terve..
en tiedä saako täältä ollenkaan vastausta.. eli itse olen nyk. jaguaristi.
ja nyt olis menossa vaihtoon s type R.
ja uutena vaihtoehtoina on katottu jaguar xk, porsche 911 carreraa ja nyt huomasin vielä uuden corveten.
onko kellään mitään tietoa tällä palstalla autojen erosta. vanhan mallista xk:sta, mutta uudempaa en ole kokeillut ja on ainakin start:in mukaan aika loistava.
porschellakin olen ajanut mutta vain boxsterilla, mutta luulisi 911 olevan kuitenkin parempi, yhtään boxsteria haukkumatta. corvettea en ole ajanut, mutta uusi on tehoiltaan omassa kastissaan. mutta muuten siinä ei ehkä ole imua niin paljon.
mutta jos jollain on täällä jotain neuvoja niin olisi mukava kuulla niistä
uusi auto
9
2102
Vastaukset
- on muuten
vähän huonossa kohdassa tupakansytyttäjä keskikonsolissa. lievää klappia löytyy myös ikkunannostimessa sekä tuulettimen puhaltajan kytkimessä. muuten asiallinen peli se porsse 911.
jaguarissa taasen taustapeili on oudon muotoinen ja häiritsee ajon aikana, varsinkin kun nyppii nenäkarvoja. en ole enää jaguaristi vaan olen pugisti, en siis bugasti- Apiina
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
- helmut
Apiina kirjoitti:
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, tule gigantiin minun suomipettäjä naisen asiakkaaksi
- suunnitelmissa
ja ikää oli??? ;-)
- Alypaa
-Mutta?
-Mutta.
-Mutta.
Jagge: Nautintoa
Porsas: Rata-autoilua
'Vette: Suoraan ja niin pahuksen kovaa
Siinäpä lienevät pääasialliset erot, valitse mieleisesi.- nautti
taijat olla vähäosainen
- Alypaa
nautti kirjoitti:
taijat olla vähäosainen
Kiistän;)
- jessöör
mullaki tuo pantteeri käyttäytyy tuolla eläintarhassa irvokkaasti empä oikeen tiepä mihin se pitäisi lastata
- BigFan
Sun tyylis tunnistaa jokainen heti, kirjoita Kimi vaan reilusti omalla nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026568
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313920törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303345Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3821804- 331418
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471073Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11996Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11930- 42889