Ongelma on ruiskukoneen (ilmeisesti) ilmamäärä anturi ennen suodatin koteloa, eikä sitä voi mitenkään ohittaa. Anturi on kiinni suodatin kotelossa, joten anturin kiinnikkeineen irrottaminen ei ole mahdollista. Miten ongelmaan löytyisi ratkaisu?? Voiko anturin irrottaa ja asentaa uudelleen jotenkin? Vakio koteloon kyllä saa suodattimen, mutta haluaisin kartion paremman virtauksen saamiseksi..
Kellään kokemuksia??
vapaasti virtaava
3
347
Vastaukset
Ittellä oli 2.0i 16v sierra vm -93, siinä tuli putki moottorin vierestä eteen, ja kääntyi poikittain, moottorin editse kuskin puolelle, jossa on alkuperäinen ilmansuodattimen boksi. Ilmamäärä anturi, oli koneen edessä putkessa.
Asensin kartiosuodattimen "tyylikkäästi" katkasemalla putken ennen boksia, ja suodatin putkenpäähän kiinni- laatikossa
Siis anturi on kiinni suodatin kotelon jatkeessa. Imusarjasta tuleva putki menee ensin kiinni laatikkoon, laatikossa pieni jatke anturille ja sitten on itse boksi.. sierra on vm-89 2.0i..
Suodatin olisi tosiaan helppo asentaa putkeen, mutta kn se helv anturi ei ole putkessa.. laatikossa kirjoitti:
Siis anturi on kiinni suodatin kotelon jatkeessa. Imusarjasta tuleva putki menee ensin kiinni laatikkoon, laatikossa pieni jatke anturille ja sitten on itse boksi.. sierra on vm-89 2.0i..
Suodatin olisi tosiaan helppo asentaa putkeen, mutta kn se helv anturi ei ole putkessa..poistat kotelon kokonaan, siten että anturi jää putken päähän, muollaat sopivan adpterin, jonka kiinnität anturiin, ja siihen perään suodatin.
kannattaa sitten tukee se paketti suht hyvin ettei täristele itteään palasiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217