kertokaahan millanen tuo hotelli vladislav on?hyvä? huono?. matkat tosin jo varattu mutta olis kiva tietää ennakkoon jotain. kiitos.
hotelli vladislav
6
2439
Vastaukset
- hotelli
Siellä ei sitten saa nukuttua, en ole siellä yöpynyt, mutta ohi kulkiessa järkyttävä musiikin pauhu 24 h, kuulemma bileet ovat rankemman puoleisia, kuuleman mukaan joskus käytävät on lainehtinut vedestä ja nuoriso liusuillut uimapatjalla edes taas käytäviä..Tervemenoa sinne.
- miikkea
no ite oon samanlaine nuori:D ettei se mua kyllä haittaa
- !!!
miikkea kirjoitti:
no ite oon samanlaine nuori:D ettei se mua kyllä haittaa
sama juttu, hauskaa sinne lähetään pitää,niinku aina ennenkii =)nukkua kerkee sitte joskus 100 vuotiaana ;)
- mikkkeea
!!! kirjoitti:
sama juttu, hauskaa sinne lähetään pitää,niinku aina ennenkii =)nukkua kerkee sitte joskus 100 vuotiaana ;)
25.5 - 8.6 tolla välillä biletetään ja rajusti:D
- varma
mikkkeea kirjoitti:
25.5 - 8.6 tolla välillä biletetään ja rajusti:D
Että tosiaan joudut dokaamaan kokoajan, jos vähäänkään on jonkun sortin tissiposki ni kannattaa melkein vaihtaa hotellia tai perua loma.
- girl101
varma kirjoitti:
Että tosiaan joudut dokaamaan kokoajan, jos vähäänkään on jonkun sortin tissiposki ni kannattaa melkein vaihtaa hotellia tai perua loma.
Ite olin viime kesänä siellä juhannuksen tienoilla. Bileet alkaa yleensä siinä 22 maissa ja jatkuu about 07 aamulla. Mutta jos on hyvät unenlahjat niin saa kyllä nukuttua. Ei mikään huippukuntoinen hotelli, henkilökunta osaa tsägällä englantia. netti siinä aulassa mitä saa maksua vastaan käyttää. Huoneeseen ei kande jättää mitään arvokasta. kylppärit haisee vähän homeelle. mut lakanat ja pyyhkeet vaihetaan usein,siitä plussa. vastapäätä spar kauppa mistä saa ihan hyvin ostettu juomista ja syömistä. hotellin yökerho ei mitään parhaimpia ja äänet ja melu kyllä kuuluu huoneisii. Ei siis tod mikään lapsiystävällinen hotelli. Ite sain nukuttua hyvin eikä tavaroita varastettu joten budjettilomailijalle hyvä hotelli. Ellei sitten viime kesästä taso laskenut...menossa taas kesällä uudestaan ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674623Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1542206Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k72180Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953