Karakahden sopimus

y.u.

Vaikka mielestäni Helsingfosrs Idrotsforeing Kamarterna( tai mikä nyt se onkaan) pelaa todella viihdyttävää ja kovaa kiekkoa, niin ei kai tuommoisen ''mätäpaiseen'' kannata pilata joukkuehenkeä. ''Niin meitin joukkue on häviöllä, lyödään läskiksi, ku ei kultaa nyt sitten taas voitettakaan.''
Karalahti Kirkkonummen Salamoihin oppimaan nöyryyttä.

11

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IFK!

      Kun noinkin hyvä pelaaja pelaa HIFK:ssa. Sitä ei saada sieltä toiseen seuraan, ei sitten millään. Koittakaa uskoa, että SM-liigassa Jere pelaa aina vain ja ainoastaan punanutussa!

      Kunnossa ollessaan ylivoimaisesti liigan paras puolustaja.

      • diggare

        Kunnossa ollessaankaan en menisi vannomaan, mutta humalassa ja huumeissa koko joukkueen häpeäpilkku. Miten helvetissä tuollaisesta paskasta ei päästä eroon, kysyn vaan. O. samma på svenska.


      • IFK!
        diggare kirjoitti:

        Kunnossa ollessaankaan en menisi vannomaan, mutta humalassa ja huumeissa koko joukkueen häpeäpilkku. Miten helvetissä tuollaisesta paskasta ei päästä eroon, kysyn vaan. O. samma på svenska.

        IFK pitää huolta omista niin vaikeina kuin hyvinäkin hetkinä. Ette te saa kommenteillanne savustettua Jereä ulos. Hän pelee IFK:ssa kenties uransa loppuun ja saa kunnian osoituksena paitansa Nordiksen kattoon ja sehän jeesustelijoita ja seiskan lukijoita vituttaa, eikö?


      • Kerho
        IFK! kirjoitti:

        IFK pitää huolta omista niin vaikeina kuin hyvinäkin hetkinä. Ette te saa kommenteillanne savustettua Jereä ulos. Hän pelee IFK:ssa kenties uransa loppuun ja saa kunnian osoituksena paitansa Nordiksen kattoon ja sehän jeesustelijoita ja seiskan lukijoita vituttaa, eikö?

        vaan IFK:n epäurheilijamaisuus, noin toimiessaan!
        Eli pelaaja saa ryypätä, käyttää huumeita, kadota jäljettömiin pronssiottelun alla - kirkkaammat mitalit hävittyään - kunhan on hyvä jääkiekossa, tuoden kunniaa seuralleen!!!!
        Kyseenalaista, HIFK, erittäin kyseenalaista!


      • Förin_äijä

        Joukkue saa juuri sellaisen kapteenin kuin se ansaitsee!

        Tosipaikan tullen kapteeni häviää maan alle! Tuskin mikään muu seura on kiinnostunut moisesta vellibyysasta!

        Voihan sen tietysti käsittää vitutukseksikin kun on hyvä mielikuvitus.


      • rudit
        Kerho kirjoitti:

        vaan IFK:n epäurheilijamaisuus, noin toimiessaan!
        Eli pelaaja saa ryypätä, käyttää huumeita, kadota jäljettömiin pronssiottelun alla - kirkkaammat mitalit hävittyään - kunhan on hyvä jääkiekossa, tuoden kunniaa seuralleen!!!!
        Kyseenalaista, HIFK, erittäin kyseenalaista!

        Mahtoi kerhon mestaruusjuhlissa olla lystiä kun kukaan ei ryypäny. Eihän urheilijat juo viinaa. Paitsi Hifkiläiset.


      • diggare
        IFK! kirjoitti:

        IFK pitää huolta omista niin vaikeina kuin hyvinäkin hetkinä. Ette te saa kommenteillanne savustettua Jereä ulos. Hän pelee IFK:ssa kenties uransa loppuun ja saa kunnian osoituksena paitansa Nordiksen kattoon ja sehän jeesustelijoita ja seiskan lukijoita vituttaa, eikö?

        Ellei palikalle mennyt perille, olen itsekin IFK -fani, mutta viina- ja huumehörhöilyä ja sellaisen sormien läpi katsomista en hyväksy. Taidat itsekin olla Bluesin hiippareita, sillä tuollainen hölmöily pudottaa meidät 2. divariin.

        Narkkarit ja juopot ansaitsevat joidenkin mielestä apua ja sympatiaa, minusta taas eivät, koska kyse on omasta valinnasta. Missään tapauksessa joukkue ei ole mikään terapiaryhmä.


      • Lätkä
        diggare kirjoitti:

        Ellei palikalle mennyt perille, olen itsekin IFK -fani, mutta viina- ja huumehörhöilyä ja sellaisen sormien läpi katsomista en hyväksy. Taidat itsekin olla Bluesin hiippareita, sillä tuollainen hölmöily pudottaa meidät 2. divariin.

        Narkkarit ja juopot ansaitsevat joidenkin mielestä apua ja sympatiaa, minusta taas eivät, koska kyse on omasta valinnasta. Missään tapauksessa joukkue ei ole mikään terapiaryhmä.

        Jos olisit oikea fani pitäisi turpas kiinni. Eli et ole vaan olet niitä jotka irtolipuilla käyvät kaksi kertaa kaudessa katsomassa matsia ja kehuvat istuvansa katsomossa harvase ilta.
        IFK fani ei valita, siitä meidät erottaa.


      • HIFK -fani
        Lätkä kirjoitti:

        Jos olisit oikea fani pitäisi turpas kiinni. Eli et ole vaan olet niitä jotka irtolipuilla käyvät kaksi kertaa kaudessa katsomassa matsia ja kehuvat istuvansa katsomossa harvase ilta.
        IFK fani ei valita, siitä meidät erottaa.

        Tvärtom! HIFK -fani kannattaa juokkuetta, eikä puolustele juopponarkkari pelaajia, jotka mustaavat joukkueen loistokasta mainetta. HIFK on ikuista, epäonnistuneet valinnat ohimeneviä hölmöilyjä, joita vain toiset Karalahden tapaiset juntit puolustavat. Karalahden ja hänenlaistensa kannattajien paikka on Espoossa rahvaan seassa. Tervemenoa..


      • Lätkä
        HIFK -fani kirjoitti:

        Tvärtom! HIFK -fani kannattaa juokkuetta, eikä puolustele juopponarkkari pelaajia, jotka mustaavat joukkueen loistokasta mainetta. HIFK on ikuista, epäonnistuneet valinnat ohimeneviä hölmöilyjä, joita vain toiset Karalahden tapaiset juntit puolustavat. Karalahden ja hänenlaistensa kannattajien paikka on Espoossa rahvaan seassa. Tervemenoa..

        Vai että espoossa... missä se on kysyy STADIlainen? Taidat itse tuntea paremminkin mullan varpaiden välissä kuin asfaltti-ihottumaa vai kuinka, jyvä?
        Ollaankin kysymyksen edessä, varsinkin kun vastassa tuntuu olevan kaveri joka löytyy takinkääntäjien joukosta narrihallista ensikaudella, eli kuka on fani ja kuka ei. Mene narrihalliin jos haluat nähdä jotain jolla ei ole perinteitä. Tiedätkö edes koko sanan merkitystä? IFK:sta on aina kirjoiteltu paskaa ja näyttää tuo sinulelkin sopivan. FANI ei kirjoittele paskaa vaan puolustaa joukkuettaan, AINA. Eli kipaiseppas kioskilta joku Ransu-video kun ei tunnu järki riittävän pidemmälle.


    • Minusta Jeren pelaaminen ja motivaatiot on HIFK:n ja Jeren välinen asia. Tietysti olisi kiva ollut mies kentällä nähdä pronssipelissäkin, kun sinne olin lipun ostanut. Ehkä Jere unohti, että osa katsojista maksaa lippunsa ja heillä on oikeus myös nähdä se mistä otaksuvat maksavansa.

      Silti Jere taitaa olla HIFK:n kannattajien keskuudessa yksi suosituimmista pelaajista, suorastaan se pelaaja, jolla HIFK myy brändiään. Jeren tempaukset, pelaamiset ja pelaamatta jättämiset on lopultakin HIFK:n asia. Uskoisin, että Jerenkin kohdalla asioita punnitessa, sinne positiiviselle puolelle jää koko lailla enemmän kuin negatiiviselle puolelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      183
      1321
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe