Nukkuessa hyväksi käytetty

hyväksikäytetty

Seurustelen edelleen saman jätkän kanssa hän on ihana ja mukava ja rehellinen....luotettavakin...olemme olleet yhdessä melkein 4 vuotta....2 vuoden seurustelun jälkeen meidän seksi elämämme vähentyi...koska en halunnut sitä useammin...se ei johtunut miehestäni vain ihan itsestäni...Mieheni hyväksyi asian...ja eli sen kanssa 4kk mutta sen jälkeen hän rupesi käyttämään minua hyväkseen yöllä...aina kuin nukun hän "hyväksikäyttää" minua anaalin kautta...ja välillä pilluakin...käyttää kortsua mutta silti ahdistaa ja tunnen itseni likaiseksi sen kohtelun jälkeen...olen yrittänyt sanoa hänelle siitä...hän aina lupaa että se on viimeinen kerta...mutta ku viimeistä ei näy...pelottaa olla antamatta...ja ahdistaa kun olemme yökylässä toisilamme...mitä tehdä...kertokaa onko samanlaisia kokemuksia..ja miten olette saaneet lopetettua asian...En halua häntä jättää koska hän on vain se jota rakastan kauheasti....Kiitos etukäteen!!

48

23621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toot

mulla oli edellisessä suhteessa ihan sama juttu paitsi että mut juotettiin humalaan ja sit ku nukuin/ olin sammunut niin sit hyväkskäytettiin. Mä en päässy siitä yli, se ällötti tosi paljon, sitä jatkui aika kauan koska en yksin kertaisesti vaan kehdannut sanoa mitään. Vasta kun erosimme niin purin kaikki. Oli todella likainen olo enkä olisi pystynyt jatkamaan seurustelua enään..ällötti liikaa, jokainen tämän äijän kosketus ällötti.
      Älä anna ton jatkua!!!

• heebo

En kyllä oikein tajua mikä miehen ajaa moiseen käytökseen, mutta sen verran voin sanoa, että tuskinpa teillä pitempää yhteistä tulevaisuutta voi olla. Ainakaan seksuaalisen aktiviteetin tarpeet ei teillä juurikaan kohtaa.
      Lisäksi miehen pitäisi kunnioittaa sinua yksilönä, eikä välinpitämättömästi tyydyttää vain omia tarpeitaan.

• Väkisin

Isä tuli kapakasta jonkun mamman kanssa, tarjosivat mullekkin paukut. Faija sammu ja menin nukkumaan, kun heräsin nainen oli mun päällä ja otti väkisin eikä meinannut lopettaa vaikka sanoin. Olin kai 15v enkä kehdannut sanoa isälle mitä se nainen kaikkea tekikin. En ajatellut ensimmäistä kertaa niin rajuksi ja väkisin.

• kapakkikiimaa?
        Väkisin kirjoitti:

Isä tuli kapakasta jonkun mamman kanssa, tarjosivat mullekkin paukut. Faija sammu ja menin nukkumaan, kun heräsin nainen oli mun päällä ja otti väkisin eikä meinannut lopettaa vaikka sanoin. Olin kai 15v enkä kehdannut sanoa isälle mitä se nainen kaikkea tekikin. En ajatellut ensimmäistä kertaa niin rajuksi ja väkisin.

Miten otti? mitä teki?

• kissa

Ei oikein voi mitään, tai voisit antaa hereillä enemmän.

• tuolioid

Huono heitto oli.

• hullumies

Kummalista miten yksinkertaisesta asiasta saadaan lopumattoman monimutkainen. Vaikeaa välillä ymmärtää naisia, jotka kärsivät tilanteesta ja samalla odottavat jotain mystistä ulkopuolista voimaa ja tuntematonta ratkaisua, vaikka vain itse
      voi asioitaan muuttaa ja vaihtoehdot ovat todellisuutta.

A) lähdet kävelemään

B) jatkat ja hyväksyt tilanteen

C) sanot-et vain yritä-ettet hyväksy toimintaa ja:
      C1) toiminta loppuu
      C2) toiminta jatkuu -valitse A) tai B)

Aivan normaalia ei ole jos pelkää olla antamatta. Seksuaalinen hyväksikäyttö on samalla tavalla väärin ja rikollista kuin tavallinen pahoinpitely tai toisen oman ottaminen vastoin omistajan tahtoa.

• useammin

Siis kahden vuoden jälkeen jo hyytyi seksielämä??
      ikävä kyllä mutta pakko sanoa että katso peiliin ja mieti missä vika.

• ...

Sinä ehkä rakastat miestä, mutta kertomasi perusteella en usko miehesi kokevan samoin... Jos rakastaa, pitäisi kunnioittaa toista. Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta miehesi ei kunnioita sinua yhtään! Olet hänelle seksilelu! Jos hänkin todella haluaa jatkaa kanssasi ja päätätte jatkaa, tuon on loputtava! Käykää yhdessä esim. jossain terapiassa, jos vaikka siitä olisi apua. Yleensäkin keskustelu kannattaa! Jos ei suostu lopettamaan, jätä suosiolla!

• vapaa nyt

25 vuotta...ukko herätteli mua sillä tavoin että alkoi hiplata mua.

vaikka olisi illalla ollutkin seksiä,siitä huolimatta juuri kun olin nukahtanut se alkoi taas.

en edes ymmärrä miten voin olla selviytynyt.en ymmärrä.nyt kun olen saanut elää erossa vähän aikaa,olen yhä kuin unessa.

• vai niin

Satuitko kenties silloin kahden vuoden vaiheilla syömään hääkakkua? Sehän on todistetusti sellainen 'ruoka' joka vähentää naisen haluja 75-95%. Mikä oikeus sulla on pihtailla tavaraas? Jos ei homma huvita, niin anna miehellesi lupa mennä vieraisiin. Vituttaa lukea tuosta 'naisen oikeudesta' kieltäytyä seksistä parisuhteessa. Ne halut jotka miehellä on, ovat luonnollisia. Haluttomat naiset ovat luonnottomia.

• No-Face

jos toinen ei halua, niin sitä pitää arvostaa. siinä tilanteessa pitää valita; seksi tai se kumppani. jos seksi menee edelle, niin silloinhan kumppania voi vaihtaa.

mutta jos ei mene, niin pitää vaan kärsiä. jossain pitää valita.

puhut "niistä haluista jotka miehellä on". etkö tiennyt että monet miehetkin pihtaavat?

mutta jos itse päättäisin, etten enää anna miehelleni seksiä, ja sanoisin ettei hän saa käydä vieraissakaan, niin hänen pitäisi valita onko minun kanssa vai ei. joko mukautuu tai sitten vaihtaa kumppania :P

kaikkea ei voi saada.

• n24

eiköhän se ole sukupuolesta riippumaton oikeus kieltäytyä seksistä. joskus voi olla mieskin suhteessa se osapuoli, jonka seksihalut hiipuu.

omalla kohdallani kyllä yhteenmuuton yhteydessä meni halut. ei vaan haluta jos mielessä pyörii koko ajan tuhat muuta murhetta, jotka ei vähiten ollu ukon ihan omaa syytä...

kutsukaa katkeroituneeks, /care

• Seis stop
        No-Face kirjoitti:

jos toinen ei halua, niin sitä pitää arvostaa. siinä tilanteessa pitää valita; seksi tai se kumppani. jos seksi menee edelle, niin silloinhan kumppania voi vaihtaa.

mutta jos ei mene, niin pitää vaan kärsiä. jossain pitää valita.

puhut "niistä haluista jotka miehellä on". etkö tiennyt että monet miehetkin pihtaavat?

mutta jos itse päättäisin, etten enää anna miehelleni seksiä, ja sanoisin ettei hän saa käydä vieraissakaan, niin hänen pitäisi valita onko minun kanssa vai ei. joko mukautuu tai sitten vaihtaa kumppania :P

kaikkea ei voi saada.

On sekin pottumaista, kun nainen tulee luokseni ja antaa kaikin tavoin ymmärtää, että yöllä sittne rakastellaan ja kun alan hommiin, niin sanookin, että voi ei, väsyttää, ei jaksa. Se on vain kyrvän kiusaamista ja kaiken lisäksi aiheuttaa seuraavalle päivälle sanomattoman seisokin. Kun en ole mikään väkisin ottaja, niin välillä tuntuu, ettei sellaisen naisen kanssa halua jatkaa yhtään mitään. Mutta alkuyöstä nainen oliskin otollisemmalla tuulella (kaikesta estelystä huolimatta) ja ikäänkuin minun pitäisi hiukan väkisten riisua ja ottaa hänet, mitä järkeä sellaisessa teatterissa on? Tätä seisokkia on rauhoiteltava nähtävästi ihan muiden naisten kanssa.

• ___Nainen___
        Seis stop kirjoitti:

On sekin pottumaista, kun nainen tulee luokseni ja antaa kaikin tavoin ymmärtää, että yöllä sittne rakastellaan ja kun alan hommiin, niin sanookin, että voi ei, väsyttää, ei jaksa. Se on vain kyrvän kiusaamista ja kaiken lisäksi aiheuttaa seuraavalle päivälle sanomattoman seisokin. Kun en ole mikään väkisin ottaja, niin välillä tuntuu, ettei sellaisen naisen kanssa halua jatkaa yhtään mitään. Mutta alkuyöstä nainen oliskin otollisemmalla tuulella (kaikesta estelystä huolimatta) ja ikäänkuin minun pitäisi hiukan väkisten riisua ja ottaa hänet, mitä järkeä sellaisessa teatterissa on? Tätä seisokkia on rauhoiteltava nähtävästi ihan muiden naisten kanssa.

"Mutta alkuyöstä nainen oliskin otollisemmalla tuulella (kaikesta estelystä huolimatta) ja ikäänkuin minun pitäisi hiukan väkisten riisua ja ottaa hänet, mitä järkeä sellaisessa teatterissa on?"

Kyse on siitä, että monet naiset tykkäävät näistä leikeistä. Näillähän ei siis ole mitään tekemistä oikeiden raiskausten kanssa, vaan yllä kuvaamasi on aikuisten ihmisten välistä leikkimistä. Mutta naisena ymmärrän kyllä, että tilanne voi olla monille miehille hämmentävä, kun ei oikein tiedä miten pitäisi toimia... jos olisin itse mies, ja naisten ajatusmaailmaa tuntien olisin tuollaisessa tilanteessa, painaisin naisen kädet kiinni petiin ja kysyisin haluatko näin, ja jos haluaisi, niin eiköhän sieltä se hyväksyvä mumina tulisi... ;)

• idiootinainen
        ___Nainen___ kirjoitti:

"Mutta alkuyöstä nainen oliskin otollisemmalla tuulella (kaikesta estelystä huolimatta) ja ikäänkuin minun pitäisi hiukan väkisten riisua ja ottaa hänet, mitä järkeä sellaisessa teatterissa on?"

Kyse on siitä, että monet naiset tykkäävät näistä leikeistä. Näillähän ei siis ole mitään tekemistä oikeiden raiskausten kanssa, vaan yllä kuvaamasi on aikuisten ihmisten välistä leikkimistä. Mutta naisena ymmärrän kyllä, että tilanne voi olla monille miehille hämmentävä, kun ei oikein tiedä miten pitäisi toimia... jos olisin itse mies, ja naisten ajatusmaailmaa tuntien olisin tuollaisessa tilanteessa, painaisin naisen kädet kiinni petiin ja kysyisin haluatko näin, ja jos haluaisi, niin eiköhän sieltä se hyväksyvä mumina tulisi... ;)

Ongelma lienee siinä, että ne virhearvioinnit on kriminalisoitu n. 2vuoden tarkkuudella. Mutta senpä takia te maahanmuuttajia haluattekin, kun nille voi anniskella ihan luonnollisella tavalla... koska niin itse päättää, eikä naisen nykylainsäädännöllä tarvitse itse mitään riskiä ottaa

• näkökanta

"...2 vuoden seurustelun jälkeen meidän seksi elämämme vähentyi...koska en halunnut sitä useammin..."

En missään nimessä puolustele partnerisi toimia, mutta se mikä hänet ehkä ajoi tuohon, on juuri tuo, mitä yllä lainasin. Voihan olla, että kaveri ajattelee, että on liian 'hankalaa' ruveta etsimään uutta partneria, mutta voihan se olla niinkin, että hän haluaa olla kanssasi, mutta seksielämänne ei vain riitä hänelle. Ehkä hän joutuu mielessään valitsemaan hyväksikäytön ja pettämisen välillä. Tämähän ei tietystikkään oikeuta hänen tekojaan, mutta ihan vain yhtenä mielipiteenä tähän keskusteluun.
      Joka tapauksessa suhteenne on jo huonolla pohjalla, koska seksielämä on tärkeä osa yhteiseloa. En syytä sinua, enkä miestäsi, mutta ehkäpä on tullut aika lähteä eri polkuja.

• kyseessä

hyväksikäyttö vai raiskaus?

• gfwg4
        kyseessä kirjoitti:

hyväksikäyttö vai raiskaus?

hyväksikäyttö on kyseessä.

Tutustu rikoslakiin niin ei tarvitse kysellä täällä.

• pönttö

Taas se nähdään, miten _äärettömän_ asiallisia nämä suomi24:n vastaukset on. Taitaa olla sivusto täynnä viiskymppisiä ja elämän kolhimia ukonrähjiä, ainakin tästä "mikä oikeus naisella on pihdata" -paskasta päätellen. Jos se seksi on nyt niin elämän elämän kohokohta, ettei millään sulata puolison haluttomuutta, sitten lähtee vaikka kävelemään, ettei tarvitse enää vinkua turhasta. =p

Aloittajalle: Miten voit edes rakastaa miestäsi enää tuossa vaiheessa? Minä olisin jättänyt tuon jo ekasta kerrasta, usean tapauksen jälkeen sekään ei olisi riittävästi.

• Sasa

Moi Oon Ihan samaa mieltä Pöntön kanssa !!
        MIten Helevetissä voi tehdä noin omalle kullalle Hyi KUmpaakin !!! miks et mee ottaa yhteyttä viran omaisiin Tai edes puhu sille !! JÄTÄ SE ! muuten alkaa tulla kokok ajan enemmän ja enemmän ellet sit oo itse keksiny näit omii fantasioit ???
        Mut joo.. ILmOITA KYTILLE !!!

• tzierou

Miehellä on tarpeensa. Sun pitäisi antaa hänelle enemmän, teki mieli tai ei. Muuten on edessä se, että mies saattaa himoissaan pettää, vaikka ei haluaisikaan.

• suklaanappinen

Ei ole pakko antaa, jos ei taho. Ei mieskään anna, jos ei tahdo. Nähty on.
        Miksi siis naisen pitäisi antaa, mieskhän ei anna silloin ku ei haluta?
        Tasa-arvoa siinä mielessä vähän peliin. Jos miehelle menee seksi rakkauden ja suhteen edelle, voi lähteä
        kävelemään. Kumppanin vaihto on mahdollista.
        Toki seksi kuuluu suhteeseen muttei se ole tärkein asia, joka sivuuttaa kaiken muun.
        Jos täytyy himoissaan pettää niin ei pitäis olla suhteessa ollenkaan, jos on taipuvainen pettämiseen.

Mutta alkup. kirjottaja, en ymmärrä miksi vielä olet tyypin kanssa.
        Heitä jo pois, hän ei kunnioita sinua pätkän vertaa.

• mitä?

hän on ihana ja mukava ja rehellinen.... luotettavakin...

Miten nuo muka sopii johonkin hyväksikäyttäjään??
      Kerrot että ahdistaa, mitä ihmettä teet hänen kanssaan??
      Pistä kiertoon ja etsi (älä liian pian) itsellesi parempi, niitä (meitä) on kyllä!

• Jarkolla on mukanaa satanen

Eiks siihen herää jos joku nussii??

• Marja 32

Meinaan ukko on herättänyt pari kertaa työntämällä kalunsa minuun ja toisella kertaa vieläpä takapuoleen! Ihana herätä moiseen! Toivon että pystyn tekemään hänelle joskus samalla tavalla.
      Kyllä seksi on ihanaa oman, sinut tuntevan kumppanin kanssa.

• Kalju-Pena

Kalju homo pökkii pyllyyn naistansa(kuvitellen sen pojan rybaxix..)!!

• Kekkosta kehiin..
        Kalju-Pena kirjoitti:

Kalju homo pökkii pyllyyn naistansa(kuvitellen sen pojan rybaxix..)!!

Kuivana kuivaan kakkoseen!

• Mr.Mister

Rakastat miestäsi ja haluat olla hänen kanssaan edelleen. Se on pääasia. Hieno juttu, että olette löytäneet toisenne. Parisuhteeseen ja rakkauteen kuuluu kuitenkin myös seksi, mutta kerro hänelle kuitenkin mielipiteesi asiasta ja siitä, että tunnet itsesi likaiseksi tuon anaaliyhdynnän jälkeen. Yritä kuitenkin ymmärtää myös miestäsi. Puhumalla toivotattavasti asiat selviää. Tsemppiä jatkoon!

• nainenkuinkone

ei juuri vois olla pahempaa esineellistämistä kuin kajota nukkuvaan tai muuten puolustuskyvyttömään naiseen ilman että sillä on tajuntaa, mieltä, ihmisarvoa tai omaa tahtoa, siis oikeutta itse päättää, pelkkänä lihanpalana jota voi käyttää mielensä mukaan. fantasiat on eri asia, kuin käydä käsiksi keneenkään ilman lupaa.

ei sanat riitä kertomaan, miten turhia ihmisiä hyväksikäyttäjät ovat...pelkkiä parasiitteja, loisia

• on se, ettet jää yöksi kuin niinä öinä, jolloin olette harrastaneet seksiä?

Ajatellen, ettei hän hyväksikäytä sinua seksin jälkeen?

Todellisuudessa et sinä häntä rakasta, uskot niin. Enemmän olet riippuvainen hänestä ja pelkäät mitä tapahtuu kun eroatte. Mikäli todella rakastaisit, et tuntisi ahdistusta.
      Jossain vaiheessa tuo hyväksikäytön tuottama ahdistus purkautuu jonain päivänä, joko raivona, sulkeutuneisuuten, henkisenä romahtamisena tai jollain muulla tavalla.

Mikäli haluat jatkaa hänen kanssaan, sinun on puhuttava tuntemuksistasi. Mikäli heräät kun hän käyttää sinua hyväkseen, on sinun selkeästi käskeä lopettamaan akti.

• Naises vika

"..hän aina lupaa että se on viimeinen kerta...mutta ku viimeistä ei näy...pelottaa olla antamatta...ja ahdistaa kun olemme yökylässä toisilamme...mitä tehdä.."

Asuitte siis erillänne vielä, ette yhdessä? Kyllä tämä nainen oppii nauttimaan seksistä kunhan nyt tulee ensin edes täysi-ikäiseksi, heh. Miehen olis pitänyt lähteä heti kun pillunsaanti väheni ja etsiä halukkaampia naisia, tokihan on täs vaihees jo lähtenytkin, onhan tuosta aikaakin kulunut jo monta vuotta

• Orvel

Tulee uusi laki joka rinnastaa nukkuvan tai tiedottomassa tilassa olevan sukupuolisen hyväksikäutön iörkeään raiskaukseen, vähimmäisrangaistus 1 vuotta vankeutta ja silloin on kysymyksessä yleisen syytäjän asia joten, jos joku saa tietää, että miehes on yhtunut sinuun nukkuessasi ja ilmoitta poliisille, niin et voi estää etteikö miestäs vietäis istumaan (ihmettelen vaan mistä ne kaikki paljusellit löytyy).

• Hyi, lähde

Tuoko muka rakastavaisten rakastelua? Pelkkää masturbointia naisella, kuten on osuvasti sanottu, vailla vaadittavaa kunnioitusta ihmisolentoa kohtaa. Tuollaiselle sopii pelkkä puhallettava nukke. Jättäisin, jos olisin mennyt naimisiin (muutenhan ei seksiä minulla olisikaan).

• on selvästikin
        Hyi, lähde kirjoitti:

Tuoko muka rakastavaisten rakastelua? Pelkkää masturbointia naisella, kuten on osuvasti sanottu, vailla vaadittavaa kunnioitusta ihmisolentoa kohtaa. Tuollaiselle sopii pelkkä puhallettava nukke. Jättäisin, jos olisin mennyt naimisiin (muutenhan ei seksiä minulla olisikaan).

huomaavainen (kortsunkäyttö )ns. perseeseen rakastelija. This one's a keeper!!

• matkii ns.
        Hyi, lähde kirjoitti:

vankilaseksiä..? nukkuvan/pelkäävän sellikaverin pökkimistä..?

• bdjseutb
        matkii ns. kirjoitti:

vankilaseksiä..? nukkuvan/pelkäävän sellikaverin pökkimistä..?

mites voit olla heräämättä jos kaveri työntää kyrvän sun perseeseen,se on aika tiukka ja vaatii hieman akrobatiaa ja rasvaa että saa ryppyreiän ohi mulkun anakin jos olet selvistäpäin
        . mutta vaimoni joka sammui kerran kun piti alkaa naimaan, rasvasin pyllynreiän ja aloin työntään läpi, kerran ikäänkuin inahti mutta makasi tiedottomana ja mälli lähti todella makeesti, aamulla vessaan mennessään se huusi et kai saatana pannua mua perseeseen viime yönä, johon sanoin että en tietenkään mistä niin päättelet, kun mällit valui pöntöön,samalla
        oli kiva tunne huutelin et tule kahville sieltä..

• Työntö-Lasse
        bdjseutb kirjoitti:

mites voit olla heräämättä jos kaveri työntää kyrvän sun perseeseen,se on aika tiukka ja vaatii hieman akrobatiaa ja rasvaa että saa ryppyreiän ohi mulkun anakin jos olet selvistäpäin
        . mutta vaimoni joka sammui kerran kun piti alkaa naimaan, rasvasin pyllynreiän ja aloin työntään läpi, kerran ikäänkuin inahti mutta makasi tiedottomana ja mälli lähti todella makeesti, aamulla vessaan mennessään se huusi et kai saatana pannua mua perseeseen viime yönä, johon sanoin että en tietenkään mistä niin päättelet, kun mällit valui pöntöön,samalla

Tais emäntä kiihottua kakalta tulleessaan..!!

• Että silleen.
        bdjseutb kirjoitti:

Nimimerkin bdjseutb tekemä teko oli muuten raiskaus.

• aeryt
        Että silleen. kirjoitti:

Nimimerkin bdjseutb tekemä teko oli muuten raiskaus.

No sitä meinasin just kysyä, ettei huutanu keuhkoissaan raiskausta.

• jepjep6

Kaksi vuotta ja seksielämä vähentyi. Nyt tuon julki epäilyn joka saa kaikki naiset innostumaan.
      Onko kyseessä erittäin hyvätuloinen tai muuten erittäin varakkaasta perheestä oleva mies ?
      Mitään muuta syytä en keksi miksi nainen sietäisi tuollaista.
      Rakastatko miestä vai hänen rahojaan piste

