miten saisin painoa lisää

se yksi

tuo saattoi olla tyhmä kysymys..eli painan jotain 58kg ja nostan penkistä 65kg(olen 14v)..haluaisin saada painoa lisää että voisin taas nostella painavempaa penkistä..ku yli oman painonhan ei saisi nostaa...nostelen puntteja jne..siis miten saisin painoa lisää ilman että tulen lihavaksi...pitääkö minun vain syödä enemmän ruokaa?..vai

8

723

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfdfasdfds

      Sohvalle telkkua katsomaan ja paljon roskaruokaa...

    • Peööe Änkaa

      Älähän hassuja kysele, ettäkö miten lisää painoa ja massaa helposti? :D Vastaus on niin mahdottoman simppeli: Mäkkäriin ja sassin :D
      Pari perheateriaa viikossa, mutta en silti suosittele, sillä oma terveys siinä on vaarassa kenellä tahansa. Semmoisen paskan ahmiminen johtaa ennenpitkää sydäninfarktiin. Niin rasvaista se vain on. On olemassa myös toinen vaihtoehto...

      Tilaa proteiinijauhe pusseja vaikka www.boosman.fi -sivuilta, olen tilannut sieltä itsekin ja moni tuttuni. Jos käyt aktiivisesti salilla, niin juo päivittäin proteiinijuoma tai kaksi. Tulosta alkaa syntyä melko pian, lihasmassasi alkaa kasvaa. Näin saat sitä toivomaasi massaa ja paljon vähemmän epäterveellisellä tavalla. Se on juuri nimenomaan heraproteiinijauhetta, joka on valmistettu maidosta.

    • elekrep

      Ollessani sinun painoinen pumppasin sarjoja tuolla 65kg:llä
      Mistä keksit tuon, ettei yli oman painon sais nostaa? LOL
      Penkkikisoissakin kaikki kilpailijat varmaan painaa yli 350kg

      • se yksi

        siis saahan sitä nostaa..muttei tässä kasvuiässä kannattas nostella yli oman painon..terkkariki on sanonu...ku saattaa jäähä lyhyeks ja kädetki saattaa jäädä lyhyeks jos liikaa nostaa yli oman painon..kyllähän sitä sitte isona ku ei enää kasva nii saa nostella ihan vapaasti.


      • ....
        se yksi kirjoitti:

        siis saahan sitä nostaa..muttei tässä kasvuiässä kannattas nostella yli oman painon..terkkariki on sanonu...ku saattaa jäähä lyhyeks ja kädetki saattaa jäädä lyhyeks jos liikaa nostaa yli oman painon..kyllähän sitä sitte isona ku ei enää kasva nii saa nostella ihan vapaasti.

        No punttejea nostelemalla sitä massaakin saa lisää.. www.musclenet.fi löytyy infoo.. Ja paskat ei sais nostella yli oman painon.. et sä sen takii lyhyeks jää.. Ite oon 13v asti nostellu ja nyt 15 181cm..


    • vinkki,

      Syö aivan normaalia ruokia, mutta isompia annoksia. Sitten voit syödä parin tunnin välein jotain energiapitoisia välipaloja, kuten suklaapatukan tms. Iltapalaksi juuri ennen nukkumaanmenoa syö purkillinen maitorahkaa, siihen voit sekoittaa vaikka vähän kermaa ja marjoja. Itse olen saanut painoni nousemaan 2kk:ssa 8kg noudattamalla näitä vinkkejä. Toki rasvaakin on tullut lisää, vaikka salilla olenkin käynyt ja muutenkin liikkunut paljon, mutta alunperin rasvaprosenttini oli ehkä liiankin alhainen.

    • Anonyymi

      Iümlpwoüslü

    • Anonyymi

      W1lpq

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe