Ote JETin nettisivuilta "Tietoa JETistä":
"Takaamme, että hintamme ovat aina markkinoiden alimmalla hintatasolla. Hintatolpassamme oleva edullinen hinta on voimassa maksutavasta riippumatta. Siten tiedät aina tarkalleen, mitä kulloinkin polttoaineesta maksat ja voit vertailla hintoja. Meillä on ainoana öljy-yhtiönä käytössä nettohinta, koska mielestämme erilaiset bonuspisteet tai luvatut alennukset eivät kerro tankkaajalle päivän hintaa. Me emme piilottele bonus- tai alennusjärjestelmien kuluja jälkialennuslupausten takana."
Kun tutkii esim. Polttoaine.net hintoja JETin hinnat ovat lähinnä Nesteen hintatasoa.
JET-ketjun sanahelinää
6
938
Vastaukset
En tiedä miten oikein olet tutkinut, mutta tuolla ulkomaailmassa kun katsoo, on Jetin hinnat aina ko. paikassa/paikkakunnalla edullisimmat, ainakin tolppahinnoissa (eli huomioimatta muiden alennuksia).
- Jet kallis
oneasema halvin, joskus vanha seo-halpa.
- Veijoexxo
"Kun tutkii esim. Polttoaine.net hintoja JETin hinnat........"
Älä luota Polttoaine nettiin. Hinnat ovat lähes aina jäljessä. Bensa-asemien hinnat ehtivät muuttua päivässä useampaankin kertaan lähes jokaisella asemalla... - katteet ylös
JET
jatkuvasti
edullista
tankkausta!
-Sanoi mainos tolpassa. Vaan kun ei,esso kin myy välillä halvemmalla. ovat muuttaneet hintapolitiikkaa alkuajoista.
Silloin tuo piti paikkansa- trabantti
On jäänyt Jet-tankkaukset harvaan viimeaikoina. Muut "halpaketjut" on pari senttiä alemmat, aina. Etenkin ruuhkaisissa piakoissa Jet automaatti on aivan yhtä kallis kuin täyden palvelun asema.
- Tänään
trabantti kirjoitti:
On jäänyt Jet-tankkaukset harvaan viimeaikoina. Muut "halpaketjut" on pari senttiä alemmat, aina. Etenkin ruuhkaisissa piakoissa Jet automaatti on aivan yhtä kallis kuin täyden palvelun asema.
NEX 1,296
JET 1,319
ST1 1,320
JA 95E hinta on siis kyseessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734134Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli883404Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1053202Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.613118- 1013052
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412694Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2572609Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832472Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2162449Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922349