Koliikkiin vyöhyketerapiaa

Turun alueella?

Olen kuullut, että Turun alueella on vauvojen koliikkihoityoon erikoistuneita vyöhyketerapeutteja. Onko kokemuksia, voitteko suositella? Montako hoitokertaa vaatii ja vähän hintoja?

6

1671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vyöhyket

Itse hoidan lapsiamme 2v 4v ja 6v miltei joka ilta vyöhyketerapialla ja se auttaa. allerginen 2 vuotias on vasta nyt alkanut nukkumaan kokonaisia öitä, uskon että kiitos vyöhyketerapian ja lapsi nauttii hoidosta siten että itse sitä pyytää joka ilta. Sängystä kuuluu että: "iti telapiaa"

• tehokkaan konstin

vauvan koliikkihoidoksi : anna lusikallinen puolukkamehua ( itsetehdyn puolukkahillon mehua ) lapsen suuhun päivittäin, niin eiköhän koliikkivaivat lopu.

• Aatu

Kysyit kokemuksia. Meillä ei toiminut yhtään, vaan oli vain haitaksi. Vauva huusi paniikissa läpi koko hoidon. Hoitaja sanoi, että kuuluu alussa asiaan ja pitää vaan jatkaa jotta lapsi tottuu hoitoon. Sitkeästi sitten vietiin hoitoon, mutta eipä huuto lakannut. Lopulta jätettiin käymättä, kun alkoi hoitajankin naamasta selvästi nähdä, miten usko hoidon tehoon loppuu.

Näin siis meillä, eli ei ole mikään kaikille sopiva ihmelääke tämäkään hoito.

• marska70

itse käytin toisen lapsen vyöhykkeessä, mutten siellä teidän alueella. tämä oli ihan tavallinen vyöhyketerapeutti, joka osasi hoitaa hommat myös koliikki lapselta! SUOSITTELEN! käytin lasta siellä 4 kertaa ja itkut loppui siihen. Aina kertojen jälkeen tilanne rauhoittui päiväksi, sitten se taas alkoi, mutta joka kerran jälkeen itkut vain heikkeni, kunnes loppuivat kokonaan. Ihanaa kun se auttoi. Olin tollo kun en tajunnut ensimmäistä koliikki lastani siellä käyttää, vaan kärsimme siitä koko perhe 3 kuukautta!

• minä

Perttelissä on Terhi Suominen joka tekee hoitoja, numero löytyy tiedustelusta

• vyöhyketerapia koliikkiin, vauva oli silloin jo niin kireä itkemisestä että oli mahtavaa kun vyöhyketerapialla sai vauvan ihan rennoksi, ekan kerran moneen viikkoon.

En kuollaksenikaan nyt muista sen hoitolan nimeä jossa kävimme, sijaitsi silloin n 2 vuotta sitten kaupunginteatterin vieressä, siellä sen sinisen vaunutaideteoksen takana. Hoitajana oli mukava nainen joka ei todellakaan rahastanut hommalla, kävimme siellä kolme kertaa, hän näytti tarkasti miten kotona hierotaan ja neuvoi hyvin yksityiskohtaisesti ja antoi vielä kotiin erilliset ohjeet. Kannattaa kokeilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      81
      3446
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1504
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1261
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1176
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      842
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      47
      826
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      32
      782
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      770
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      754
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      717
    Aihe