terve..
en tiedä saako täältä ollenkaan vastausta.. eli itse olen nyk. jaguaristi.
ja nyt olis menossa vaihtoon s type R.
ja uutena vaihtoehtoina on katottu jaguar xk, porsche 911 carreraa ja nyt huomasin vielä uuden corveten.
onko kellään mitään tietoa tällä palstalla autojen erosta. vanhan mallista xk:sta, mutta uudempaa en ole kokeillut ja on ainakin start:in mukaan aika loistava.
porschellakin olen ajanut mutta vain boxsterilla, mutta luulisi 911 olevan kuitenkin parempi, yhtään boxsteria haukkumatta. corvettea en ole ajanut, mutta uusi on tehoiltaan omassa kastissaan. mutta muuten siinä ei ehkä ole imua niin paljon.
mutta jos jollain on täällä jotain neuvoja niin olisi mukava kuulla niistä
uusi auto
9
2132
Vastaukset
- on muuten
vähän huonossa kohdassa tupakansytyttäjä keskikonsolissa. lievää klappia löytyy myös ikkunannostimessa sekä tuulettimen puhaltajan kytkimessä. muuten asiallinen peli se porsse 911.
jaguarissa taasen taustapeili on oudon muotoinen ja häiritsee ajon aikana, varsinkin kun nyppii nenäkarvoja. en ole enää jaguaristi vaan olen pugisti, en siis bugasti- Apiina
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
- helmut
Apiina kirjoitti:
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, tule gigantiin minun suomipettäjä naisen asiakkaaksi
- suunnitelmissa
ja ikää oli??? ;-)
- Alypaa
-Mutta?
-Mutta.
-Mutta.
Jagge: Nautintoa
Porsas: Rata-autoilua
'Vette: Suoraan ja niin pahuksen kovaa
Siinäpä lienevät pääasialliset erot, valitse mieleisesi.- nautti
taijat olla vähäosainen
- Alypaa
nautti kirjoitti:
taijat olla vähäosainen
Kiistän;)
- jessöör
mullaki tuo pantteeri käyttäytyy tuolla eläintarhassa irvokkaasti empä oikeen tiepä mihin se pitäisi lastata
- BigFan
Sun tyylis tunnistaa jokainen heti, kirjoita Kimi vaan reilusti omalla nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3519413Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat885872Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3645462SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden953846Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33252Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662823Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal722787Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52583Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72518- 1142488