• tässä tapaus

on tuollainen tyttöystävä,jota se silloin tällöin paneskelee,kun se nukkuu.Ovat sopineet asian sillä tavalla,ei se sen muijaa haittaa lainkaan.Olen illanistujaisissa melko pätkässä kysynyt tätä sen muijalta suoraan ja se sanoi,että se on ihan jees.He ovat seurustelleet yli neljä vuotta,muija vähän yli kahdenkympin ja jätkä 25 v.Seksiäkin niillä taitaa olla keskivertoa enemmän,kun kummatkin ovat tunnetusti aktiivisia harrastamaan sitä.Välillä vetelee perseeseen ja toisinaan pilluun,riippuen nyt,mitä hänellä mieli tekee.Kova naistenmies ja aikaisemmatkin muijat ovat kylillä kertoneet,että se tykkää siitä ja etenkin kun muija on hereillä,vedellä perseeseen.

Kysyin kerran tältä ystävältäni,panisitko vierasta,jos se nukkuisi,hän vastasi että en.Koska se olisi hänen mielestään häpäisy ja raiskaus :) Aika jännä juttu,mun muijakaan ei uskonut totta,ennen kuin se kuuli siinä vieressä,kun kysyin.Sen muija sanoi kanssa,että menis poliisille,jos joku vieras sitä naisi,kun se nukkuisi.Ainoastaan sen jätkä saa sitä ottaa,miten tykkää.

• elämänohje lepakolle

Et ymmärrä parisuhteen merkitystä. Normaalissa parisuhteessa puolison tulee huolehtia parinsa seksuaalisista tarpeista. Et selvästi pysty naisen ja miehen väliseen parisuhteesee. Olet selvästi lesbo. Pysy miehistä kaukana ja keskity lesbonaisiin.

• sdjf

Olen myös kuullut tuollaisesta nukkumattisopimuksista ja näistä väkisin-otto leikeistä.

Kannattaa kuitenkin muistaa että käräjäsalissa tuollaisista sopimuksista on sitten ihan turhaa alkaa tarinoimaan!

• raiskattunainen

Erittäin luotettavan kuuloinen jätkä? Ei ihme ettet halua häntä. En minäkään haluaisi naida raiskaajaa. Nimittäin miestä joka panee tiedottomassa tilassa olevaa naista. Ota ero, nosta syyte ja anna miehen kärsiä tuomionsa ja miettiä, oliko ne halut juuri silloin niin tärkeät. Ei vissiin kiinosta sun nautinto ollenkaan. Sun ei ole pakko antaa miehellesi, jos se on niin vastenmielinen ettei sua haluta. Missä oma moraalisi jos rakastat tuollaista miestä? Löydät paremman. Et nyt tajua kuinka paha juttu tuo on, mutta saatat saada pahat traumat joten äkkiä STOP tuolle jutulle, ja sitten terapiaan puhumaan.

• sopusuhtanen

mulla ja mun ukolla on sellanen sopimus,et jos toista ei haluta esim.mua ja mun ukkoa haluttaa mä tyydytän sitä muulla tavoin esim.ottamalla suihin tai runkkaamalla ja se mua jos mua haluttaa,mut ei sitä.

• kirpo3

laita pojalle provot nieluun ni eiköhän se esi-raiskaus-kiima laannu.
      jos oireet ei helepota viikon kuluessa ota yhteys minnuun!
      mina hoita homma noppee ja siisti
      ei tarvihe sinu ennää ota paha kurpa sisaa,ottaa minu muna se maistu hjuva;(

• ArjaSquirtholm

SUOMESSA LÄHES KAIKKIJA ON KÄYTETTY UNISSA.KUKAAN EI MUISTA EIKÄ MYÖSKÄÄN USKOKAAN OLLENKAAN LAINKAAN.AAMULLA VAAN HAISEE LASTENKAMARI PASKALLE JA LUBRIKANTILLE.USKOKAA MINÄ VAROITAN TEITÄ PEDAALEISTA JA MUISTA POLKIJOISTA 3PYÖRÄSISTÄ POLKIJOISTA JOTKA EIVÄT MINUAKAAN RAUHAAN VAIKKA VEDÄN LÄÄKKEITÄ KAKSINKÄSIN JA VIINAA PÄÄLLE.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe