muita 11.5 syntyneitä

härkäpää (n)

Onkos täällä muita 11.5 syntyneitä?
Huvixeen kyselen =)

15

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieMän

      Mie ainakin olen! :)

    • Miepä

      syntynyt 11.5. klo 11.20. Tosi Härkä.

    • härkänainen

      synttäripäiväni on 11.5. - parasta toukokuuta ;)

    • SevK

      Täällä yksi.

      • useampiakin :)

        mutta kertokaahan minkälaisia ihmisiä ootte?


      • härkäpää (n)...sama joka al...
        useampiakin :) kirjoitti:

        mutta kertokaahan minkälaisia ihmisiä ootte?

        Eli ku oon 11.5 syntyny aurinkomerkilt härkä...ainiin ja muuten kuumerkiltäki härkä =) eli melkee 100 % härkä xD
        ni oon hiljanen(mutta ääntäki lähtee), aika ujo, itsepäinen, järkevä, jäyhä, eläimiä rakastava, unelmoija, huumorintajuinen joskus jopa niin ettei muut mun huumoria ymmärrä =), avulias =) oonko itserakas? no en osaa vastata xD oon aika herkkä enkä kestä arvostelua aina, vaan joskus tulee herkästi tippa silmää...ymmärrän hyvin ihmisiä, annan toisten olla sellasia kun ne on, tykkään olla omanlainen :) tuun toimee parhaiten toisen härän kanssa ja skorpparin kanssa, ja neitsyen ja joitenkin kauriiten kanssa. jousimiehen ja vaa`an kans ei synny sopua.
        ja muuta ei nyt tuu mielee...


      • härkäpää (n)...sama
        härkäpää (n)...sama joka al... kirjoitti:

        Eli ku oon 11.5 syntyny aurinkomerkilt härkä...ainiin ja muuten kuumerkiltäki härkä =) eli melkee 100 % härkä xD
        ni oon hiljanen(mutta ääntäki lähtee), aika ujo, itsepäinen, järkevä, jäyhä, eläimiä rakastava, unelmoija, huumorintajuinen joskus jopa niin ettei muut mun huumoria ymmärrä =), avulias =) oonko itserakas? no en osaa vastata xD oon aika herkkä enkä kestä arvostelua aina, vaan joskus tulee herkästi tippa silmää...ymmärrän hyvin ihmisiä, annan toisten olla sellasia kun ne on, tykkään olla omanlainen :) tuun toimee parhaiten toisen härän kanssa ja skorpparin kanssa, ja neitsyen ja joitenkin kauriiten kanssa. jousimiehen ja vaa`an kans ei synny sopua.
        ja muuta ei nyt tuu mielee...

        Ainiin ja tykkään maalata ja pidän järjestyksestä enkä siedä epäjärjestystä...en kuitenkaa oo nipottaja jos hommat hoituu. xD Rakastan matkustelua, mut masennun helposti, vaikka yleensä häristä sanotaan että niil on jalat maassa. Luen horoskooppeja, tykkään teatterista...mut oon niin ujo etten uskalla ilmaista itseäni...
        no tossahan tota jo oli..=)
        entäs te muut 11.5 syntyneet?minkälaisia ootte?


      • Härkä
        härkäpää (n)...sama kirjoitti:

        Ainiin ja tykkään maalata ja pidän järjestyksestä enkä siedä epäjärjestystä...en kuitenkaa oo nipottaja jos hommat hoituu. xD Rakastan matkustelua, mut masennun helposti, vaikka yleensä häristä sanotaan että niil on jalat maassa. Luen horoskooppeja, tykkään teatterista...mut oon niin ujo etten uskalla ilmaista itseäni...
        no tossahan tota jo oli..=)
        entäs te muut 11.5 syntyneet?minkälaisia ootte?

        11.5 on tosiaan hyvä päivä !


    • härkä (m)

      Hei,

      olen syntynyt samana päivänä kuin sinä.

      Parhaimmat onnittelut omasta puolestani sinulle...see you some day...

    • at59

      yes, 47 v sitten kello 05:20

      • Elina

        Heippa vaan! Sattui silmään, kun itsekin oon syntynyt 11. toukokuuta. Onnea näin jälkikäteen kaikille syntymäpäiväsamiksille :P Itse tulen toimeen ehkä parhaiten kaksosien kanssa, parhaat ystävät ovat olleet kaksosia. Oon tämmönen erikoinen ja outo, mutta turvallisuutta, älyä ja mukavuutta kaipaava omituisuus. Kauneutta rakastan, mikä sopii horoskooppiin...


      • härrkäääh...
        Elina kirjoitti:

        Heippa vaan! Sattui silmään, kun itsekin oon syntynyt 11. toukokuuta. Onnea näin jälkikäteen kaikille syntymäpäiväsamiksille :P Itse tulen toimeen ehkä parhaiten kaksosien kanssa, parhaat ystävät ovat olleet kaksosia. Oon tämmönen erikoinen ja outo, mutta turvallisuutta, älyä ja mukavuutta kaipaava omituisuus. Kauneutta rakastan, mikä sopii horoskooppiin...

        minä myös syntynyt 11.5!olen tälläinen tulinen ja menevä!paikoillaan pysyminen ja hiljaa oleminen on vaikeaa...sattui minullakin silmään tämä näin jälkikäteen...oon just täyttäny 18 niin mikään ei pitele paikoillaan!urheilen paljon ja seuraan muotia ja olen kiinnostunut kaikista tyttöjen jutuista:)


    • äitienpäivä tyttö

      Joo, 11.5 syntyneitä ollaan

    • Anonyymi

      Mä oon

    • Anonyymi

      mä en ole 11.5 mut oon 13.5 syntynyt härkendaali =)
      kuumerkkini on kauris ja nouseva neitsyessä.

      Taiteellinen olen, monipuolinen luonnekuva, mysteerinen, hidas, toisaalta välillä myös nopea, mut pääelementti minussa on hidasta toki, aika-ajoin itsepäinen(ei hallitseva luonne-elementti), omaperäinen ja muutamissa asioissa tarkka, jopa perfektionismiin taipuvainen. Perfektionismiin taipuvaisuus voi johtua enemmän nousu neitsyestä? Näin veikkaan. Huumorini on yleensä joko kuivaa, älykästä ja nautin myös absurdista huumorista. Yleensä ihan kaikki ei tajua mun huumorijuttujani koska pitävät sitä outona. Muutenkin olen aika outo ja omissa oloissa oleskeleva "seinään tuijottaja". Mieluiten katson järveä, merta, tulta tai juttelen mehiläisten kanssa enkä niin ihmisläheinen ihminen välttämättä ole. Löytyy sekä vakava että iloinen puoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe