Vietän vappua 5- ja 8-vuotiaiden lasten kanssa Helsingissä. Minne kannattaisi mennä ja mitä tehdä? Ideoita?
Vappu lasten kanssa
5
967
Vastaukset
- Jo aikuinen juhlija
pidin kovasti siitä kun kävimme vanhempien kanssa Helsingin keskustassa vapputorilla. KOtona juodut simat, serpentiinit jne. olivat myös kivoja. Ei siinä sen kummempia vappuriehoja pienenä osannut edes kaivata ja silti oli kivaa.
- lapsillekin
pomppulinnaa ja aasilla ratsastusta.
- ollaan menossa
Hinnat kyllä hirvittävät :(
- Sallllla
On se minne me mennään joka vappupäivä! Elukoita ja ohjelmaa.. poniratsastusta yms.. www.nyt.fi ja sieltä lastentapahtumat palvelee meitä usein kun ei ole tekemistä keksitty :)
- TurkoosiPostia
Itekkin olen lapsi, joskaan en noin nuori, mutta suosittelen ettet kauheasti laita niitä ravaamaan ympäri kaupunkia, jätät vaateostokset ynnä muut sellaiset jutut pois, ja suuntaat välipalalle mäccäriin.
Myöhästä vastata varman, mutta silti ;D
Ja kannattaa kuunnella vähän mitä lapset haluu, jos on jotain sellasta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875