Vappu on ollut jo pitkään työläisten ja opiskelijoiden juhla. Kevättä juhlittiin silloin muinoin kun vielä tanssittiin tanhuja kylillä ja aikuisetkin sai keinua. Nykyään kevättä ei kannata juhlia, kun silloin alkaa siite- ja muu-pöly-kausi.
Minä olen työtön ja Kela ei kustanna Vappua, joten en vietä Vappua. Ruokarahoja en laita viinaan, sillä sitten joudun olemaan pitkään syömättä. Sanovat, että kyllä syömättä ihan keykäisesti joitain päiviä voi olla, mutta juomatta ei. Tulee nestehukka helposti. Minä en usko. Pitäisikö sittenkin kokeilla?
Asiasta toiseen...tietääkö kukaan miksi ne siellä New Yorkissa ottivat jo varaslähdön ja lähtivät sankoin joukoin Vappu-marssille. Mehän voitaisiin tässä kätevästi kanssa yhdistää perinteiset Vappumarssit ja Rauhanmarssit. Se on kumma tuo sana marssi, siitä kun tulee mieleen sotilaat ja sota eikä niinkään rauha.
Iloista Vappumieltä kaikille...ehkä ensi vuonna järjestämme Vappu-tanssit marssien sijaan ja juhlimme sitten Kevättä. Tosin ei sitä tiedä, jos Suomi päättää rakentaa sen uuden ydinvoimalan. Silloinhan USA saattaa saada syyn hyökätä tännekin. Taidanpa sittenkin ryypätä ne Kelan rahat, ensi vuonna se voi olla jo myöhäistä.
Vappua marssien, kävellen ja kontaten
ex-vappuheila
0
212
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237