Vielä jäljellä kolme 26.-27.3.2006 kuoriutunutta oranssia rotupuhdasta kanarialinnun poikasta Lahdessa! hintapyyntö 40 €/kpl. Poikasista on tod.näk. kaksi koirasta ja yksi naaras. Koiraat ovat aloittaneet aarioiden laulamisen.
Emo värirotuun kuuluva punertava "Red-factor" (tarkemmin "Red-Lipo-Crome") ja isä laulurodun edustaja oranssi-keltainen-punertava hyvä laulaja, vastaava kuin esim. rotu "American singer."
Tiedustelut: p. 045-1342865/Jari Teiskonlahti
Poikasiin voi tulla tutustumaan paikan päälle. Mahdollisuus saada myös kuljetuslaatikko mukaan.
Tervetuloa!
KANARIALINNUN POIKASIA
Jari T
2
484
Vastaukset
- minttu TRE
kanarioiden poikasia sinne teille? Tarkoitan, että tuleeko niitä enemmän tai vähemmän säännöllisesti? Minulla on keltainen pariskunta ja toisen värinen - vaikkapa oranssi - pariskunta harkinnassa. Luultavasti hankinta menisi ensi vuoden puolelle.
Saako teiltä jotain papereita linnuille?- Jari T
Poikaset on jo myyty. Ensi kesänä on suunnitteilla toinen poikue!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622