Ahmin ja oksennan kokoajan. Aina särkee päätä ja kuvottaa ja kurkusta vuotaa verta. Olen ihan lopussa! En tiedä mitä enää voin tehdä... Tää sairaus vie mut hautaan.
En jaksa enää...
3
480
Vastaukset
- lääkäriin
etenkin, jos tarkoituksesi ei olekaan kuolla.
Jos taas on, olen todella pahoillani, mutta siihen suuntaan en osaa auttaa. - mieltä
Tarvitset ammattilaisen apua. Ole armollinen itsellesi. Sinä tarvitset heti apua. Kirjoita vaikka paperille ensin pääasiat mikä on vialla ja mitä haluat asioille tapahtuvan ja millätavoin. Sitten soitat terveyskeskukseen ja sanot niin suoraan kuin ikinä pystyt mikä on hätänä. Lyhyesti ja selkeästi, niin että kuuntelija pääsee heti jyvälle mistä on kysymys.
Älä pelkää auttajia, astu veneeseen ja anna elämän virran kuljettaa. Elämässä ei todellisuudessa menetetä mitään, vaikka siltä näyttäisi. Hei meitä on täällä monta jotka pidetään sinua kädestä kiinni. Tervetuloa takaisin elämään! Odotettavissa parempi kesä kuin viimeksi nautittu? (minun ohjeeni joita kenenkään eri tarvitse orjallisesti noudattaa) - uskopois
mua autto uskoontulo.
myös säikähdys pysäytti. poltin kannabista kerran, meinasin joutua psykoosiin koska selvästi psyyke on heikoilla. siitä selvittyäni päätin, etten lähde tohon oksentelurumbaan enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901