Jari Sillanpään homous ajoi

fanin hoitoon!

http://www.hymy.fi/lehti.php?id=34

14

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapauksessa

      ...eipä ole sillä fanilla "kaikki valot päällä". Sietääkin mennä hoitoon, mutta tuo Sillanpään paljastus (jonka moni on tiennyt jo pitkään!) on vain ja ainoastaan tekosyy.

      On se hurja mitä kaikkea ihmiset tekevät saadakseen huomiota ja julkisuutta...

    • Juke...

      Kyllä se on läheisille ja faneille varmasti raskasta sekä vanhemmille. Mikä meni pieleen kasvatuksessa kun poika valitsee homouden. Miehen ruumis ja naisen seksuaalisuus, ei se ole normaalia.

      • Inkeri

        Tunnen aika monia Siltsu-faneja, mutten yhtään sellaista, joka ei olisi tätä asiaa tiennyt jo aikaisemmin. Jos joku on siitä järkyttynyt, hänen todellisuudentajussaan on täytynyt olla jotain vikaa jo alun alkaen.

        Mitä siihen tulee, mitä kasvatuksessa on mennyt pieleen, vika ei ole kasvatuksessa eikä missään muussakaan. Lukekaa kirja "Ulos kaapista", se on aika valaiseva tavalliselle heterolle, joka ei tunne yhtään homoa. Homous ei ole perinnöllistä, ei johdu kasvatuksesta eikä sitä voi itse päättää, se on ominaisuus, joka joissakin ihmisissä vain on niin kuin vasenkätisyys.


      • masa

        Seisoo sulla ainakin järki. Tähän ei voi vastata kuin yhtä "tieteellisesti" eli haista sinä suuri paska!


    • enkeli 55

      ....vain Suomen parhaimpiin kuuluvana Artistina. Olen ollut "SILTSU" fani jo kuusi vuotta. Homous ei vaikuta(on tiedetty.) Me fanit emme puutu Jarin yksityis-asioihin.

    • Rabbit Castro

      Toisaalta onhan se ikävää, jos fani joutuu pettymään idoliinsa.

      Hauskinta tässä Sillanpää-jutussa oli se Mietaan "Perkele kun mulle ei kerrottu!". Melkein kävisi sääliksi jos tapaus ei olisi niin absurdi.

      • Nauran yhä.

        Jos ei ole tajunnut Jarin olevan puppeli niin täytyy olla kyllä täydellisen SOKEA! Kylläpä on typerä juttu!!


    • äijä

      Jari on musta ollut tosi naismainen ja sen homouden on kyllä tunnistanut alusta alkaen. Ykskin konsertti missä se hillui todella homomaisesti valkea puku päällään oikeen oksetti mua et eikö toi vois tulla jo ulos kaapista! Meni siihen useempi vuosi... Säälin niitä faneja jotka ovat nyt järkyttyneitä tästä paljastuksesta, se on varmasti kova paikka suomalaiselle jolle paljastuukin salattu totuus kultapojusta...

      • epätoivonen ystävä

        ainakin minä olen järkkytyt ja raivostunnut koska ei jari sillanpää ole homo vain melikuvitus on teidän puolla


      • anastasiana
        epätoivonen ystävä kirjoitti:

        ainakin minä olen järkkytyt ja raivostunnut koska ei jari sillanpää ole homo vain melikuvitus on teidän puolla

        Jarihan sanoi itse olevan homo, niin telkassa kuin lehdistöllekkin. Mitä ihmeellistä siinä on tai järkyttävää. Homotkin osaa laulaa.


      • Huolestuttava.ilmiö
        anastasiana kirjoitti:

        Jarihan sanoi itse olevan homo, niin telkassa kuin lehdistöllekkin. Mitä ihmeellistä siinä on tai järkyttävää. Homotkin osaa laulaa.

        Ja olla huumeringissä kuten muutkin normaalin yhteiskunnan ulkopuolella olevat. Sitä ei vaan saa enää nyt tuomita kun se on silloin rasismia.


      • pennuthiljaa
        Huolestuttava.ilmiö kirjoitti:

        Ja olla huumeringissä kuten muutkin normaalin yhteiskunnan ulkopuolella olevat. Sitä ei vaan saa enää nyt tuomita kun se on silloin rasismia.

        Olet tyhmä tiesitkö?


      • Ihjtthhhvv
        pennuthiljaa kirjoitti:

        Olet tyhmä tiesitkö?

        Pää kiinni!


    • Kirjoittelia

      Nii hintti mikä hintti!! Fack to gays!😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe