Ryöstökeskus

Pettynyt

Olin kesällä tenolla lohestamassa.
Kämppä piti saada ja epäonnekseni valitsin Nuorgamin loma(ryöstö)keskuksen.
Kämpän hinta ei vastannut aluksi sopimaamme hintaa. Palvelu oli töykeätä ja huonoa.
Voisiko joku auttaa löytämään parempi paikka ensi kesäksi?

5

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on Tenon rahastukse

Ruotsiin Rostujärvelle, soita polar lento 0400-396087 Kilpisjärvi . Mene muutamaksi päiväksi , kalaa tulee ja puheet pitävät paikkansa . Utsjoki - ja Teno menossa konkursiin , luehan lehtiä, kalaa ei tule ja hinnat pilvissä, paikalliset pyytävät verkkokalastuksella ne vähätkin nousulohet. Rahastavat niin kauan kun tyhmät maksavat turhasta . Rostulla antavat takuun että saat kalaa. ! (varaa ajoissa , on vähän majoituspaikkoja )

• Perhokalastaja

Mikäli harrastat rannalta kalastusta (perholla), kokeile Ylä- Tenoa. Karigasniemeltä löytyy mielestäni kelvollista ja sopivan hintaista majoitusta. Esim. Kalastajan majatalosta. Toinen vaihtoehto on Ylä-Tenon Takkatuvat, jota itse olen käyttänyt jo kolmena kesänä ja tulevana kesänä menen neljännen kerran. Sieltä saa myös soutupalvelua, mikäli haluaa. Sen hinnasta en osaa sanoa mitään, koska kalastan vain rannalta. Se riittää minulle. Mökkien hinnat siellä ovat max. 50 €/vrk. Sillä hinnalla saa mökin kaikilla mukavuuksilla ( olohuone, 2 makuuhuonetta, takka, keittomahdollisuudet, jääkaappi, väri-TV ja oma sauna). Mökin koko on n. 50 neliötä. Ja isäntäväen pakastimeen saa viedä mahdollisen saaliinsa, eikä ole ainakaan minulle maksanut mitään. Alueella on myös pienempiä ja halvempia mökkejä. Lisätietoa saat numerosta 016-676200. Toivottavasti tästä on sinulle apua.

• exsailor

Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor

• Perhokalastaja
        exsailor kirjoitti:

Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor

Kyllähän mainitsemasi paikka käsittääkseni on Ylä-Tenolla. Ylä-Teno on -ainakin joittenkin- paikallisten käyttämä nimi Inarijoesta, itselläni ei ole asiasta sen parempaa tietoa. Voihan olla niinkin, ettei esim. Utsjokinen asukas pidä Inarijokea lainkaan Tenona. Mainitsemasi majoituspaikka ei ole itselleni tuttu, muuten kuin tienvarren mainoksesta. Ilmeisesti kuitenkin useammankin matkailijan tulee käytettyä hyväksi havaitsemaansa majoituspalvelua vuodesta toiseen. Kireitä siimoja tulevana kesänä, varsinkin, jos kalastat. Siinähän on se Torvikosken "leirimonttu" ihan kohdalla.

• Konkari60

Tasokasta majoitusta ja palvelua löytyy Karigasniemesta Lomakeskus Napaketusta, jota olen käyttänyt lohenkalastuksen ja pilkkimisen tukikohtana jo kuutena vuotena peräkkäin. Ensi vuodeksi on jo varmistettu mökin saanti. Lisätietoja numerosta 016 676232.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4215
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2546
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      208
      1011
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      952
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      911
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      120
      836
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe