Vielä jäljellä kolme 26.-27.3.2006 kuoriutunutta oranssia rotupuhdasta kanarialinnun poikasta Lahdessa! hintapyyntö 40 €/kpl. Poikasista on tod.näk. kaksi koirasta ja yksi naaras. Koiraat ovat aloittaneet aarioiden laulamisen.
Emo värirotuun kuuluva punertava "Red-factor" (tarkemmin "Red-Lipo-Crome") ja isä laulurodun edustaja oranssi-keltainen-punertava hyvä laulaja, vastaava kuin esim. rotu "American singer."
Tiedustelut: p. 045-1342865/Jari Teiskonlahti
Poikasiin voi tulla tutustumaan paikan päälle. Mahdollisuus saada myös kuljetuslaatikko mukaan.
Tervetuloa!
KANARIALINNUN POIKASIA
Jari T
2
425
Vastaukset
- minttu TRE
kanarioiden poikasia sinne teille? Tarkoitan, että tuleeko niitä enemmän tai vähemmän säännöllisesti? Minulla on keltainen pariskunta ja toisen värinen - vaikkapa oranssi - pariskunta harkinnassa. Luultavasti hankinta menisi ensi vuoden puolelle.
Saako teiltä jotain papereita linnuille?- Jari T
Poikaset on jo myyty. Ensi kesänä on suunnitteilla toinen poikue!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161