Hei!
Onko täällä aknesta kärsiviä ja raskaina olleita/olevia? Haluaisin tietää, miten akne käyttäytyy raskauden aikana, meneekö naama ihan kauheaksi, miten sitä voi hoitaa jne. Haaveilen vauvasta, mutta jo kuukauden tauko Diane Novasta saa naaman kukkimaan kuin teiniaikana... =(
Akne ja raskaus
4
5722
Vastaukset
- kahdenäippä33v
minulla akne alkoi kun lopetin pillereiden syönnin ja paheni kun tulin raskaaksi. Nyt kun nuorimmainenekin on jo kohta 5-vuotta, naama edelleen kukkii...
Murrosiässä minulla ei ollut mitään ongelmaa mutta nyt on...- myös pillerit
ja silloin alkoi ihon kukkiminen. Akne ei ollut koskaan paha, mutta itse koin sen tosi pahana.
Nyt olen raskaana, ja ensimmäisenä raskauskuukautena iho oli aika huonossa kunnossa, mutta nyt ei ole näpyn näppyä. En edes muista milloin iho olisi ollut näin siisti. Ja rv on vasta 9.
Toivottavasti pysyy näin kauniina, että voin itsekin nauttia täysillä tästä ajasta!
- Carol
Mulla iho meni huonompaan kuntoon noin rv10, koko naama oli täynnä pieniä finnejä :/
Rv20 jälkeen iho oli paremmassa kunnossa kuin koskaan, ei finnejä eikä kuivuutta. Synnytyksen jälkeen alkoi taas ikävä kyllä huonontua.
Kurja puoli on että raskaana ei voi käyttää juuri mitään tuotteita aknen hoitoon. Enkä itse voi vieläkään kun imetän poikaa.
Onneksi kesä ja aurinko pitää ihon parempana minulla. - Elena
Mulla on nyt rv 14 alkamassa ja iho pahenee koko ajan. Lopetin kans diane novat puolitoista vuotta sitten ja iho ehti jo parantua mut nyt sitten on aivan järkyttävä. Varmaan synnytyksen jälkeen samaa paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4753713Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152776Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2772136Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492003Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841354- 1561261
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631128- 791025
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018