Virallinen Suomen valtakunnan eviketti ylioppilas-lakin pitämisestä vappuna kuuluu näin:
1. Suomen ylioppilaslakin voi laittaa päähänsä sellaisen ansainnut aina vappuisin.
2. Hatun päähänlaittoon ei ole olemassa mitään kellonaikasäädöstä. Jos hatun on laittanut päähänsä, on sitä pidettävä päässä koko vapun ajan.
3. Jos hattua pitää päässään julkisella paikalla, on erittäin loukkaavaa muita lakkipäitä kohtaan, jos itse ei ole erittäin kovassa humalatilassa. Selvinpäin lakki päässä esiintynyttä voidaan rangaista loukkaavilla herjauksilla ja syrjimisellä.
4. Saat kanssajuhlijoiltasi erittäin paljon kannatusta ja respektiä, kun suoritat mahtavan vomituksen suoraan hattuusi. Pyydän huomaamaan että tämä oksentaminen ei kumoa kohdan "2" sisältävää ehtoa.
5. Tämä on lakkisi, on olemassa monta samanlaista mutta tämä on omasi. Lakkisi on paras kaverisi. Se on elämäsi. