hotelli vladislav

mikkkeea..

kertokaahan millanen tuo hotelli vladislav on?hyvä? huono?. matkat tosin jo varattu mutta olis kiva tietää ennakkoon jotain. kiitos.

6

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli

Siellä ei sitten saa nukuttua, en ole siellä yöpynyt, mutta ohi kulkiessa järkyttävä musiikin pauhu 24 h, kuulemma bileet ovat rankemman puoleisia, kuuleman mukaan joskus käytävät on lainehtinut vedestä ja nuoriso liusuillut uimapatjalla edes taas käytäviä..Tervemenoa sinne.

• miikkea

no ite oon samanlaine nuori:D ettei se mua kyllä haittaa

• !!!
        miikkea kirjoitti:

no ite oon samanlaine nuori:D ettei se mua kyllä haittaa

sama juttu, hauskaa sinne lähetään pitää,niinku aina ennenkii =)nukkua kerkee sitte joskus 100 vuotiaana ;)

• mikkkeea
        !!! kirjoitti:

sama juttu, hauskaa sinne lähetään pitää,niinku aina ennenkii =)nukkua kerkee sitte joskus 100 vuotiaana ;)

25.5 - 8.6 tolla välillä biletetään ja rajusti:D

• varma
        mikkkeea kirjoitti:

25.5 - 8.6 tolla välillä biletetään ja rajusti:D

Että tosiaan joudut dokaamaan kokoajan, jos vähäänkään on jonkun sortin tissiposki ni kannattaa melkein vaihtaa hotellia tai perua loma.

• girl101
        varma kirjoitti:

Että tosiaan joudut dokaamaan kokoajan, jos vähäänkään on jonkun sortin tissiposki ni kannattaa melkein vaihtaa hotellia tai perua loma.

Ite olin viime kesänä siellä juhannuksen tienoilla. Bileet alkaa yleensä siinä 22 maissa ja jatkuu about 07 aamulla. Mutta jos on hyvät unenlahjat niin saa kyllä nukuttua. Ei mikään huippukuntoinen hotelli, henkilökunta osaa tsägällä englantia. netti siinä aulassa mitä saa maksua vastaan käyttää. Huoneeseen ei kande jättää mitään arvokasta. kylppärit haisee vähän homeelle. mut lakanat ja pyyhkeet vaihetaan usein,siitä plussa. vastapäätä spar kauppa mistä saa ihan hyvin ostettu juomista ja syömistä. hotellin yökerho ei mitään parhaimpia ja äänet ja melu kyllä kuuluu huoneisii. Ei siis tod mikään lapsiystävällinen hotelli. Ite sain nukuttua hyvin eikä tavaroita varastettu joten budjettilomailijalle hyvä hotelli. Ellei sitten viime kesästä taso laskenut...menossa taas kesällä uudestaan ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38