terve..
en tiedä saako täältä ollenkaan vastausta.. eli itse olen nyk. jaguaristi.
ja nyt olis menossa vaihtoon s type R.
ja uutena vaihtoehtoina on katottu jaguar xk, porsche 911 carreraa ja nyt huomasin vielä uuden corveten.
onko kellään mitään tietoa tällä palstalla autojen erosta. vanhan mallista xk:sta, mutta uudempaa en ole kokeillut ja on ainakin start:in mukaan aika loistava.
porschellakin olen ajanut mutta vain boxsterilla, mutta luulisi 911 olevan kuitenkin parempi, yhtään boxsteria haukkumatta. corvettea en ole ajanut, mutta uusi on tehoiltaan omassa kastissaan. mutta muuten siinä ei ehkä ole imua niin paljon.
mutta jos jollain on täällä jotain neuvoja niin olisi mukava kuulla niistä
uusi auto
9
2068
Vastaukset
- on muuten
vähän huonossa kohdassa tupakansytyttäjä keskikonsolissa. lievää klappia löytyy myös ikkunannostimessa sekä tuulettimen puhaltajan kytkimessä. muuten asiallinen peli se porsse 911.
jaguarissa taasen taustapeili on oudon muotoinen ja häiritsee ajon aikana, varsinkin kun nyppii nenäkarvoja. en ole enää jaguaristi vaan olen pugisti, en siis bugasti- Apiina
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
- helmut
Apiina kirjoitti:
Minusta taas taustapeilit ovat ihan onnistuneita, mutta nenäkarvoilla on kyllä ikävä taipumus päätyä vaihteenvalitsimen koloihin - sen voisi suunnitella paremminkin - imurikaan ei niitä kunnolla poista.
se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa, tule gigantiin minun suomipettäjä naisen asiakkaaksi
- suunnitelmissa
ja ikää oli??? ;-)
- Alypaa
-Mutta?
-Mutta.
-Mutta.
Jagge: Nautintoa
Porsas: Rata-autoilua
'Vette: Suoraan ja niin pahuksen kovaa
Siinäpä lienevät pääasialliset erot, valitse mieleisesi.- nautti
taijat olla vähäosainen
- Alypaa
nautti kirjoitti:
taijat olla vähäosainen
Kiistän;)
- jessöör
mullaki tuo pantteeri käyttäytyy tuolla eläintarhassa irvokkaasti empä oikeen tiepä mihin se pitäisi lastata
- BigFan
Sun tyylis tunnistaa jokainen heti, kirjoita Kimi vaan reilusti omalla nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875