>UUDEN PASSATIN VIAT..

Kinttu

etujarrulevyt ja palat vaihdettu
-etupyörien kulmat säädetty kahdesti
-etupyörät tasapainotettu kolmasti
-kytkin ravisti, vaihdettiin uusi kun tarpeeksi valitin
-konehuoneesta löytyi metrin pituinen vääntörauta
-rattiakseli kolasi, Lunassa rasvataan ja Terrassa vaihdetaan uusi ???
-raitisilmatuulettimen I-nopeus ei toiminut, vaati kolme huoltokäyntiä, lopulta korjasin itse
-kuljettajan istuin ja ristiseläntuki naksuvat ja selkänoja kallistuu itsekseen
-etuovien lasit naksuvat ajossa osittain auki ollessaan
-hanskalokeron ympäristössä nitisee
-kura, vesi ja pöly tunkeutuu ovien tiivisteiden välistä kynnylistoille
-kattopahvin liimaus irvistää takaa takalasin läpi katsottuna, liimattu kahdesti mutta ei pidä
-tuuli- ja takalasia ulkopuolella kiertävä muovinauha on kuin juosten kustu
-joka huollon jälkeen autoa on paskottu ja täytynyt pyytää puhdistus erikseen
-kuljettajan oven kynnyslista naarmutettu huollossa, pyysin vaihtamaan, vastaus: "et sä voi olla tosissa"
-taka-akselisto narisee joustossa, kumipuslat luvattu vaihtaa tai rasvata

16

2973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tdipd ja xx

taisi mennä osastot sekaisin! Tuo vitsiniekka ei erota tojoa VW:stä. Sama otsikko on nimittäin tojo osastolla...Typerän lapsellista!

• Anonyymi

Luna ja Terra viittaa tojoon...

• VH
        kirjoitti:

Luna ja Terra viittaa tojoon...

Nooh, vahinkoja sattuu...
        Ja jos ei ollut vahinko, niin tosiaan todella surullinen tapaus.

• opel on paras

Neuvo
      Älkää ikinä ostako Volkkaria, sillä Opel on huomattavasti laadukkaampi auto.

• Opelin omistanut

En omista volkkaria, mutta 11 vuotta omistin Opelin ja olen kyllä sitä mieltä, että volkkari päihittää laadussa Opelin mennen tullen

• Opel on paras
        Opelin omistanut kirjoitti:

En omista volkkaria, mutta 11 vuotta omistin Opelin ja olen kyllä sitä mieltä, että volkkari päihittää laadussa Opelin mennen tullen

Opel alla jo 12 vuotta ja hyvin menee.Laatu keskinkertainen.Ominaisuudet tosi hyvät.

• juuso

Olokoon Paska Ei Lähe!!!Sanoo moni harhaan johdatettu ihminen suomen talvi aikaan ja myös kesällä nimittäin niitä paskoja näkyy hyvin usein tienvarsilla konepelti pystyssä!!!!Ja savua.....on ja paljon!!!!

• relaa äläkä kelaa!

montako VW:tä olet omistanut? Ja mitä malleja? Ja mitä vikoja? Kerro kun kukaan ei ole sitä näillä palstoilla osannut kertoa. Sinulla tuntuu olevan vankka kokemus joten toivon sinun vastaavan. Kiitos!

• Juuso
        relaa äläkä kelaa! kirjoitti:

montako VW:tä olet omistanut? Ja mitä malleja? Ja mitä vikoja? Kerro kun kukaan ei ole sitä näillä palstoilla osannut kertoa. Sinulla tuntuu olevan vankka kokemus joten toivon sinun vastaavan. Kiitos!

Mulla on ollu 2 jettaa jotka kummatkin oli mulla viisvuotta ja ne sinä aikana toimi moitteettomasti ei tarvinnu laittaa ku bensaa tankkiin...Nyt mulla on generation golf TDI ja se on toiminu kans täydellisesti ei mitää vikaa koko aikana ja tulee varmasti toimimaan niinkun sen auton tulee toimia....Että ooppeli jannut vaihtakaa volkswagen!Ei riemulla rajaa kun volkkarilla ajaa!!!!!!!!!

• Paljon kysymyksiä

Kiertääkö maa aurinkoa ? Onko tädillä munat ? Osaavatko lehmät lentää ?
        Onko Väyrynen reilu jätkä ?
        Onko Opel laadukkaampi kuin vw ?

• Car for moving
        relaa äläkä kelaa! kirjoitti:

Itse olen omistanut 6 VW-konsernin autoa, jotka hankittu uutena; luokka Passat / Audi 80; A4, itsellä 1 kpl täysi
        "susi" (Passat -TD 95 Variant) muut "loistopelejä".
        Myöskin Nippon autot "Tojo" OK
        Ja Swedu Volvot OK.
        Eipä ole uusissa ollut "Esson" baari vikoja, joita ko sivut kertovat.
        Ilokseni olen havainnut muutamia kommenteja autoista , joita olen itsekin "itkenyt" takuuna.

• kyllästynyt opeliin
        Opel on paras kirjoitti:

Opel alla jo 12 vuotta ja hyvin menee.Laatu keskinkertainen.Ominaisuudet tosi hyvät.

OPEL = Olen Paska En Liiku ...ja se on totta kaikki ooppelit on tosi LAAMOJA!!(ja p*skoja)

• Että semmosta!

Opelista ei oo mihinkään!
        Taitaa olla rahakysymys...kuka hullu nyt Opelista tykkäis,YÖK!!!!

• oopel kusee
        Että semmosta! kirjoitti:

Opelista ei oo mihinkään!
        Taitaa olla rahakysymys...kuka hullu nyt Opelista tykkäis,YÖK!!!!

YMPYRÄ JA SALAMA, SE ON AIVAN KAMALA!!!!!!!!!!

• joojoo

Ooppeleista ei oo mihinkään. Sen huomaa esim. ooppelin "johtotähdestä", omegasta. Sen tehot ovat säälittäviä ja se häviää kaikki mahdolliset testit. Mielummin ottaisin passatin kuin omegan. Muistakaa tämä, ympyrä ja nuoli, siitä alko huoli.

• Laatua toivoen
        Opel on paras kirjoitti:

Täytyy kyllä todeta, että nykyinen -98 astrani oli ensimmäinen ja tulee olemaan myös viimeinen Opelini. En valita ajo-ominaisuudesta tai varustelusta mutta kyllä jatkuva ravaaminen korjaamolla 1. vuotena jätti pahan maun suuhun. Seuraava autoni tulee olemaan näillä näkymin Passat variant 1.8T mutta saa sitten nähdä onko se laadultaan sen parempi. Pomollani on Passatti ja kyllä hänkin on korjaamolla sen kanssa ravannut, taisivat vaihtaa natisevat tukivarret jos oikein muistan. Toisaalta luulisi, että 200000 mk maksava auto olisi jo laadukas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe