Nyt kun Vappu on maanantaina, niin amatöörit panttaavat juhlamieltään pe-la, että sitten sunnuntaina repäistään kun on vappuaatto. Miten amatöörimäistä.
Useimmat kun eivät edes tiedä miksi vappua juhlitaan, amatöörimäistä.
Vedetään kuningaskännit ja örvelletään kaupungilla tapellen ja sotkien, miten amatöörimäistä.
Kun koittaa itse juhlapäivä, niin makoillaan krapulassa kotona, eikä lähdetä viettämään sitä oikeaa vappua, miten amatöörimäistä.
Tulevana arkena kehutaan ystäville kuinka oli hauska vappu, "kauheet kännit oli, hauskaa oli..." eikä se vapun vietto ollut normaalia viikonloppua kummempi, paperisilppu vain kaulalla teki sen erillaiseksi, miten amatöörimäistä.
Vappu; amatöörien juhla
4
755
Vastaukset
- ...
Sanos vielä kerran _miten amatöörimäistä_.... XD
- Saarinen^
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Suomen kansa on amatöörimäistä moukkakansaa.
Hyih, amatöörejä!- luluk
Kaikki on todellakin niin amatöörimäisen amatöörejä! Aion kyllä silti lähteä juhlimaan kaupungille (tiedän! miten amatööristä!).
- ex-vappuheila
luluk kirjoitti:
Kaikki on todellakin niin amatöörimäisen amatöörejä! Aion kyllä silti lähteä juhlimaan kaupungille (tiedän! miten amatööristä!).
Kannatta todellakin lähteä kaupungille ja kylille harjoittelemaan vapun viettoa. Harjoitus tekee amatööristäkin mestarin. Koulutustahan monet ovatkin jo hankkineet ja siitä onkin merkkinä valkoinen lakki...tai ainakin melkein valkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802