uutta musaa lähiaikoina ?
Tuleeko Tapani Kansalta
6
749
Vastaukset
- Amppari
Ehkei vielä tänävuonna tule uutta levyä, mutta ensivuonna saattaa olla odotettavissa :D Tapsahan on kirjoitellut uusia biisejä ja toivottavasti niitä ensivuonna viimeistään kuullaan, kun on Tapsan 40-vuotis taiteilijajuhlakin :)
Mä veikkaisin kans ,että ainakin ensivuonna kuullaan Tapsalta uutta musaa :)
Sitä innolla odottelen.
- kyllästynyt
EVVK
- Suski
Odotan malttamattomana niitä uusia biisejä. luulen ,että on hienoa musaa luvassa, kun Tapsa niitä biisejä niin pitkään ja hartaasti tekee .
- Mä vaan
Täälä kun on kyselty Tapsan keikoista, niin minä laitan nyt tähän vähän listaa joissa tiedän Tapsan esiintyvän. Varmasti on vielä muitakin esiintymisiä luvassa, mutta nämä olen nyt tähänmennessä saanut selville :
14.5 Äitienpäiväkonsertti ( Espoo/Sellosali)
16.5 Suuri viihdekonsertti ( Heinola, kesäteatteri)
30.6 Saarenmaan valssifestivaalit ( Viro/ Saarenmaa)
8.7 Huvilintu (Raisio)
14.7 Pavi (Vantaa)
20.7 Merisärkkä (Kalajoki)
21.7 Jormuanlava (Kajaani)
22.7 Hietasaaren Tanssimajakka (Oulu)
27.7 Iskelmä-Finlandia konsertti (Nokia)
28.7 Rokuan kuntokeskus (Rokua)
5.8 Hotelli Korpilampi (Espoo)
12.8 Hotelli Keurusselkä (Keuruu)
2.9 Tunturihotelli Saariselkä (Saariselkä)
7.10 Lauri Viita-juhlakonsertti (Tampere/Tamperetalo)Kiitoksia paljon ! :D Tuossa oli muutama ihan uusikin keikka mulle.
Kumma vaan, kun noita keikkoja ei ole jo merkattu tuonne Tapsan kotisivuille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403834
- 1001809
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa641716- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301072Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021