Huomasin uudessa Seura-lehdessä juttua Juha Metsäperä nimisestä iskelmälaulajasta. Vaikutti karismaattiselta nuorelta mieheltä. Tietääkö kukaan enemmän kaverista? Nettisivuilla näkyi olevan jotain infoa http://www.juhametsapera.net/
Juha Metsäperä
27
6869
Vastaukset
- Vanha herra
Eipä taida olla paljon enempi tietoa, kuin mitä on netissä ja Seurassa JM:stä tässä vaiheessa. Oululainen 26 v mies. Noususuunnassa oleva artisti. Keikkoja vielä harvakseltaan! Tanssi.netistä ne näkyvät. HMC on taustalevy-yhtiö ja ekan pitkäsoiton julkkarit 10.5 Wanhan tanssikellarissa Hesassa. Jossakin itäisessä Hesassa pitäisi olla konsertti 1.5, mutta missään ei näy aikaa eikä paikkaa! Ilmeisesti joku sisäpiirin juttu!
- kun surffasin
Googeltin Metsäperän nimellä niin www.sannamari.net sivuilta löytyi tällaista tietoa:
Sanna-Mari Itä-Helsingin Vappukarnevaaleilla
Sanna-Mari sai kutsun esiintymään Itä-Helsingin Vappukarnevaaleille vappupäivänä 1.5. Kyseessä on iso koko perheen ulkoilmakonsertti joka järjestetään jo 12. kerran Vartioharjun koulun kentällä. Sanna-Marin lisäksi tänä vuonna tapahtumassa esiintyvät mm. Ilkka Jääskeläinen, Juha Metsäperä, Indica, Flipper ja Jone´s Bros.
- masa
Mielenkiitoista musiikkia kuulostaa olevan tulossa. Sieltähän tuosta nettilinkistä löytyvät myös tulevan albumin kaikki kappaleet lyhyinä näytteinä. #Kaiken jälkeen hiljaisuus" jää ensimmäisenä korvaan, moni muukin kappale tuntuu hyvältä joka on jo paljon nykyään yhdellä albumilla.
Uusi tähti on syttymässä!
http://www.juhametsapera.net/musiikki.php - .rita
Mun mielestä aika mitäänsanomaton ääni sekä biisit.Noita mahtuu tusinaan kolmetoista.Sopii ehkä jotenkuten taustamusiikiksi kun ei ole parempaakaan tarjolla.
Mun mielestä kans sillä on sellainen ääni joka hukkuu massaan. Siinä ei ole mitään persoonallista ,eikä edukseen erottuvaa. Mahtuu kolmetoista tusinaan, kuten Rita sanoi.
- .rita
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä kans sillä on sellainen ääni joka hukkuu massaan. Siinä ei ole mitään persoonallista ,eikä edukseen erottuvaa. Mahtuu kolmetoista tusinaan, kuten Rita sanoi.
Mitä tykkäät Il Divosta?Meinaan kun muistaakseni pidit tuosta Patrizio Buannesta,on vähän samantyylistä musiikkia.Aion kohtapuoliin ostaa Patrizion levyn ja myös Il Divo kiinnostais.
.rita kirjoitti:
Mitä tykkäät Il Divosta?Meinaan kun muistaakseni pidit tuosta Patrizio Buannesta,on vähän samantyylistä musiikkia.Aion kohtapuoliin ostaa Patrizion levyn ja myös Il Divo kiinnostais.
Kyllä Il Divo on ihan OK. Vaikakkin jonkinlaista siirappisuutta on havaittavissa ja heidän kaikki laulutkin aika samantapaisia, eli Patrizio Buanne ja Helmut Lottikin ovat mielestäni parempia, sillä heillä on monipuolisempia lauluja .
Il Divossa tykkään sen kiharahiuksisen miehen äänestä . Hänhän on porukan ainoa baritoni ja ääni erottuukin niistä muista kyllä aika hienosti.- on monia..
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä taas kerrankin persoonallinen ja laaja-alainen ääni. Kivoja nyansseja äänestä kuultavissa ja kappaleetkin kivoja. Pienen Hetken ja Sinua ja meitä -kappaleet lupaavat ainakin hyvää ja tuovat kauan kaivattua vaihtelua ykstoikkoseen nyky-iskelmään, nuorekkaampaa ilmettä. Eklundin tapaan. Pätkät uusista kappaleista kuulostavat myös tosi lupaavilta. Ehkä menee paremmin nuoremman polven iskelmäfaneille - ei ole nimittäin pahan näköinenkään ;) Kyllä aina kaikki uudet tulokkaat mielestäni tälle(kkin)musiikinsaralle ovat tervetulleita, vaikka vanhatkin jaksavat tanssikenkää vielä viedä.
- Johku
on monia.. kirjoitti:
Mun mielestä taas kerrankin persoonallinen ja laaja-alainen ääni. Kivoja nyansseja äänestä kuultavissa ja kappaleetkin kivoja. Pienen Hetken ja Sinua ja meitä -kappaleet lupaavat ainakin hyvää ja tuovat kauan kaivattua vaihtelua ykstoikkoseen nyky-iskelmään, nuorekkaampaa ilmettä. Eklundin tapaan. Pätkät uusista kappaleista kuulostavat myös tosi lupaavilta. Ehkä menee paremmin nuoremman polven iskelmäfaneille - ei ole nimittäin pahan näköinenkään ;) Kyllä aina kaikki uudet tulokkaat mielestäni tälle(kkin)musiikinsaralle ovat tervetulleita, vaikka vanhatkin jaksavat tanssikenkää vielä viedä.
Kuuntelin tuolla kotisivuilla biisinäytteitä hänen levynsä lauluista. Eipä ole tyypin biiseissä mitään vaihtelevuutta. Samaa renkutusta alusta loppuun.
Enkä kyllä siitä äänestäkään mitään laaja-alaisuutta löytänyt...tasapaksuutta kylläkin.
Muistuttaa hiukan nykyisen Janne Tulkin ääntä .
Ei uppoa meikäläiseen ,vaikka nuori olenkin. Muutaman kerran olen livenä häntä kuullut.Täytyy sanoa,että se ensimmäinen kerta oli paras.Sitten lipsahhti pojalla keltainen aine tuonne yläpäähän,joka tietämäni mukaan kuuluu tuonne alemmas.Juhannusaatto oli sitten alle arvostelun.Meitä oli iso porukka tanssimassa HUOM...selvinpäin.Meni kyllä niin vouhkaamiseksi että sanat ei riitä kertomaan.Mutta äänestimme jaloilla....lähdimme pois,toiseen tanssipaikkaan.Tulimme siihen tulokseen että meille riitti,emme mene ikinä sinne missä kyseinen herra esiintyy.Kyllä on pojalla paljon oppimista vielä siitä,miten tullaan tanssivalle yleisölle kestosuosiksi.No,oppia ikä kaikki.
ps.Hänellä on todella hyvä orkesteri,sille kiitosta ja paljon.
- Katinka
Mikä ihme siinä mahtaa olla ,että just tämänkaltaisia artisteja , samanlaisilla biiseillä, samannäköisiä ja samankuuloisia nousee nykyään esiin ,kuin sieniä sateella ???
Kaikki kuin samasta puusta veistettyjä. Vailla karismaa, vailla särmää, vailla persoonallisuutta.
Kun radiosta tulee tälläisten artistien laulua, nii ei kyllä yhtään osaa sanoa, kuka milloinkin laulaa, jos esittäjän nimeä ei sanota.- minun mielestä
ei todellakaan ole tylsä eikä huku joukkoon! päin vastoin, olen kuunnellut radiosta ja poikkeaa paljonkin muista, ja toivottavasti tulee menestymään aika näyttää! onnea paljon yritykselle
- Vanha herra
minun mielestä kirjoitti:
ei todellakaan ole tylsä eikä huku joukkoon! päin vastoin, olen kuunnellut radiosta ja poikkeaa paljonkin muista, ja toivottavasti tulee menestymään aika näyttää! onnea paljon yritykselle
Kyseisen nuoren artistin laulut kuulostavat todella mukavan kuuloisilta. Siksi olisi kiva päästä livenä kuulemaan häntä. Silloinhan se kokonaisuus vasta syntyy - kuulemisen ja näkemisen perusteella. Toivon sydämestäni menestystä nuorille, lupaaville artisteille!
- Pienestä hetkestä
No ei niin samankaltaisia kovin paljon ole, keitä esim.? Minä ainakin pidän äänestäkin ja olisi kiva kuulla ketä muita samankaltaisia on niin voisin harkita heidänkin levyn ostoa?
- Vanha herra
Vanha herra kirjoitti:
Kyseisen nuoren artistin laulut kuulostavat todella mukavan kuuloisilta. Siksi olisi kiva päästä livenä kuulemaan häntä. Silloinhan se kokonaisuus vasta syntyy - kuulemisen ja näkemisen perusteella. Toivon sydämestäni menestystä nuorille, lupaaville artisteille!
Ja tosi hyväksi havaittu! Tosi upea ääni nuorella miehellä. Osaa esittää ja tulkita sanoman aidosti. Ei ole liian hiottu ääni. Lavakarismaa löytyy ja osaa pelleilläkin ja heittää huumoria juonnoissaan. Ja naisille hänessä on katseltavaakin eikä vain kuunneltavaa!
- Nanna_
Kamala!!! En tykkää yhtään. Ei mitään sävähdyttävää koko tyypissä, eikä äänessä.
- Amppari
On hyvin paljon tuollainen Petri Munckin tyylinen ja kuuloinen laulaja, eli ei ole mitään tangokuningas ainesta, mutta tuollaisiin popiskelmiin hänen äänensä sopii.
Ei ihastuta, mutta ei vihastutakkaan meikäläistä. - positiivista
iskelmän rintamalle. Tosi miehekäs ääni. Osaa laulaa. Olin hänen keikallaan Tampereella ja miehellä hyvä lavakarisma ja niin komeakin vielä. Osasi ottaa yleisön hyvin vastaan.
Ja tuo vibra tulee kivasti esiin äänessä.
Odotan mielenkiinnolla levyä ja aioin käydä heti ostamassa kun ilmestyy kauppoihin. Pätkien perusteella hyviä ja monipuolisia kipaleita.
Tsemppiä Juhalle.- musiikin
ammattilaisena huomasin juuri saman minkä mainitsit.
Äänessä on särmää, jota ei ehkä liiallisella laulunopetuksella ole pilattu.
Luulenpa levystä tulevan menestys. Etenkin viimeistä levyn kaappaletta "vain kaksi päivää" jään kokonaisuudessa odottelemaan. - Suomesta
musiikin kirjoitti:
ammattilaisena huomasin juuri saman minkä mainitsit.
Äänessä on särmää, jota ei ehkä liiallisella laulunopetuksella ole pilattu.
Luulenpa levystä tulevan menestys. Etenkin viimeistä levyn kaappaletta "vain kaksi päivää" jään kokonaisuudessa odottelemaan."Äänessä on särmää, jota ei ehkä liiallisella laulunopetuksella ole pilattu"
jännä kun iskelmässä ääni on heti "pilattu" jos on tunteja ottanu vähänkin! omaa tyhmyyttään sitä tunneille ei mennä että olisi opettaja kuuntelemassa. Voi ura jäädä lyheksi jos ei tunteja ota, ei sitä oopperalaulaja tarvitse olla että äänensä saa piloille. Tuo tuommonen on vähän yhtä kornia ja tyhmää kuin "en ole koskaan juonu maitoa enkä juo" sinä tyhmä Suomalainen!!
- Kiti
Oksettava! Kamala ääni eikä se pottunokka muutenkaan kolahda meikäläiseen. Karismasta ei tietoakaan. Samaa sarjaa, kuin Petri Munck ja Juha Tapio tms.
- ihastuin
Kävin kuuntelemassa noita laulun pätkiä, tämän Juha Metsäperän sivuilta. Tosi kivan kuulonen ja kivan näkönen laulaja. Veikkaan menestystä tälle uudelle laulajalle.
- OK.
Minäkin kävin kuuntelemassa ja täytyy sanoa ,että vain biisien nimistä huomaa, että kappale on eri, kuin edellinen.
Eikö niitä eri biisejä olisi voinut tehdä hiukan eri sävelkululla? Nyt suurinosa biiseistä on kuin yhtä ja samaa puuduttavaa puuroa . - erilaisia..
OK. kirjoitti:
Minäkin kävin kuuntelemassa ja täytyy sanoa ,että vain biisien nimistä huomaa, että kappale on eri, kuin edellinen.
Eikö niitä eri biisejä olisi voinut tehdä hiukan eri sävelkululla? Nyt suurinosa biiseistä on kuin yhtä ja samaa puuduttavaa puuroa .Jännä et voi kuulla noin eritavalla, kun mun mielestä oli just kovin monipuolisen kuuloinen levy pätkistä päätellen, sen verta alko kiinnostaa että levyn tulen ostamaan.
- leila
linkki, missä tulevalta levyltä näytepätkiä...
http://www.juhametsapera.net/e-card/- Vanha herra
Kiitos! Oli mielenkiintoista kuunneltavaa nuo pienet pätkät. Levyn hankinnaksi menee! Hyvä Juha Metsäperä!
- katja
Vanha herra kirjoitti:
Kiitos! Oli mielenkiintoista kuunneltavaa nuo pienet pätkät. Levyn hankinnaksi menee! Hyvä Juha Metsäperä!
Mukava lukea kommentteja teiltä jotka olette käyneet katsomassa Juhaa keikoilla. Niille antaa heti enemmän painoarvoa kuin alatyylin sutkautuksille jotka eivät perustu mihinkään muuhun kuin omaan ahdasmielisyyteen. Itse olen aina kiinnostunut uusista laulajatulokkaista ja ajattelin mennä ensimmäistä kertaa kuulostelemaan kaveria Vanhan Tanssikellariin 10.5. Onnea vaan Juhalle tulevan esikoislevyn johdosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519