Nyt kun Vappu on maanantaina, niin amatöörit panttaavat juhlamieltään pe-la, että sitten sunnuntaina repäistään kun on vappuaatto. Miten amatöörimäistä.
Useimmat kun eivät edes tiedä miksi vappua juhlitaan, amatöörimäistä.
Vedetään kuningaskännit ja örvelletään kaupungilla tapellen ja sotkien, miten amatöörimäistä.
Kun koittaa itse juhlapäivä, niin makoillaan krapulassa kotona, eikä lähdetä viettämään sitä oikeaa vappua, miten amatöörimäistä.
Tulevana arkena kehutaan ystäville kuinka oli hauska vappu, "kauheet kännit oli, hauskaa oli..." eikä se vapun vietto ollut normaalia viikonloppua kummempi, paperisilppu vain kaulalla teki sen erillaiseksi, miten amatöörimäistä.
Vappu; amatöörien juhla
4
832
Vastaukset
- ...
Sanos vielä kerran _miten amatöörimäistä_.... XD
- Saarinen^
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Suomen kansa on amatöörimäistä moukkakansaa.
Hyih, amatöörejä!- luluk
Kaikki on todellakin niin amatöörimäisen amatöörejä! Aion kyllä silti lähteä juhlimaan kaupungille (tiedän! miten amatööristä!).
- ex-vappuheila
luluk kirjoitti:
Kaikki on todellakin niin amatöörimäisen amatöörejä! Aion kyllä silti lähteä juhlimaan kaupungille (tiedän! miten amatööristä!).
Kannatta todellakin lähteä kaupungille ja kylille harjoittelemaan vapun viettoa. Harjoitus tekee amatööristäkin mestarin. Koulutustahan monet ovatkin jo hankkineet ja siitä onkin merkkinä valkoinen lakki...tai ainakin melkein valkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733