Hyvää Vappua kaikille Suomen paskasakeillekin, loiseläjille. Erityisesti kansaneläkeläiset, hyvää Vappua, tehän tämän maan selkäranka olette, teitäkin tarvitaan vuokralla-asujina ja sosiaalipummeina. Vuokraisäntä tarvitsee kansaneläkeläistä kuin perunapelto paskaa.
Hyvää Vappu kansaneläkeläiset
6
547
Vastaukset
- ex-vappuheila
Tiesitkö muuten, että työttömyyspäivärahastakin osa menee veroihin? Ja mihinkäs ne verot nyt sitten käytetäänkään? Voisiko tätä kutsua kierrätyseksi?
- kiree pipo
hah hah minä ainakin nautin sairaseläkkeestäni jonka sain 38 vuotiaana enkä ole edes manne.Pitää hoitaa vain asiat ei siihen tyhmät pysty eli ole hiljaa ja mene töihin jotta pääsen taas etelään ensitalvena.
- Kielinero...
Pikkasen alipainetta nupissasi, arvaan. Tai sitten hikinauha kiristää tupsulakissasi...
Viestisi on niin ala-arvoinen, että on oikeastaan väärin vastata siihen, mutta olkoon.
Eläkeläiset on pääasiassa tehneet pitkän päivätyön ja sen jälkeen päässeet ansaitulle "kansaneläkkeelle".
Todella tyhmää pilkata! Vedä nuppi turvoksiin ja ole hiljaa. - en sano
kuin että HÄPEÄ jos osaat.
- tyttli
kai tiedät, että eläkeläiset ovat itse maksaneet oman eläkkeensä.
Toivoisin että edes itsekin tienaisit eläkkeesi.
Nyt jo eläkkeellä olevat ovat saaneet aikaan, että nyky ihmiset,saavat kodinhoitotuet ja päivähoidon varmasti. Mikä ei tietenkään ole riittävä, mutta ei ollut aikanaan mahdollisuutta tehdä useampia lapsia, kun ei olisi riittänyt rahat päivähoitoon, töissä pitikäydä että tulisi leipää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962