niin onko gilera rcr ja aprilia rx 50 enduros sama moottori?
gilera ja aprilia
12
2450
Vastaukset
- .. ..
Gilerassa on luonnollisesti Gileran moottori, Apriliassa Aprilian. Aika vaikea päätellä, vai mitä?
- drivex
oikeassa olet, gilerassa on derbeissä käytettävä rabasa moottori. Apriliassa taasen Minarelli am6. mutta näin yleisesti puhuttuna voidaan sanoa että esim. apriliassa (rx) ja yamahassa (dt) on sama moottori, sillä ne molemmat käyttävät minarelli am6:sta (yleensä sylintereissä voi olla eroa)
- .. ..
drivex kirjoitti:
oikeassa olet, gilerassa on derbeissä käytettävä rabasa moottori. Apriliassa taasen Minarelli am6. mutta näin yleisesti puhuttuna voidaan sanoa että esim. apriliassa (rx) ja yamahassa (dt) on sama moottori, sillä ne molemmat käyttävät minarelli am6:sta (yleensä sylintereissä voi olla eroa)
Aika paksua! Vai että Yamahassa olisi joku Minarellin moottori? Kyllä siinä on ihan Yamahan moottori, samoin kuten Apriliassa Aprilian. Onkos Toyota Corollassa sitten Fiatin moottori?
- fdghgf
.. .. kirjoitti:
Aika paksua! Vai että Yamahassa olisi joku Minarellin moottori? Kyllä siinä on ihan Yamahan moottori, samoin kuten Apriliassa Aprilian. Onkos Toyota Corollassa sitten Fiatin moottori?
Minarelli am6 on yamaha dt:ssä, apriliassa, peugeotissa, riejussa, cpissä.....
Derbissä ja gilerassa on rabasan moottori. - ---
fdghgf kirjoitti:
Minarelli am6 on yamaha dt:ssä, apriliassa, peugeotissa, riejussa, cpissä.....
Derbissä ja gilerassa on rabasan moottori.Melkein kaikissa vesijäähdytteisissä enduro mopoissa on minarelli am6. olen kyllä melko varma että gilerassa on myös se moottori... ja se on aivan perseest jotkin että apriliassa on aprilian moottori ja että gilerassa gileran moottori...kaikkissa on melkein sama.. jotakin muutoksia voi moottorissa olla...
- omnomn
--- kirjoitti:
Melkein kaikissa vesijäähdytteisissä enduro mopoissa on minarelli am6. olen kyllä melko varma että gilerassa on myös se moottori... ja se on aivan perseest jotkin että apriliassa on aprilian moottori ja että gilerassa gileran moottori...kaikkissa on melkein sama.. jotakin muutoksia voi moottorissa olla...
Pojat, höpöhöpö ja pylly pois tyynyltä ;)
- gilera2144
joku höpöttää sellasesta mistä ei tiedä hevon vittua. gileroissa on derbin moottori tiedoks vaa
- 23456789ihgvf
gilera2144 kirjoitti:
joku höpöttää sellasesta mistä ei tiedä hevon vittua. gileroissa on derbin moottori tiedoks vaa
Jos kyse on vanhasta apriliasta niin silloin minarellin kone, mutta uusissa on on täysin samat rabashat ku gilerois ja derbeis!!!!!!
- r.thomassen
23456789ihgvf kirjoitti:
Jos kyse on vanhasta apriliasta niin silloin minarellin kone, mutta uusissa on on täysin samat rabashat ku gilerois ja derbeis!!!!!!
mää tien ainaki sen et apriliassa ja gilerassa ei oo sama moottori, mut gilerassa ja derbissä kylläkin on.
- ölkijugfds
r.thomassen kirjoitti:
mää tien ainaki sen et apriliassa ja gilerassa ei oo sama moottori, mut gilerassa ja derbissä kylläkin on.
derbeissä,gileroissa, ja aprilioissa 06--> on rabasan kone! muissa on sitten tätä munarallia.nykyään derbi, gilera ja aprilia on yksi ja sama laite mut vaan eri muoveis!
- g i l lu
aprillia on lussu vakiona mutta hyvä viritettynä, gilera taas on hyvä vakiona ja hyvä myös viritettynä. vaikka molemmat aika hyviä suosittelen eniten gileraa.
- efifeihewujfnhika
Oah, nykyisissä Gilerassa, Derbissä ja Apriliassa on Rabasa ja Esim. Riejussa on Minarelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752