Ryöstökeskus

Pettynyt

Olin kesällä tenolla lohestamassa.
Kämppä piti saada ja epäonnekseni valitsin Nuorgamin loma(ryöstö)keskuksen.
Kämpän hinta ei vastannut aluksi sopimaamme hintaa. Palvelu oli töykeätä ja huonoa.
Voisiko joku auttaa löytämään parempi paikka ensi kesäksi?

5

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on Tenon rahastukse

Ruotsiin Rostujärvelle, soita polar lento 0400-396087 Kilpisjärvi . Mene muutamaksi päiväksi , kalaa tulee ja puheet pitävät paikkansa . Utsjoki - ja Teno menossa konkursiin , luehan lehtiä, kalaa ei tule ja hinnat pilvissä, paikalliset pyytävät verkkokalastuksella ne vähätkin nousulohet. Rahastavat niin kauan kun tyhmät maksavat turhasta . Rostulla antavat takuun että saat kalaa. ! (varaa ajoissa , on vähän majoituspaikkoja )

• Perhokalastaja

Mikäli harrastat rannalta kalastusta (perholla), kokeile Ylä- Tenoa. Karigasniemeltä löytyy mielestäni kelvollista ja sopivan hintaista majoitusta. Esim. Kalastajan majatalosta. Toinen vaihtoehto on Ylä-Tenon Takkatuvat, jota itse olen käyttänyt jo kolmena kesänä ja tulevana kesänä menen neljännen kerran. Sieltä saa myös soutupalvelua, mikäli haluaa. Sen hinnasta en osaa sanoa mitään, koska kalastan vain rannalta. Se riittää minulle. Mökkien hinnat siellä ovat max. 50 €/vrk. Sillä hinnalla saa mökin kaikilla mukavuuksilla ( olohuone, 2 makuuhuonetta, takka, keittomahdollisuudet, jääkaappi, väri-TV ja oma sauna). Mökin koko on n. 50 neliötä. Ja isäntäväen pakastimeen saa viedä mahdollisen saaliinsa, eikä ole ainakaan minulle maksanut mitään. Alueella on myös pienempiä ja halvempia mökkejä. Lisätietoa saat numerosta 016-676200. Toivottavasti tästä on sinulle apua.

• exsailor

Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor

• Perhokalastaja
        exsailor kirjoitti:

Karigasniemellä melkein vastapäätä Kalastajan Majataloa on myös Camping Tenorinne, jossa olen jo monena vuonna ollut useita päiviä ja saanut tosi hyvän palvelun edulliseen hintaan.
        Heillä on erikokoisia- ja hintaisia mökkejä.
        Suosittelen!
        terv. Exsailor

Kyllähän mainitsemasi paikka käsittääkseni on Ylä-Tenolla. Ylä-Teno on -ainakin joittenkin- paikallisten käyttämä nimi Inarijoesta, itselläni ei ole asiasta sen parempaa tietoa. Voihan olla niinkin, ettei esim. Utsjokinen asukas pidä Inarijokea lainkaan Tenona. Mainitsemasi majoituspaikka ei ole itselleni tuttu, muuten kuin tienvarren mainoksesta. Ilmeisesti kuitenkin useammankin matkailijan tulee käytettyä hyväksi havaitsemaansa majoituspalvelua vuodesta toiseen. Kireitä siimoja tulevana kesänä, varsinkin, jos kalastat. Siinähän on se Torvikosken "leirimonttu" ihan kohdalla.

• Konkari60

Tasokasta majoitusta ja palvelua löytyy Karigasniemesta Lomakeskus Napaketusta, jota olen käyttänyt lohenkalastuksen ja pilkkimisen tukikohtana jo kuutena vuotena peräkkäin. Ensi vuodeksi on jo varmistettu mökin saanti. Lisätietoja numerosta 016 676232.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe