Tällä hiljaisella palstalla kysellään näköjään Land Rover Discoveryidenkin vioista. Kuuluvatko ne tosiaan Roverin kanssa saman otsikon alle? Roverhan on tunnetusti konkurssissa ollut jo hyvän aikaa, mutta Land Rovereita kyllä valmistetaan. Onko firmoilla edes yhteistä historiaa?
Mikä on Rover ja mikä ei?
3
909
Vastaukset
- Rover mikä Rover
Autoilla on kuin onkin yhteinen historia siinä, missä vaikkapa Fordin autoilla ja Fordson-traktoreilla.
Arvaukseksi menee, mutta sanoisimpa, että 90-luvulla vasta ovat tiet erkaantuneet, kun Rover on pilkottu osiin, joita on sitten kaupiteltu sinne - tänne.
Kun esimerkiksi alkuperäisen Rangen 3,5-litrainen V8 on sama kone kuin on löytynyt Roverin henkilöautojen keulalta, on aika luontevaa tulla kyselemään sitä koskevista asioista Rover-palstalta. Tuskinpa nuo HRV-homot ja Santafe-sankarit asiasta sen enempääkään tietäisivät.- Qbert
Rover-yhtymä, johon tuolloin siis vielä kuuluivat oleellisena osana Land Rover ja Mini, oli BMW:n omistuksessa vuodesta 1994 vuoteen 2000. Vuonna 2000 BMW myi Land Roverin Fordille ja Rover- ja MG-merkit Phoenix-yhteenliittymälle mutta piti Minin (ja eräitä kauan sitten kuopattuja brittimerkkejä) itsellään.
- Anonyymi
Cheers!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857