Keskiarvo 9lk todistuksessa

amis vai lukio?

Paljon teillä oli keskiarvo ku pääsitte ysiltä ja minne haitte siis amikseen vai lukioon? onko kokemuksia kaksoistutkinnosta?

15

2459

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööppå

      Keskiarvo välitodistuksessa oli 8.6 (lukuaineet), ja hain lukioon (olen siis edelleen peruskoulussa viimesitä vuotta mutta haittaakos tuo) mutta en hakenut lukioon koska lukeminen sujuu jne vaan koska ei ole hajua tulevaisuudesta ja lisäksi lukio avaa vain lisää ovia sulkematta muita pois. Jos tietäisin mitä haluan ryhtyä työkseni tekemään olisin suoraan mennyt amikseen (jos siis sellainen työ että amiksen käynti riittää) Ihan turha mennä hikoilemana kirjan ääreen jos amis on suorempi ja järkevämpi tie omaan tulevaisuuteen, vaikka sitten keskiarvo olisikin vaikka 10. Kerran vain eletään nini eikös ole järkevä kuunnella itseään mihin sen haluaa tuhlata eikä siihen mihin muut sen järkeilevät käytettäväksi.

    • Nelly.F

      En muista oli se varmaan joku 7...
      Itse hain Amikseen enkä ollu tyytyväinen täys paska paikka eikä siellä viihdy liian amis menoa ja ei oikeen mun makuun.Jotku viihtyy jotku ei.

    • Phobos

      Olihan se sellaset 9,4 tai 9,5 en muista kumpi...
      Lukiossa opiskelen, koska haluamani työt vaativat lukiota. Toisaalta jos taas olisin halunnut työhön mihin ammatillinen koulutus riittää niin sinne vaan, siis amikseen.

      • Darth

        Phobos on kova jätkä, jos tuohon ei lasketa vaan lukuaineita..?


    • hain

      keskiarvoni on 9,2 ja hain lukioon, koska lukiossa oppii yleissivistyksestä ja useat työpaikat edellyttävät ylioppilastodistusta. oikeastaan minä olisin voinut mennä ammattikouluun, koska tiedän jo aika lailla mikä minusta tulee isona, mutta valitsin lukion yleisivistyksen ja sen takia ettei siinä ainakaan menetä mitään.

    • netta

      keskiarvo oli 8.9 ja hain amikseen.Tiedän mitä tulevaisuudelta haluan, niin oli selvä valinta.

    • Ichdenkeandich

      Lukuaineiden keskiarvo päättötodistuksessa taisi olla 9.2. Lukioon hain, ja olen päätökseeni tyytyväinen :) Vaikka olen vasta kakkosella, tuntuu, että olen tänä aikana oppinut tuplasti enemmän mitä koko yläasteen aikana yhteensä.

    • ja lukioon

      9,1 ja lukioon

      On kokemuksia kaksoistutkinnosta, koska yks kaveri on sellasessa. Kuulemma aika rankkaa.

    • dsfsdg

      voi oikeesti saada noin hyviä numeroita. Oma ka:ni ysiltä lähtessä oli 7.5. Lukioon menin,mutta taidan vaihtaa amikseen paikkakunnan vaihdon yhteydessä. Tosin, saattaapi olla amisporukkaa,johon en luultavasti hyvin sopeudu..mutta.

    • ei väliä

      ite ku päästötodistuksen sain käteeni ka oli 6.5.. sillä käytii vuoden lukiota ja ku se ei ollu mun paikka ni menini kauppikseen ja elokuussa alkaa kolmas vuosi kauppiksessa..
      et ei se keskiarvo iha kaikkea kato koulutukses vaik kattooki...
      tai mist mä tiiän..

    • Vidar

      Lukuaineiden keskiarvo 7,5 ja lukioon hain. Sekä pääsin.

      Kaksoistutkinnosta ei omia kokemuksia ole, mutta siskollani oli. Rankkaa puuhaa, koulussa saa olla todella monta tuntia päivässä ja lisäksi saattaa joutua käymään iltalukiossa.

    • Anonyymi

      Vaikka lukio

    • Anonyymi

      9,9 kaikki aineet, lukiossa ens syksynä, ei oo kokemuksia 2-tutkinnosta

    • Anonyymi

      8,7, lukio menikin sitten perseelleen enkä päässyt yliopistoon.

      • Anonyymi

        8,7 ka ja lukioon pääsin. Uus seikkailu alkaa siis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe