hahahahahaa.

Tikkakosken Bodari.

hahah. Vaikuttaa tosiaan siltä, että kaikki nämä kovizzwnb-karatesenseit ovat menneet äitinsä hameen helmoihin unten maille.

Missä on itQ ? missä on parQ?

17

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas. Se ihraa tihkuva ihraperse on taas palannut trollailemaan. Eikö viimekertainen selkäsauna riittänyt? Minulta sitä lääkettä löytyy aina lisää. On valitettavaa, että maailmassa on yhä sellaisia idiootteja joihin ei tehoa mikään muu hoito kuin klassinen ehdollistaminen.

      Olet todella urhea kun uskallat trollata nimettömänä ja vielä keskellä yötä. Sinä inhotat minua.

    • ------------

      eipä oo sinustakkaan tollosta näkyny pitkään aikaan mitään... vaipat on ilmeisesti vaihdettu ja korvan taustat kuivattu....

    • zupudo

      Tikkakosken läskiläjä valmistaudu!
      Tulen tänään O-baarin eteen klo 21.00
      Tunnistat minut jenkkilippu karategista ja kultaisesta vyöstä.
      Tuo homo ystäväsi mukaan.
      Saatte kunnon luuvitos hoitoa, joka palauttaa järjenrippeet typeriin galloihinne.

      • zupudo

        Joku ajoi 20.55 ohi karvanoppa corollalla, mutta käänsi pelokkaan katseensa O-baarin kohdalla alaspäin ja ajoi ohi!
        Tikkakosken suuri suu on vaiennettu ja nolattu!!


      • --¨¨''¨¨''
        zupudo kirjoitti:

        Joku ajoi 20.55 ohi karvanoppa corollalla, mutta käänsi pelokkaan katseensa O-baarin kohdalla alaspäin ja ajoi ohi!
        Tikkakosken suuri suu on vaiennettu ja nolattu!!

        hienoa... :) ;)


      • Tikkakosken Bodari
        --¨¨''¨¨'' kirjoitti:

        hienoa... :) ;)

        Mitä se Zupudo oikein vinkuu siellä. En ole käynnyt täällä vapun aikaan joten en voinut tulla ottaa harkkamatsii sorry vaan , neepi.

        Olin litkimässä vodkaa Hipposhallin nurkilla.

        Ja mitä ne karatepellet itkee? Ootteko kaivannu mua hahah.?


      • BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
        Tikkakosken Bodari kirjoitti:

        Mitä se Zupudo oikein vinkuu siellä. En ole käynnyt täällä vapun aikaan joten en voinut tulla ottaa harkkamatsii sorry vaan , neepi.

        Olin litkimässä vodkaa Hipposhallin nurkilla.

        Ja mitä ne karatepellet itkee? Ootteko kaivannu mua hahah.?

        No nytkö vasta se Tikkakosken bodupelle uskaltaa vikistä. Varmaan vieläkin housunpuntti tutisee siitä vappu ajelusta O-baarin ohi.
        Säälittävä selittely yritys tuo Hipposhallin nurkilla juttu. Eihän siellä nurkilla pyöri ketään. No ehkäpä jokunen 13-vuotias kukkakeppi sieltä voi löytyä.
        Bodypelle muista: Karatekaa käskee sua!
        Jos pyydetään ohjelmanumerona volttia niin sähän hyppäät kiltisti eikös niin ?


      • Tikkakosken Bodaaja (ps. 10...
        BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        No nytkö vasta se Tikkakosken bodupelle uskaltaa vikistä. Varmaan vieläkin housunpuntti tutisee siitä vappu ajelusta O-baarin ohi.
        Säälittävä selittely yritys tuo Hipposhallin nurkilla juttu. Eihän siellä nurkilla pyöri ketään. No ehkäpä jokunen 13-vuotias kukkakeppi sieltä voi löytyä.
        Bodypelle muista: Karatekaa käskee sua!
        Jos pyydetään ohjelmanumerona volttia niin sähän hyppäät kiltisti eikös niin ?

        Haahaha. Puheesi alkavat mennä hyvän sketsinäytöksen puolelle.

        En ollut vappuna Tikkakoskella päin.
        Ja en aja Toyota Corollalla Avensiksella.
        Että Sorry vaan.

        taidat itse olla kukkakeppi, hohhohohohoh
        Hyvää läppää sun turvasta lähtee, muahaha.

        Mutta muistakaa kaikki: Bodari voittaa karatekan.


      • Tikkakosken Bodari kirjoitti:

        Mitä se Zupudo oikein vinkuu siellä. En ole käynnyt täällä vapun aikaan joten en voinut tulla ottaa harkkamatsii sorry vaan , neepi.

        Olin litkimässä vodkaa Hipposhallin nurkilla.

        Ja mitä ne karatepellet itkee? Ootteko kaivannu mua hahah.?

        Olet kova kun joit jopa viinaa. Mikä trokari sitä sulle hankki. Muista aina, että tyhmä potari häviää aina kaikille.

        Ei sitä uhoamalla ja pullistelulla pärjää. Pitää osata myös olla hiljaa, lyödä ja potkaista. Myös väistäminen ja torjuminen on hyvä hallita. Sinä et osaa muuta kuin sen uhoamisen ja pullistelun ja nekin huonosti.

        Sinä olet pelkkä huora.


      • TIKKAKOSKEN BODARI
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Olet kova kun joit jopa viinaa. Mikä trokari sitä sulle hankki. Muista aina, että tyhmä potari häviää aina kaikille.

        Ei sitä uhoamalla ja pullistelulla pärjää. Pitää osata myös olla hiljaa, lyödä ja potkaista. Myös väistäminen ja torjuminen on hyvä hallita. Sinä et osaa muuta kuin sen uhoamisen ja pullistelun ja nekin huonosti.

        Sinä olet pelkkä huora.

        Kyllä lukkiurpoa itkettää, onko menkat?


        En ole ikinä pannut rahasta.


      • normaali kaveri
        TIKKAKOSKEN BODARI kirjoitti:

        Kyllä lukkiurpoa itkettää, onko menkat?


        En ole ikinä pannut rahasta.

        olet nössö ja muutenkin pelkuri.kyllä sitä uhotaan mutta kun joku tulee ja pyytää tappelemaan niin mennään äidin tissukoiden väliin ja ootellaan että aamu jo sarastais.


      • Zäpäjäbä
        Tikkakosken Bodaaja (ps. 10... kirjoitti:

        Haahaha. Puheesi alkavat mennä hyvän sketsinäytöksen puolelle.

        En ollut vappuna Tikkakoskella päin.
        Ja en aja Toyota Corollalla Avensiksella.
        Että Sorry vaan.

        taidat itse olla kukkakeppi, hohhohohohoh
        Hyvää läppää sun turvasta lähtee, muahaha.

        Mutta muistakaa kaikki: Bodari voittaa karatekan.

        No niin alkaa väri palaan Tikkakosken kukkakepin naamaankin jälleen. Taisi vappu ajelu säikäyttää sut pahasti, kun vastasit vasta vapun jälkeen.
        Mutta ei hätää sovitaan uudet treffit O-baarin eteen.
        Siellä 100 kg "Kukkakeppikarateka" käskee sua ja sähän konttaat ja heittelet voltteja ilmaan muiden paikalla olijoiden riemuksi. Lapaset saavat syöttää sulle pähkinöitä. Sitten sun onkin aika lähtee kotias äitisi luokse. Sehän on susta huolissaan jo muutenkin, kun olet niin vilkas mielikuvitukseltas.
        Ja muista poika syödä ne lääkkees muuten sun hallusinaatioit vaan pahenee ja kadotat vielä raukka lopunkin todellisuudentajus.
        Muista ennen kaikkea KARATEKA KÄSKEE SUA!


      • TIKKAKOSKEN BODARI kirjoitti:

        Kyllä lukkiurpoa itkettää, onko menkat?


        En ole ikinä pannut rahasta.

        Etkö ole tietoinen siitä, että huorilla on ammattiylpeys ja ammattitaito?

        Sinähän se olet sellainen jota kaikki nussivat suoleen ilman voita ja eivät maksa. Sinulla ei ole rohkeutta ati ylpeyttä edes pyytää maksua ja vaikka olisikin, et sinä sitä saisi.

        Sinä et ole huora - olet pelkkä perse jota nussitaan vain jos ei mitään muuta kehtaa enää tehdä.


      • Tikkakosken Keisari
        Lukkijurpo kirjoitti:

        Etkö ole tietoinen siitä, että huorilla on ammattiylpeys ja ammattitaito?

        Sinähän se olet sellainen jota kaikki nussivat suoleen ilman voita ja eivät maksa. Sinulla ei ole rohkeutta ati ylpeyttä edes pyytää maksua ja vaikka olisikin, et sinä sitä saisi.

        Sinä et ole huora - olet pelkkä perse jota nussitaan vain jos ei mitään muuta kehtaa enää tehdä.

        hahah. Lukkiurpo kyllä selvästi joku ala-asteikäinen kakara. Naurettavaa paskanjauhantaa, jotain niin lapsellista.
        Ja vielä uhoo netissä .hahahh


      • Tikkakosken Keisari kirjoitti:

        hahah. Lukkiurpo kyllä selvästi joku ala-asteikäinen kakara. Naurettavaa paskanjauhantaa, jotain niin lapsellista.
        Ja vielä uhoo netissä .hahahh

        Kysyn sinulta muutamia yksinkertaisia asioita?

        Onko sinulla vaikeuksia lukemisen suhteen? Ymmärrätkö kaiken lukemasi väärin, sillä kirjoittamisesi on surkeaa.

        Kerropa minulle, miksi koko ajan uhoat olevasi fyysisesti niin kova? Onko kyseessä todellisten meriittien puute jolloin niitä olemattomia pitää peitellä suuren paskapuhekerroksen alla?

        Ja vielä uhoo typeränä netissä. Mutta minkä voi sille että on 130 kiloa painava läski ja katkera juuri siitä syystä?


      • räpäjäbä
        TIKKAKOSKEN BODARI kirjoitti:

        Kyllä lukkiurpoa itkettää, onko menkat?


        En ole ikinä pannut rahasta.

        No oletkos pannut ilmaiseksi?
        Tuskin olet pannut yhtään mitään.
        No ainut mitä olet pannut on reikä Kallessa.
        Tikkakosken urpo ota haaste vastaan.
        Treffit O-baarissa?
        Pääsetkö lie edes sisälle?
        Riittääkö ikä?
        Karateka käskee sua ilmoittaudu!


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ..että kaikki ei aina jaksa jutella sun kans? Uhoot siinä mitä uhoot ja silti tipahtasit parissa sekunnissa jos me oikeesti tavattais. Minä en ole bodari, olen budoka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe