Mikä on mielestäsi paras tietokirja koirista, niiden hoidosta, terveydestä, koulutuksesta?
Vastaukset 7
- Kismet
Mielestäni ehdottomasti parhaita koirakirjoja ovat Jan Fennellin kirjat Kuuntelen koiraani ja Koulutan koirani. Ne pitäisi jokaisen koiranomistajan lukea. Myös Tuire Kaimion kirja Pennun kasvatus on hyvä samoin kuin Turid Rugaasin Rauhoittavat signaalit ja Kiskomatta paras.
- Elviira
Jan Fennellin kirjoista on itselleni ja koirilleni ollut eniten apua! kaikkien koiran omistajien kannattee lukea tosiaan "kuuntelen koiraani" en toki väitä että kirjoista lukemalla saa kaiken tiedon mutta tämä kirja on auttanut meitä
- Mielestä
Tämä Ulla Kivimäki Koiran luonnonmukainen hoito, sisältää paljon kaikkea hyvää tietoa, ruokinnasta, hoidosta....
- MMS
AINAKIN NÖFFISTÄ JA BERTSUSTA SAI KOVAA TIETOA
- "tietotaitoa"
Älkää lukeko tuota Kivimäen kirjaa tai jos luette, sen "ohjeita" ei todellakaan kannata noudattaa. Kirjan ruokintaosio on pahasti metsässä ja jakaa vaarallisiakin ohjeita. Alan ammattilaiset kiertävät jo tämän kirjan kaukaa ja toivottavasti koiranomistajatkin ymmärtäisivät tämän.
- Anonyymi
KOKO PERHEEN KOIRAKIRJA
KOIRAROTUJEN MAAILMA
NÄILLÄ OON MENNY - Anonyymi
Harrastus vie sähköä ja sen hintaa on suitsittava https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92848Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15756Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3710Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1584- 61553
- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 70533
- 59527