Itselläni ei ole kovin kummoisia,kotona oon, ehkä käyn kiertelemässä vähän kaupungilla katsomassa toisten juhlintaa, ja juon kaupan simaa.
Minnekään baariin en viitsi lähteä, kun luulen että ne on täynnä kännisiä.
Millaisia Vappu suunnitelmia?
20
1887
Vastaukset
- kokonainen
loppuelämä aikaa vetää kännejä ja juhlia esimerkiksi vappua niin riehakkaasti kuin haluat. Et menetä siinä mitään, jos muutamana vuotena et mene vappuisin mihinkään.... Ei se ole mitään menettämistä, koska uusia vappuja on vielä edessä ja paljon!!
Itse anti-ryyppääjänä olen sitä mieltä, että kaikkein mieluisin tapa viettää vappua, on lojuta himassa kaikessa rauhassa :) Sitten jossain vaiheessa pistää tv päälle ja katsoa minkälaista vappumenoa on ollut kaupungilla. Siinä se päivä oikeastaan meneekin. Leväten ja ladaten akkuja ;)
Olen kai ultra-super-hyper-megataitava, kun osaan rentoutua ilman alkoholia...- niin..
ei niitä vappuja ole loputtomasti, nuoruus ei tule koskaan takaisin.
- uppa
Olen fuksi, haalarit ja kaikki löytyy. Pitäs laittaa lakki päähän, lähteä ryyppäämään ja rellestämään. Ei vaan tee mieli. Ennemmin olen kotona, otan olutta ja mietin maailman menoa.
- vappu..
enpä minäkään varmaan minnekkään kylälle mee hilluu ja yksikseni ryyppäilee/baareilee vaikka ikääkin "runsaat" 18wee. Niin kuin joku sanoi, vielä on kuinka monta vappua edessä ja joskus sitten vanhempana vaikka vois sitten juhlia jos halajaa. Nyt kun ei ole oikein ystäviä joitten kanssa juhlistaa. No,elämä on,kaikkea ei aina voi saada... :)
Tosin oma kulta ois kyllä kiva.. mutta ei semmoistakaan helpolla "hankita". Kun saiskin :) no,aika aikansa kutakin..
mäki sitten vetelen simaa vaikka ja hieman olutta sekä kotona istuksin.
Hyvät vaput kanssasisarille. o/ - uppa
vappu.. kirjoitti:
enpä minäkään varmaan minnekkään kylälle mee hilluu ja yksikseni ryyppäilee/baareilee vaikka ikääkin "runsaat" 18wee. Niin kuin joku sanoi, vielä on kuinka monta vappua edessä ja joskus sitten vanhempana vaikka vois sitten juhlia jos halajaa. Nyt kun ei ole oikein ystäviä joitten kanssa juhlistaa. No,elämä on,kaikkea ei aina voi saada... :)
Tosin oma kulta ois kyllä kiva.. mutta ei semmoistakaan helpolla "hankita". Kun saiskin :) no,aika aikansa kutakin..
mäki sitten vetelen simaa vaikka ja hieman olutta sekä kotona istuksin.
Hyvät vaput kanssasisarille. o/Mutta kuitenkin, pus sulle ja hyvää vappua! :)
- minkäänlaisia
niin, ei siis ole minkäänlaisia suunnitelmia. asia ei itseäni oikeastaan haittaisi jos asuisin yksin. Mutta kun asun vielä vanhempien kanssa niin kyllä nolottaa jäädä himaan, kun vanhemmat ihmettelevät että miksi ei poika ole kylillä juhlimassa. Itseäni ei juhlinta sanan suomalaisessa tarkoituksessa juurikaan kiinnosta, eikä kyllä ole ketään jonka kanssa juhliakaan, että ei sen puoleen...
- Journalisti-84
Okei, itse ajattelin, että lähden kamujen kanssa vähän riennoille. Otan normaalia isomman lastin kaljaa ja viinaa mesiin ja pistän elämän ranttaliks. Rahanmeno tässä nyt vähän ennalta huolettaa. Toivottavasti baariin eksytään vasta loppuillasta. Täytyy myös toivoa, että ei tule liiaksi sählättyä tuttujen silmien edessä, mutta näin minä olen ajatellut...
Ps. Hyvää vappua juu vaan kaikille - Ihan totta?
No kuule kun baarit on sitä varten. Olisko parempi et ne känniset olis vaikka kirkossa?
- baarissa
välttämättä tarvi kännissä olla. Voihan sitä alkoholia käyttää myös tunnelman nostattajana, ilman että tarvitsee hirveessä kännissä olla.
- kotooNa
...minä. Eipä vappu ole oikeastaan merkannut minulle koskaan mitään. Kännisiä örveltäjiä vaa joka nurkalla. Torillekaan ei viitti mennä, ku saat shampanjat niskaan ja oksennukset kengille. Ja viel joku sekopää hyppää kaulailemaan...
- and always will be
Kotona olen. Mikä siinäkin on, että aina täytyy muka vetää sitä viinaa niin tolkuttomasti? Ettekö oikeasti tajua tekevänne itsestänne idioottimaisia pellejä?
- opiskelijainen
ei mitään. ei ole ketään kenen kanssa mennä juhlimaan. mieli kyllä tekisi. ajattelin mennä yksin kaupungille kiertelemään, mutta ahdistavaa katsella kun muilla on kavereita. ehkä jäänkin kotiin ja suren kun ei taaskaan päässyt vappua juhlimaan.
- opiskelija myös
Mä lähden vaikka yksin liikkeelle ja otan sen riskin, etten satu näkemään tuttuja ja harhailen pallo hukassa yksinäni ympäri kaupunkia. Sekin on antoisampaa kuin murehtia kotona yksinäisyyttään yrittämättä tehdä asialle mitään.
Oikein hyvällä säkällä voisi vappuheilakin löytyä, kun muutkin opiskelijaihmiset ovat liikkeellä. - opiskelijainen..
opiskelija myös kirjoitti:
Mä lähden vaikka yksin liikkeelle ja otan sen riskin, etten satu näkemään tuttuja ja harhailen pallo hukassa yksinäni ympäri kaupunkia. Sekin on antoisampaa kuin murehtia kotona yksinäisyyttään yrittämättä tehdä asialle mitään.
Oikein hyvällä säkällä voisi vappuheilakin löytyä, kun muutkin opiskelijaihmiset ovat liikkeellä.Meinaatko tosiaan? Ajattelin kyllä itsekin tuota, mutta tulee vain paha mieli... ja eikai sitä montaa tuntia jaksa yksin kaupunkia kierrellä... pää painuksissa kotiin... Surullista kun haluaisi hirveästi mennä, mutta...
- sinne kaikki
Yksi kaverini on järjestämässä tuollaista mielenosoitusta vappuna, ja sai minutkin houkuteltua tuonne.
Helsingissä lähtö on 19.00 kiasman edestä.
http://helsinki.euromayday.org/ - maani*
Istun kotona, syön herkkuja, katson leffoja ja surffailen netissä.
- vappua
ylipäänsä juhlitaan? en ihan oikeasti tiedä. ei ole koskaan merkinnyt mitään muuta kuin ylimäärästä vapaapäivää, kuten kaikki muutkin "juhlapyhät".
- aion myös
olla ihan vaan kotona ja vuokrata hyvän leffan ja syödä hyvää ruokaa.
Ei ole mitään järkeä juhlia jotain vappua - vain..
aion myös kirjoitti:
olla ihan vaan kotona ja vuokrata hyvän leffan ja syödä hyvää ruokaa.
Ei ole mitään järkeä juhlia jotain vappuajotenkin syrjäytynyt olo kun ulkoa kuuluu juhlintaa.
- mitään
Mulla ei oikeastaan ole mitään suunnitelmia. Baariin haluaisin lähteä vappuaattona katseleen meininkiä ja miehiä, mutta ei ole ketään seuraksi. Yksinkään ei oikein huvittaisi mennä, kun ei uskalla kenellekään mennä juttelemaan. Että taasko menee vaan vappu kotosalla yksin simaa juoden:( Viimeksi olen ollut vappua juhlimassa 4 vuotta sitten... Hyvin menee... Juhannusta odotellessa :( Nyyh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364