muutaman rivin omista kokemuksistani.
Olen itse käynyt STYLE PRO SCHOOL stylistikoulun n, 1,5 vuotta sitten. Koulutus oli tosi monipuolinen, hyviä alan ammattilaisia kouluttajina, paljon työharjoitteluja useissa eri tapahtumissa, näytöksissä sekä kuvauksissa ( kuulemani mukaan muiden koulujen oppilailla näitä ei juuri ole ollut)jne. Tällä hetkellä työskentelen stylistinä useissa eri projekteissa ja teen myös runsaasti keikkoja Style Pro Schoolin omiin näytöksiin ja kuvauksiin. Tämä on ainoa koulu joka on erikoistunut muotipuolen koulutuksiin, kartoitin kaikki mahdollisuudet ja muut keskittyivät lähinnä maskeeraukseen ei niinkään stailaamiseen.SUOSITTELEN!Sinä joka kävit style pro-koulutuksen! Olen itsekin harkinnut samaa ja haluaisin tietää hinnoista. Olen tosiaankin opiskelija ja raha on toisinaan tiukassa, mutta koulutus kuulostaisi kiinnostavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783