Hei onko joku kuullut joskus sellaisesta vitsistä kuin vapun sääennuste...??
Mulla oli sellainen vitsi joskus kännykässä ja nyt oon tyhmänä mennyt poistamaan sen ja mistään en saa sitä enään :(
Eli jos joku tuntee kyseisen vitsin niin voisitko lähettää sen mulle mun sähköpostiin, osoite on [email protected]
KIITOS JO ETUKÄTEEN!!
Katsokaa tämä...
3
1815
Vastaukset
- Vappu Pouta
Lienetkö tätä tarkoittanut..?
Vapun sääennuste: Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua. Päivällä mölinä on vaihtelevaa ja yötä kohden voimistuvaa. Käsivarren seudulla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen. Loppuviikosta selviää tai melkein selviää.- SatuL80
Se on just tämä :) Kiitos..
Mun mielestä kyllä tosta jotain puuttuu, koska se mikä mulla oli niin oli kyl samanlainen mut paljon pidempi :) Mut kyllä tämäkin kelpaa =)
Jos sulla tai muilla on jotain muita hyviä vappu tekstareita mitä voi lähettää kavereille, niin ilmoittakaa mulle tänne tai mailiini, mieluiten kyllä mailiini, koska täällä en käy joka päivä.. - P.T.
SatuL80 kirjoitti:
Se on just tämä :) Kiitos..
Mun mielestä kyllä tosta jotain puuttuu, koska se mikä mulla oli niin oli kyl samanlainen mut paljon pidempi :) Mut kyllä tämäkin kelpaa =)
Jos sulla tai muilla on jotain muita hyviä vappu tekstareita mitä voi lähettää kavereille, niin ilmoittakaa mulle tänne tai mailiini, mieluiten kyllä mailiini, koska täällä en käy joka päivä..Mullakin on just tuo sama "sääennuste", mutta viimeisenä vielä lause: Älykkyysosamäärä koko jakson ajan hieman nollan alapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.232671Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092606- 2021394
- 1271317
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3071278Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,441077Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211989- 65954