kaksoset? ja millä viikolla olitte kun saitte tietää?
saitteko tietää ensimmäisessä ultrassa
15
4988
Vastaukset
- tietää
ekassa ultrassa että kaksoset on tulossa. Eka ultrani siis oli viikoilla 19 6
- eppu
eka ultra oli rv 10 5, jolloin kaksosraskaus "paljastui"...:)
- gemini-04
rv 20
- äiti
Sain tietää ensimmäisessä ultrassa, että kaksosia odotan, rv 12
- tuplaäityli
ja näkyi vain yksi, nt-ultrassa sitten kaksi
- sinulle!
No mistäs muualta sen kuulisi kuin eka ultrasta?
- kasvaan
jos et tajunnu kysymystä ja sen tarkoitusta!
Monellahan kaksoset todetaan vasta viikoilla esim. 18 ja joillekkin se on jo toinen ultra eli ekassa ei välttämätta näy kuin yksi sikiö!
toivottavasti viisastuit entisestään tällä tiedolla:) - Minä vaan
... ekassa ultrassa näy. Tuttavani sai tietää noin viikkoa ennen laskettua aikaa, että lapsia onkin kaksi. Ja oli käynyt normaalit ultrat. (NT-ultra ja rakenneultra)
- -nainen-
Minä vaan kirjoitti:
... ekassa ultrassa näy. Tuttavani sai tietää noin viikkoa ennen laskettua aikaa, että lapsia onkin kaksi. Ja oli käynyt normaalit ultrat. (NT-ultra ja rakenneultra)
Voiko tuo juttu olla totta..?? Koska kyllä monisikiöisissä raskauksissa tuo maha kasvaa siihen malliin, että itse olisin luullut synnyttäväni vähintään "norsun", jos en olisi tiennyt etukäteen odottavani kaksosia. Jotka painoivat 37 rv. syntyessään A 3100g ja B 3540g.
- oottaen
Minä vaan kirjoitti:
Hei,
voiko kaksosraskaus todella mennä huomaamatta nykyisten ultraäänien. Kohtu kasvaa liian nopeasti normaaliin raskauteen. Mikä syy?
A L
- -nainen-
Ekassa ultrassa "näytettiin" tuleva perheenlisäys ja raskauviikkoja oli tuolloin 12.
- delilah
mul ei näkyny ekassa ultrassa ku yksi syke et vasta tokassa eli vko:on 12 ultrassa näkyi kaksi.
- Vuonna 2004 tuplaäidiksi
saatiin tietää kaksosistamme.
- tuplaäiskä
Sain tietää ekassa ultrassa rv 7,että odotan kaksosia,kävin yksityisellä.Nyt viikkoja 18 2.
- kaksosten äiti
omista kaksosista sain tietää ensimmäisessä ultrassa!!noin viikolla 14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446