Pistetään reklamaatioita

liikenteeseen!

Etsinpä tässä nyt kohtalotovereita ja muitakin, jotka lähtisivät laittamaan reklamaatio-pommituksen Elisalle!

Eli minulleppa käynyt seuraavasti:

5.4. avasin Mustassa Pörsissä Elisapaketti liittymän. En saanut mitään mukaan ja setä siellä sanoi, että PARI päivää ja paketti kolahtaa postiluukkuun. No odottelin sitä sitten ja soittelin viikon odotuksen jälkeen Elisan asiakaspalveluun, siellä täti minulle pahoitteli väärästä informaatoista ja sanoi, että paketti näillä näkymin tulee pääsiäisen jälkeen. Häneltä sain myös tieää, että paketti tulee lähi Ärrälle eikä kotiin suoraan.

No kaksi viikkoa odotettuani soitin taasen Elisalle ja kyselin, että missäköhän vaiheessa sopimukseni käsittely menee, ei osattu sanoa. Siinä vaiheessa sanoin haluavani irtisanoa sopimuksen, mutta täti tiukkana vänkäsi että ei voi, koska on allekirjoitettu liikkeessä.

Soitin maanantaina (24.4.) TAAS ja kyselin liitymän sekä laitteen kohtalosta. Todella mukava täti siellä sitten otti asioista selvää ja sanoi, että sopimukseni on käsitelty, koska sillä hetkellä käsiteltiin jo 6. päivänä tehtyjä soppareita. Hän pyysi soittamaan seuraavana päivänä uudestaan, kun käsittelijät olisivat paikalla niin heiltä voisi kysyä missä vaiheessa käsittelyni menee, että joudunko sen takia vielä odottamaan kun ei ole puhelimia.

Soitin eilen, tiistaina, taas ja nyt tämä eri täti ei sitten kysellytkään keneltäkään mitään vaan pahoitteli vaan tapahtunutta. No sitten meni kunnolla hermot ja hyvä etten mennyt lankoja pitkin sinne Elisalle...
Sanoin haluavani irtisanoa sopimuksen koska he eivät ole noudattaneet sopimusta silloin minun on oikeus irtisanoa soppari, mutta ei... vänkäsin naisen kanssa varmaan 10 minuuttia asiasta.
Sanoin sitten haluavani jotakin hyvitystä esim. puheaikaa, no sitä ei voi saada, koska tämä on puhepaketti. Hän sitten sanoi minulle, että toki asiasta voi tehdä reklamaation. Minä sitten sanoi, että mihinkäs sellainen lähetetään ja hän kuulosti yllättyneeltä... ei kai uskonut, että laittaisin oikeasti sellaista menemään. Otin osoitteen ylös ja aion todellakin laittaa Elisalle kiukkuista reklamaatoita menemään!

Olen odottanut nyt kolme viikkoa puhelinta eikä sitä voitu luvata tulevaksi edes tällä viikolla!

Jos Sinulla on samantyylinen vastoinkäyminen tapahtunut Elisan kanssa niin pistäppä viestiä tähän ketjuun ja suunnitellaan reklamaatio ja vaaditaan hyvitystä!

Olen laittanut jo palautetta Mustaan Pörssiin mistä puhelimen ostin, koska sain niin huonot tiedot kaikesta, mutta eipä sieltäkään ole vastattu!

Elisa muuten vastaa kuulemma kirjallisena sitten tähän reklamaatioon!

Olen myös miettinyt asian viemistä kuluttajavirastoon... mutta katsotaan nyt saako reklamaatio jotakin aikaiseksi!

24

6089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis

      tilanne oli mulla ihan sama...tähän päivään asti...sai nimittäin jo puhelimen tänään mutta ei siitä sen enempää.liittymää ei ole edelleenkään avattu ja luvattiin tossa joskus 2-3viikon päästä...soitin tänään ja käsittelivät tosiaan kuudennen päivän soppareita...mutta viime viikolla ne käsitteli 10 päivä tehtyjä soppareita...outoa

    • juuss

      On se nyt kumma kun ei suomalaiset opi, että operaattorit ovat kaikki huijareita. Musta-Pörssi tunnetusti on se viimeinen paikka mistä kannattaa mitään ostaa ! No ehkäpä ensi kerralla sitten kun olet jotakin hankkimassa niin hankit tuon tavaran sellaisesta paikasta johon voi luottaa.

      Unohda se 3G paska, luuletko todellakin saavasi tuosta jotakin hyvää ? Noh, ET SAA tuosta kun ISON kuukausilaskun joka ikinen kuukausi seuraavat KAKSI VUOTTA ! 24 KK !

      Varmasti Elisa ja kumppanit kartelleineen ovat pian sellaisessa suossa, että ei ole mitään mahkuja enää selvitä selvin nahoin. Nyt sitten vain odotat ja odotat ja odotat, sitten joskus saat sen 'paketin' ja sitten se puhelin hajoo ja alat taisteleen valmistajan kanssa takuusta (jota ei varmaan edes ole), ja sitten ajatkin 3G:n verkon ulkopuolelle ja se ei toimikaan sitten hermostut ja lopetat sen kapulan käytön kokonaan.

      Onko ihan pakko menettää hermonsa jonkun perhanan PUHELIMEN KANSSA ?! Ei voisi vähempää kiinnostaa !

      • KKeeLi

        Vaihdoin Sonerasta Elisaan ja puhelimeksi otin N70. Puhelinta en saanut, koska ne olivat loppuneet. Lupasivat lähettää viikon päästä puhelimen & sim-kortin. Nyt on 3 viikkoa kulunut eikä vieläkään kuulu mitään, viime viikolla soittivat, että pitäisi tällä viikolla saapua!!! Nyt on jo torstai... tuskinpa huomenna tulee postia...


      • ei ole

        syyllinen tähän...se on kyllä vain elisan soppa tämä...ihan yhtähyvin se vois olla joku muukin liike!!


      • KkeeLi
        ei ole kirjoitti:

        syyllinen tähän...se on kyllä vain elisan soppa tämä...ihan yhtähyvin se vois olla joku muukin liike!!

        Itse asioin Elisan omassa liikkeessä Espoossa!!! Olisi pitänyt kiertää kaukaa!!!


    • Anttipoika..

      Juurinäin,

      Itse tilasin netistä 5.4.2006 Nokia N70 puhelimen ja 70 minuuttia puheaikaa. Siellä sanottiin sopimuksessa, että 5 arkipäivän sisällä puhelin saapuisi. No eipä saapunut. Ei mennyt kuin 22 päivää, niin tänään tuli postissa saapumisilmoitus: "Hei, Sinulle on saapunut seuraava lähetys jne. Paketti on noudettavissa R-kioski Kuopio Niirala".

      Menin sitten hermot menettäneenäni sieltä sitä hakemaan, että vihdoinkin mutta eipä ollutkaan saapunut kun myyjä sitä etsiskeli!! Ja tässä saapumisilmoituksessa lukee vielä "Toivomme mahdollisimman pikaista noutoa." Voi **** että pännii tämä homma, yhdyn toki tuohon reklamaatiohommaan mukaan mikäli mahdollista!

      • Aloittaja

        Juu, elikä onko muita halukkaita tähän reklamaatioon? Ajattelin tässä viikonlopun aikana tehdä "pohjamallin" johon voi sitten itse lisätä päivämääriä ym. muokkauksia. ja voisin vaikka laittaa halukkaille sen liitteenä s-postiin.

        Voitaisiin sitten lähettää ne samaan aikaan ja vaatia jotakin saman tyylistä korvausta. Kun periaatteessa olisi voinut laittaa vain yhden menemään ja halukkaiden nimet siihen, mutta kun pitäisi olla mielestäni kuitenkin allekirjoitukset, joten tehdään "joukkolähetys".

        Aikanaan tuttuni on saanut Radiolinjalta jonkin toppatakin, pinssejä ja jotaikin muuta (turhaa) sälää jostakin hyvityksenä.

        Mutta laittakaapa halukkaat vaikka osoitteitanne s-postiini niin pistän teille pohjaa tulemaan

        pupu9 @ luukku.com (välilyönnit pois)


      • SEN PITÄÄ OLLA
        Aloittaja kirjoitti:

        Juu, elikä onko muita halukkaita tähän reklamaatioon? Ajattelin tässä viikonlopun aikana tehdä "pohjamallin" johon voi sitten itse lisätä päivämääriä ym. muokkauksia. ja voisin vaikka laittaa halukkaille sen liitteenä s-postiin.

        Voitaisiin sitten lähettää ne samaan aikaan ja vaatia jotakin saman tyylistä korvausta. Kun periaatteessa olisi voinut laittaa vain yhden menemään ja halukkaiden nimet siihen, mutta kun pitäisi olla mielestäni kuitenkin allekirjoitukset, joten tehdään "joukkolähetys".

        Aikanaan tuttuni on saanut Radiolinjalta jonkin toppatakin, pinssejä ja jotaikin muuta (turhaa) sälää jostakin hyvityksenä.

        Mutta laittakaapa halukkaat vaikka osoitteitanne s-postiini niin pistän teille pohjaa tulemaan

        pupu9 @ luukku.com (välilyönnit pois)

        Aivan! On samasta aiheesta luettu useampikin aihe ja näyttää ja vaikuttaa siltä että on monia monia vihaisia ja pettyneitä asiakkaita!!!


      • meni hermot
        SEN PITÄÄ OLLA kirjoitti:

        Aivan! On samasta aiheesta luettu useampikin aihe ja näyttää ja vaikuttaa siltä että on monia monia vihaisia ja pettyneitä asiakkaita!!!

        Joo, mulle ainaskin riitti. Kolme ja puol viikkoo oon odotellu, eikä vieläkään näy. Soitin elisalle ja peruin koko sopimuksen. Eipähän tartte odotella ja kuunnella tyhjän päiväsiä selityksiä.


      • parisien
        Aloittaja kirjoitti:

        Juu, elikä onko muita halukkaita tähän reklamaatioon? Ajattelin tässä viikonlopun aikana tehdä "pohjamallin" johon voi sitten itse lisätä päivämääriä ym. muokkauksia. ja voisin vaikka laittaa halukkaille sen liitteenä s-postiin.

        Voitaisiin sitten lähettää ne samaan aikaan ja vaatia jotakin saman tyylistä korvausta. Kun periaatteessa olisi voinut laittaa vain yhden menemään ja halukkaiden nimet siihen, mutta kun pitäisi olla mielestäni kuitenkin allekirjoitukset, joten tehdään "joukkolähetys".

        Aikanaan tuttuni on saanut Radiolinjalta jonkin toppatakin, pinssejä ja jotaikin muuta (turhaa) sälää jostakin hyvityksenä.

        Mutta laittakaapa halukkaat vaikka osoitteitanne s-postiini niin pistän teille pohjaa tulemaan

        pupu9 @ luukku.com (välilyönnit pois)

        Minkä sille mahtaa jos lusikalla annetaan, niin ei voi kauhalla ottaa.

        Ei ole ollut mitään ongelmia minkaan operaattorin kanssa. Kaikki toiminut hyvin, kun tietää mihin nimensä pistää ja ymmärtää mitä sopimuksessa lukee. Viesteistä täällä näkyy selvästi lukutaidottomuus, ymmärtämättömyys, omaan napaan tuijottaminen ja se ettei kerta kaikkiaan rahat riitä maksaa laskuja joita saatte eri operaattoreilta, kun talous ei ole hallinnassa.

        Operaattorin sopimus on aivan samanlainen sopimus kuin tekisit sen pankin kanssa ottaessasi asuntolainaa. Ei se eroa millään muotoa siitä, että lue sopimukset hyvin ja noudata niitä omalta osaltasi.
        Kummallista miten idiootteja suomalaiset ovat jatkuvasti valittaessaan ja tähän operaattorit ovat osin itse syypäitä, kun eivät lyö luuta kurkkuun näille samoille valittajille, jotka ovat kaikkien operaattorien riesana, sähköyhtiöiden riesana jne. samat pastanaamat ne kiertää joka puolella. Nämä samat idiootit ovat sitten jotain olevinaan ja tuntevat oikeutensa niin että ihmettelen mihin maailma menossa.

        Suomalaiset ovat niin idiootteja että soittelevat jatkuvasti eri yhtiöiden asiakaspalveluihin jonninjoutavista asioista ja ihmettelen, kun itsellä ei moiseen ole aikaa, ei tarvetta ja kun maksaa laskut ajallaan. Mutta ne soittajat eri asiakaspalveihin tuntuvat olevan ne samat ihmiset, jotka voisivat kävellä siperiaan ja tuijottaa peiliin ja kappas vaan taitaa olla vika asiakkaassa.

        Terveisin fiksu asiakas ei idiootti kunten niin monet täällä


    • Ari

      Tilasin tuon paketin N70 puhelimella netistä. Viime perjantaina sitten soiteltiin, että se on nyt lähetty. Eipä ole kuitenkaan viikossa tullut. Eli Elisalta valehdeltiin päin naamaa. Uskomaton firma.

      • Ari

        Eli tilasin tuon paketin 4.4. Kuukausi siis kohta mennyt.


      • onon
        Ari kirjoitti:

        Eli tilasin tuon paketin 4.4. Kuukausi siis kohta mennyt.

        sama tilauspv. itsellä. ajattelin saavani sen saakelin luurin vapuksi kuten luvattiin mutta eipä vaan tullut, viimeinen kerta kun laitan penniäkään ELISAN hyväksi. syy mitä kaikille taidettiin sanoa oli se että "oli tavarantoimittajalla ongelmia" taitaa ne ongelmat olla ihan siellä omassa päässä jos ei etukäteen olla kunnolla varauduttu. onneksi olkoon ELISA, tässä menetätte asiakkaita ja itse toivon ettei koko ELISAA ole enää 10v kuluttua olemassa, niin kovasti pistää vihaksi tämä odottaminen...!!!!!


      • Oho...
        Ari kirjoitti:

        Eli tilasin tuon paketin 4.4. Kuukausi siis kohta mennyt.

        Mä olen ollut s.postiyhteyksissä useaan otteeseen elisan asiakaspalvelun kanssa, saanut joka kerta hyvin nopeasti vastauksen että kyllä se paketti sieltä tulee, että nyt on vaan yllättänyt tämä ruuhka. Viime viikolla soitin sitten asiakas palveluun, josta todettiin ettei netissä tekemäni tilaus ole koskaan mennyt perille. Hups. Tarkistakaas muutkin ettei olis näin käynyt. Olin tehnyt tilaukseni 4.4.
        Enpä muuten uusinut tilaustani, sen verran otti jo päähän elisan hommat.


      • ei näy
        Ari kirjoitti:

        Eli tilasin tuon paketin 4.4. Kuukausi siis kohta mennyt.

        tuskin edes kuuluisi!!!


    • v****taa

      Tein 10.4 elisan 3G-sopimuksen ja sain heti puhelimen mukaan. Sanoivat että viikon sisällä aukeaa liittymä. Soitin viime viikolla elisalle, kun mitään ei kuulunut. Sanoivat että viikon sisällä aukeaa. Soitin uudestaan eilen, kun mitään ei tapahtunut. Sanoivat että AIKAISINTAAN ensi viikolla aukeaa liittymä. Onko olemassa mitään lakia, missä sanotaan kuinka kauan saa enintään kestää? Ja saako sopimuksen purkaa jos on jo saanut puhelimen?

      • ...

        Tänään tuli viesti että 8.5 aukeaa liittymä.


    • huhtikuu62

      Avasin 1.4. uuden liittymän ja valittin pakettiin puhelimeksi Samsung Z500-puhelimen. Sopimusta tehdessäni edes liikkeen henkilökunnalla ei ollut tiedossa, että ko. puhelin on saatavissa ainoastaan toimitusmyyntinä. Kun sitten sopimus oli tehty ja toimitusmyyntikin huomioitu, kysyin, koska mahdollisesti saattaisin saada tuon puhelimen sekä liittymän käyttööni. Arvelivat, että kunhan Elisa on saanut vietyä liittymän tiedot rekisteriinsä, niin minulle paluupostissa lähetettäisiin puhelin sekä sim-kortti. Ja veikkailtiimpa peräti, että kun tein sopimuksen eka päivänä, niin saattaisin saada puhelimeni jo peräti seuraavalla viikolla. (sopimushan tehtiin lauantaina) Olen nyt odotellut tässä kuukauden sitä puhelinta eikä mitään edelleenkään kuulu. Huhtikuun toisella viikolla soittelin Elisalle ja kyselin asiaa, sieltä sanottiin että puhelin oli väliaikaisesti maahantuojalta loppunut suuren kysynnän vuoksi. Sillä hetkellä ei enään voinut tehdä sopimusta paketista jossa olisi ollut tuo puhelin. Kuitenkin sanottiin, että kaikille jo sopimuksen tehneille puhelin toimitettaisiin. Ja postituksia alettaisiin tehdä lähipäivinä. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. 10.4. käytiin liikkeessä, jossa sopimus allekirjoitettiin. Siellä ei tiedetty tarkkaan tilannetta. Ottivat kuitenkin minun puhelinnumeroni ylös ja lupasivat, että henkilö, joka heillä asiaa Elisalle päin hoitaa, ottaisi minuun yhteyttä. Vielä tänäkään päivänä ei ole soiteltu!!!!!!!!
      Liikkeessä myös toin esille sen, että kun puhelinta ei ole toimitettu ja tuntuu että edelleen joutuisin sitä odottelemaan, niin haluaisin purkaa sopimuksen. Siellä sanottiin, että sitä ei voi todennäköisesti purkaa, koska sopimus on jo allekirjoitettu.

