Joku täällä kirjoittelee mun nimimerkillä ja ahdistaa mun terveyttä pahasti. Mondeon on hyvä auto vaikka kuinka haukkuisitte, terveisin onnelinne viistokeulan omistaja. PS volkkarit on vanhannäköisiä.
Joku paska ajelee mun vanhalla volsulla ja ei oikeasti oleka
7
948
Vastaukset
- psahdi
Onko tänne joku häirikkö tullut mersupalstalta? Siellähän tuo on pelleily ollut huipussaan jo tovin aikaa.
Pistä original TDIPDjaXX entisenlaisia artikulointeja peliin. En todellakaan ole mikään vw:n hännystelijä, mutta terveet autojutut kiinnostaa.
Feikki sikseen poijaat ja saunalahden palstalle kiitos!- tdipd ja xx
Aivan niin ja Mondeo kunniaan.
- .
ole muuta asiaa, niin siirry sinne "rakas päiväkirja" -palstalle!
- oikea tdipd ja xx
Mikäs se sitten on ? Klopsis ja piu pau!
- jos ei enää hölsky, niin sitte
Ei paljon päässä taida painaa muu kuin nestemäinen keltainen neste...
- oikea tdipd ja xx
siis painukaa köyhät sinne ford forumiin! ikinä en ole fordinpaskaan koskenut enkä koske!
- Koppalakki
oikea tdipd ja xx kirjoitti:
siis painukaa köyhät sinne ford forumiin! ikinä en ole fordinpaskaan koskenut enkä koske!
ottaisin kaikilta toyotisteilta tietsikat pois.
Toi feikki TDI PD JA XX on mitä todennäköisimmin *** toyosivuilta.
Säälittävä raukka joka on menettänyt yöunensa kun golfpojun sattu morkkaamaan sen toyoa.
Hyi golfpojut, mitä teitte.
En nyt sanoisi että Ford on täys paska, mutta olen paremmillakin ajanut ja paljon huonommilla.
Meillä töissä pohjanoteerauksia ovat Toyota Corolla ja Honda Accort. Ne jäävät yleensä viimeisiksi talliin.
Tosiasia on että ekat ottavat aina Transportterit ja Golfit, hitaille jää japsi rimpulat.
Miettikää kuinka Corollan takapaksiin saa kaksi varustelaukkua, mahdoton tehtävä. Yleensä toinen onkin laitettava takapenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647