Ilman päihteitä baanalle. Ottaakaa oppia,,"viinan kiroissa" ja mäyrä-koirien vankina olevat. Ei ole PAKKO Juoda. Illalla hilipeenä kalajaa ,,aamulla kalapeena hilijaa. Ihana herätä huomenna ,,kun ei ole pää kipiä eikä se ole "kainalossa"
"Absoluuttisten Vappu?"
9
1006
Vastaukset
- ja miehän en juo
sama täällä ;) wittu inhoon mäyrisihmisii!X!
- Tuomo
Vappu menee selvinpäin niinkuin kaikki muutkin viikonloput ja juhlapyhät, joskus nuorempana(no en mä vieläkään mikää vanha ole, 20v.) =0 tuli jonkun verran juotua ja otin opiksi sanonnan että hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin =)
- joissa viini virtaa
ja mäyräkoirat räksyttävät...
Ihan omasta tahdostani juhliin menen, mutta vain nauramaan pöllöille ystävilleni jotka innostuvat liikaa juhlimaan vappua..
Itse juon limpparia ja nautin grilliherkuista! Enkä varmana ole kuskina, ei ole ajokorttiakaan, hih! - Kol
Känni päälle, darran voi siirtää seuraavaks yöls :D
- täällä kans
absoluuttinen. ;) Niin, ja työn merkeissä vappukin menee! Hauskat vaput vaan!
- harvinaista
että löytyy sellasia ihmisii jotka ei JUO. oikeesti hauskaa vappua niille jotka ei juo!
- ja miehän en juo
olis ihanaa löytää mies joka ei juo. siis kumppaniksi. mistähän niitä löytäs?
- The Real Jamo
...piilossa maailmalta, joka ei tunnu kaipaavan meitä. Mutta tiedä silti, että meitä on.
- ja miehän en juo
The Real Jamo kirjoitti:
...piilossa maailmalta, joka ei tunnu kaipaavan meitä. Mutta tiedä silti, että meitä on.
KYLLÄ KYLLÄ =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466