      Kuitenkaan allekirjoitushetkellä ei ollut mitään sellaista tietoa antaa, että puhelin olisi maahantuojalta loppunut ja odottelussa menisi näinkin kauan.

      Olen erittäin pettynyt toimintaan Elisan ja tietyllä lailla myös liikkeen osalta. Liikehän toki ei voinut, olettaisin ainakin, tietää, että puhelimia olisi niinkin rajoitetusti saatavana, jos heille siitä ei ole mitään tiedotettu.

      Mutta ihmetyttää, että minähän tein sopimuksen heti ensimmäisenä päivänä, ja heti oli puhelimen toimituksen kanssa ongelmia, niin miksi ihmeessä pakettiin oli laitettu tämä puhelin yhdeksi vaihtoehdoksi, jos sitä kerta ei ole mahdollista saada.

      Elisalta ei ole tullut minkäänlaista väliaikatietoa asian osalta, joka minun mielestäni olisi vähintä mitä heidän pitäisi tehdä.

    • mkmkmk

      4.4. Tilattu molemmille elisa paketti.No miehelle tuli ilmo et on noudettavissa-naapuripitäjän ärrältä (matkaa n.150km),mun pakettia ei oo kuulunu ei näkyny,toissa perjantaina soittivat että on lähetetty,minne lie mennyt.Miehen paketti MUKA laitettu viime torstaina naapurikunnasta oman kunnan ärrälle vaan ei oo tullu sinne...Tänään soitin elisalle->selvitetään asiaa...kuinka monesti olen jo kuullut tuon saman.

    • ja v*******neita sellaisia.

      Täytyy kyl ihmetellä koko Elisan touhua.

      6.4. Kävin tekemässä sopimuksen paketista.
      Tuolloin tuli normaalit höpinät luurin saapumisesta ja liittymän aukeamisesta viikossa.

      Odotettuani n. pari viikkoa soitin Elisalle et millos meinasitte puhelimen lähettää. No sieltä ystävällinen naisihminen vastasi että tällä hetkellä näyttäisi siltä että puhelin on lähetetty teille.

      Ihme oli tapahtunut 26.4. Puhelin tosiaan oli saapunut paikalliseen r-kioskiin.

      Laitettuani puhelimen toimintakuntoon, ei liittymä tietenkään ollut vielä auki. No taas soittamaan Elisalle et millos meinasitte liittymän avata. Lupaus tuli et 2.5 liittymä on auki. Ja paskat on!

      Täytyy kauheasti ihmetellä tota Elisan logiikkaa et mitä ihmettä mä teen luurilla jossa ei ole edes liittymää. Pelaan jotain helvetin matopeliä ja näpsin valokuvia. Noitten takiahan mä liittymän ja luurin hommasin.

      Ja noi höpinät siltä Elisan asiakaspalvelun henkilöltä tosta ettei mitään puheaika hyvityksiä voida antaa koska kyse on puhepaketista. Kyllähän ne voi jos ne vaan tosiaan haluaa. Mut mitäs ne hyvitystä antamaan ku tarpeeksi suuri joukko ihmisiä ei nosta asiasta älämölöä. S**tanan lampaat!

    • Hermoromahduksen partaalla

      Jo laitetaan reklamaatio eteenpäin. Olen itse odotellut Samsungin Z140V:tä kuukauden jo. Myymälässä sanottiin että se löytyy ja Z500:n kanssa voi mennä kauan. Nyt hermot ei kestä enää. Elisalta jopa soitettiin 21.4 ja luvattiin että puhelin on noudettavissa viimeistään 28.4. Soitin tänään, ja samat tyhmät selitykset.

      Eli, hyvitystä meille kaikille!

    • Halloota HOOO

      Joopa joo..!
      Samaan remmiin olen päässyt. 04.04. tein sopimuksen ja luvattiin jne....
      Vieläkään ei ole tapahtunut yhtään mitään. Kolmesti olen soittanut viikon välein.
      Sitten soitin kuluttaja-asiamiehelle. Hän totesi, että näin yksipuolista sopimusta ei voi olla, että luvataan puhelin mukaan ja oottaa saa yli kuukauden. Jo tällä perusteella voi sopimuksen irtisanoa..jokin hootihan pitää operaattorillakin olla...EI MUUTA KUN IRTISANOMAAN..." Tää on viimeinen toisto, minkä Elisa meitiltä saa "...lalalaaa

      • make

        joo elikkäs...tehny sopparin 10.4 ja taas ne samat paskapuheet mitä tässä ketjus aiemminkin sanottu...no viikon odottelun jälkeen soitettiin että joo paketti postitettu ja pitäisi ens viikol tulla(eli silloin seur.vko)......no eipä näkynyt ja soittelin aspaan ja sanottiin että ei ole edes käsitelty vielä....JUST....ja tänään soittelin ja sanottiin että ei olla vieläKÄÄN käsitelty että ei osaa sanoa yhtään koska paketti tulee....sitten löin luurin kiinni ja vittu....


    • voe ihime

      Minä tilasin elisalta 17.3.07 netissä kytkypuhelinliittymän. Omat pankkitunnukseni oli jääneet töihin joten hoidettiin asia vaimon tunnuksilla. Puhelin tuli heti seuraavan viikon puolivälissä ja puhelimen piti aueta pääsiäiseksi. Mitään viestiä ei tullut ja ajattelinkin soittaa pääsiäisen aikaan elisalle. Sanoivat että ruuhkaa että pääsiäisen jälkeen toimii. Eikä muuten toiminut. Soitin taas heille ja ystävällinen nainen pahoitteli, otti puhelun jonnekin muualle ja sanoi että liittymän siirto ei ole mennyt läpi koska liittymä ed operaattorilla minun nimissäni ja vaimon nimillä muka tilattu tämä liittymä. Kylä se ihan minun nimelläni tilattiin mutta vahvistimena toimi vaimon pankkitunnukset. No anyway lupasivat että nyt asia lähtee rullaamaan ja liittymä toimii parin viikon sisällä. Odotin mutta ei vieläkään toiminut. Taas soitto elisalle jollekin asiakaspalvelutaidon omaavalle virkailijalle. Taas selvitettiin ja nyt todettiin että laitetaan uusi kortti tulemaan niin saadaan ainakin toimimaan se liittymä. Sanoin että haen kortin lähimmästä elisapisteestä niin liittymä ehkä aukeaa paria päivää nopeammin. Innokkaana odotin mutta viestiä ei ole tullut ja liittymä ei auennut. Soitin ja sanoivat että käsittelyssä ruuhkaa. Samalla lupasivat kk ilmaista puheaikaa (oho, taisi olla huhtikuun loppua)... Nyt viimeviikolla 24.5.07 soitin taas tiedustellakseni että millähän mallilla. Henkilö sanoi että selvittää ja soittaa kohta. Soittikin mutta sanoi että asiaa täytyy selvittää enempi että soittavat viimeistään 25.5.07. Nyt eletään 28.5.07 eikä se s***n puhelin vieläkään toimi. Jos jostain saisi osoitteen niin lähettäisin kyllä mielelläni reklamaation. Näinkö se tämä 2 vuoden pituinen asiakassuhde alkaa. Siis todella lupaavasti. Tänä aamuna yritin soittaa mutta jono ainakin 15 minuuttia. Oman kuntani kuluttajaneuvojalle olen myös yrittänyt soittaa mutta sehän on koko ajan varattua. Silloin pääsiäisen aikaan sanoivat ettei puhelinta voi palauttaa koska olen räpelöinyt sitä (joo käytin virrat päällä ja kävin valikkoja läpi). Nyt tuo puhelin on ollut toimimatta kohta 3 kuukautta ja uusia mallejakin on tullut. Kaiken lisäksi n70 puhelinpakettiliittymä on halpunut sen euron pari tässä aikana. Mielenkiinnolla odotan mikä hinta siinä tulee olemaan... Kyllä voisin korkata pullon skumppaa sinä päivänä kun pääsen elisasta eroon.
      Itsekin työskentelen jälkimarkkinoinnissa ja jos me mokaamme niin takuulla sen hyvitämme ja reilusti että asiakas saataisiin pysymään talossa. Mitenkähän elisalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe