Mietin tässä vain sitä, että jos Voldemort kerran halusi säästää hirnyrkkien tekemisen merkityksellisiin kuolemiin, eikö olisi jotenkuten loogista, että hänen tarkoituksenaan olisi ollut tehdä hirnyrkki tapettuaan Harryn? Vai oliko Voldemort silloin vielä tietoinen ennustuksesta, en nyt muista koska Punurmio lausui tämän ennustuksen, virkistäkää muistiani? Jos niin oli, että hän EI silloin vielä tiennyt ennustuksesta mitään, niin sitten hänen tarkoituksenaan oli ainakin tappaa Lily ja James Potter? Ja hän olisi halunnut tehdä esim. Jamesin tapettuaan hirnyrkin, sillä sen tehtyään hänhän sanoi Lilylle, ettei tämän tarvitsisi kuolla?
Tämä selitys on nyt hieman sekava, mutta pointti on se, että jos hän ei ehtinyt tehdä hirnyrkkiä, yrittäessään tappaa Harryn / tapettuaan Jamesin, kun Avada Kedavra kimposi häneen itseensä?
Jos viimeinen hirnyrkki jäikin tekemättä?
Saattaa olla, että olen ihan väärässä ja olen jättänyt huomioimatta jotakin, mutta tämä nyt tuli kuitenkin mieleen. Enkä muuten oikein itse usko siihen, että Harry olisi hirnyrkki..
Viimeisen hirnyrkin tekeminen epäonnistui...?
5
715
Vastaukset
- Fourteen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=678&posting=22000000015903114
Hupsista, en huomannut tätä keskustelua.. No, antakaa anteeksi.. :D - -..-.--.
"Jos viimeinen hirnyrkki jäikin tekemättä?"
Jos jäikin niin tuskin sillä mitään merkitystä olisi. Jos meinaan Voldemort on alunperin halunnut tietyn määrän hirnyrkkejä ja toi kerta on jäänyt välistä niin varmasti hän on voinut tehdä sellasen nyttemmin. - ..........
ja Harrystä tulikin hirnyrkki.
- Nimetön
ootko lukenut viidennen kirjan kun kerrottiin ennustuksesta! senhän takia voldemort yritti tappaa harryn' ennustuksen takia ei minkään muun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466