Onko kukaan onnistunut kasvattamaan yönkuningatarta siemenestä? Kuinka nopeasti iti ja millaisella hoidolla?
yönkuningatar
3
577
Vastaukset
- Juups
Moi, istutin viime vuonna ja myös tänä vuonna. Itää muutamassa päivässä kuumalla eteläikkunalla, ja kasvaa nopeasti. Pari kuukautta sitten kylvämäni siemenet ovat nyt n. 3 cm pituisia taimia. Viime vuotiset ovat n. 20 cm pitkiä, sentin paksuisia taimia. Suosittelen, todella kiitollinen kasvatettava.
- apuva!
Miten olet kuningatartasi hoitanut? Itse laitoin siemenen itämään reilu vuosi sitten ja taimi on vain noin sentin tai parin pituinen.. Pelkään kastelevani sitä liikaa (minkä takia kaktukseni kuolevat kuivuuteen..), ja jossain vaiheessa se kärsikin veden puutteesta, mutta nyt näyttää paremmalta. Olen pitänyt valoisalla ikkunalla (ilta-auringossa), pahimman paahten aikana olen pistänyt verhot kiinni. Pitäisiköhän se sittenkin paahteesta?, verso on melko vaalean vihreä verrattuna muihin kaktuksiin..
- Kuningatar
apuva! kirjoitti:
Miten olet kuningatartasi hoitanut? Itse laitoin siemenen itämään reilu vuosi sitten ja taimi on vain noin sentin tai parin pituinen.. Pelkään kastelevani sitä liikaa (minkä takia kaktukseni kuolevat kuivuuteen..), ja jossain vaiheessa se kärsikin veden puutteesta, mutta nyt näyttää paremmalta. Olen pitänyt valoisalla ikkunalla (ilta-auringossa), pahimman paahten aikana olen pistänyt verhot kiinni. Pitäisiköhän se sittenkin paahteesta?, verso on melko vaalean vihreä verrattuna muihin kaktuksiin..
Moi, minulla on todella paahteessa Etelä-ikkunalla, en suojaa mitenkään. Tänä keväänä istutetut ovat nyt n. 10-15 cm pitkiä taimia. Kaktusmullassa, pikkuruukuissa, monta taimea samassa. Kastelen kerran viikossa kunnon lorauksen.
Lannoittaa ei vielä tarvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448