Ei kiinnosta, eikä tunnu miltään

epänormaaliko?

Kuuluuko normaalin ihmisen haluta seksiä? Minulle seksi ei ole kenenkään (rakkaan ja ihanankaan ihmisen) kanssa tuntunut yhtään miltään, ei vaikka mitä taikatemppuja tekisi. Joten ajatus siitä, että "joutuisi" joskus parisuhteessa harrastamaan seksiä muutaman kerran viikossa, tuntuu aika tuskalliselta, kun en siitä mitään saa irti. Pakollinen paha.

Pitääkö vaan jäädä sinkuksi vai hakea apua? En oikein osaa hakea apuakaan, koska en kertakaikkiaan edes kaipaa seksiä, se on vaan minulle tunnotonta jyystämistä. En ole pidättyväinen tai ujo, joten en usko ongelman olevan siinä, etten pystyisi heittäytymään mukaan seksiin täysillä.

8

7282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      eihän kaikki ole samasta muotista. on ihmisiä joille seksi on maailman tärkein juttu eli aina pitää olla panemassa ja sitten toisille se ei merkkaa eikä tunnu yhtään mitään ja sitten on siltä väliltä. mikä on normaalia ja mikä ei, ei siihen ole määritelmää. sun pitää vain löytää samanhenkinen ihminen jolle seksi ei kanssa merkkaa mitään.

      • miekkonen*

        Noin se menee! Kaikessa yksinkertaisuudessaan totta.

        Eli ole oma itsesi. Älä harrasta seksiä edes muuten kivalta ja sopivalta tuntuvan ihmisen kanssa ellet itse sitä todella halua. Älä anna väärää kuvaa itsestäsi. Tämähän pätee tietysti kaikkeen muuhunkin. Toki kaikki haluavat näyttäytyä hyvässä valossa potentiaalisille seurustelukumppaneille, mutta suoranaista valehtelua ei kannata harrastaa, kaiken sen löytää edestään.

        Olemalla oma itsesi tässäkin asiassa, sinulla on mahdollisuus löytää kaltaisesi. Ethän edes muiden kanssa halua olla, joten miksi edes yrittää jotain muuta!


    • +++++++++++

      Tuskin olet epänormaali, sinulla on vain elämässä paljon muuta ajateltavaa. Vaikkakin kyllähän se kuuluu parisuhteeseen ja ymmärrän tyttö/poikaystävääsi(ei tullut tekstistä ilmi kumpi olet) jos on jatkuvasti tullut torjutuksi. Minä olen juuri sellainen torjuttu osapuoli eli miesystäväni ei välittänyt seksistä. Itselleni se olisi ollut täysin normaalia toimintaa, ei hänelle. Erohan siinä tuli, olimme niin erilaisia tämän asian suhteen. Me olemme niin erilaisia, mutta onhan se ihanaa seksin jälkeen lepäillä armaansa kainalossa.

    • NonBeliver

      Mä olen itse 25v ja en ole koskaan harrastanu seksiä. En tiedä mistä johtuu en ole kylläkään mikään mallipoju mutta en pahimmastakaan päästä mutta ei kelpaa kellekkään joten olen viimeaikoina antanut koko asian olla. Sitä vastoin nykyään on vihaa, masennusta, vittuuntumista koko maailmaan, itsensä vihaamista eli typerien asioiden tekemistä joissa varmasi satuttaa itseään ja elämistä omassa maailmassa. En huomaa kaupungilla kävellessä edes muita ihmisiä enkä halua huomata, tämä on nykyinen elämäntapa eli enpä ainakaan itse luultavasti pysty koskaan olemaan kenenkään kanssa.

      • ollenkaan

        toivoton! Minusta 25 vuotta ei ole ikä eikä mikään, ja ehdit elämässäsi vaikka mitä!
        Kehottaisin keskittymään sosiaalisten taitojen kehittämiseen. Pyri ensin olemaan nuorille neitokaisille kaveri, jonka kanssa voi jutella mukavia ja keskustella ihan älyllisiä, siitä se lähtee kulkemaan.
        Minulla on vähän kuva, että vedät kännejä ja sekoilet epätoivoissasi, kännäilystä ei todellakaan seuraa yhtään mitään hyvää millään rintamalla.


      • nonbeliver
        ollenkaan kirjoitti:

        toivoton! Minusta 25 vuotta ei ole ikä eikä mikään, ja ehdit elämässäsi vaikka mitä!
        Kehottaisin keskittymään sosiaalisten taitojen kehittämiseen. Pyri ensin olemaan nuorille neitokaisille kaveri, jonka kanssa voi jutella mukavia ja keskustella ihan älyllisiä, siitä se lähtee kulkemaan.
        Minulla on vähän kuva, että vedät kännejä ja sekoilet epätoivoissasi, kännäilystä ei todellakaan seuraa yhtään mitään hyvää millään rintamalla.

        Aika hyvin osui tuo arvaus kohdalle paitsi etten vedä kännejä enään mut sekoilen kylläkin selvinpäin ihan yhtä paljon kuin kännissäkin mutta en nyt sanoisi kuitenkaan epätoivoissani. Se on vaan kun on turruttanut kaikki tunteensa niin silloin alkaa menemään hiukan lujempaa. En pysty esim. itkemään vaikka sattuisi kuinka paljon hyvänsä enkä välitä nykyään jos joillekin tutuilleni tapahtuu esim. jotain ikävää niin tuumaan vaan että aijaa ja olankohautus, tällä mennään eteenpäin.


    • marru

      Et ole ainut tässä maailmassa. Mulla on saman tyylinen juttu, seksi ja kaikki siihen liittyvä ällöttää! Pusuttelu ja hyväily on ok, mut sitten kun mennään vyötärön alapuolelle tulee totaalinen stoppi, fiilikset lähtee taivaan tuuliin, mielenkiinto menee ja kuvotus iskee.
      Täytyy varmaan alkaa nunnaksi. :)

      • Penisinho

        He he.âlä vaan ole kenenkään kanssa. Ole vanhapiika. Se on yhtä mukavaa kuin jonkun seksihullun äijän kanssa, takaan sen. Opettele olemaan yksin tai asu jossakin kolhoosissa. Ala hyväntekeväisyystöihin niin se sosiaalinen puolikin on kunnossa. Ota adoptiolapsi tai jotain sellaista. Potkase herrat kuuseen ja nauti elämästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe