työväen wappu ei toimi enää

seuraaja 2

vappu pitäisi ehdottomasti poistaa yleisten vapaapäivien joukosta.ennen sitä oli kovien taistolaiskommunistien aikaan vielä tunteenpaloa.työnantajat ja patruunat sai kerran vuodessa kuulla kunniansa.puheissa oli sanomaa ja ne noteerattiin.nykyisin wapusta potkaistaan käyntiin kesäkauden juopottelu.maanantaille osuva wappu antaa nyt tilaisuuden pitempään juopotteluun.moisesta päivästä on vielä liputuspäivä tehty.itse en laita wappuna lippua salkoon.onhan se nyt järjen köyhyyttä arvokasta lippua tämän takia lipputankoon viritellä.juhlia nyt työtä mokomatakin herkkua.yhdistetyt kulkueet taitaa olla jos niitäkään.joku kansanedustaja käy höpisemässä niitä näitä.siinä menee kallis maanantaipäivä harakoille ja tovereille pitää vielä ilmainen palkka maksaa.pahimmassa tapauksessa on vielä usea teillä tietämättömillä.jotkut kokoko viin rokulissa.poliisit ja terveyskeskukset istuu paikattavia täynnä.kaupunkien keskustat kaatopaikkoja.presitentti koivisto aikanaan poisti arkipyhät päiväjärjestyksestä.sotkeutui vielä porilaisten marssiin että sisi soittaa olympiavoiton kunniaksi.asiat myöhemmin palauttettiin kohdillensa.halonen tekisi nyt tosi ryhtiliikkeen ja pistäisi työväen töihin wapuksi.poistaisi wapun 1.5 kalenterista normaaliksi työpäiväksi.se olisi asiallinen kädenojennus työnantajille.nykyaikainen työnantaja ei tätä pitemmänaikaa jaksa katsella.

2

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyisin

      tuo wappu on opiskeliojoiden ryyppyjuhlaksi tullut.Ei sitä kovin monikan enään muista miksi wappua vietetään.Mutta pidetään tästä palkallisesta vapaapäivästä kiinni, jotta ei seuraavaksi lähde meiltä lomat.

    • natalia

      jopa tällaisen nuoren intellektuellin mielestä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe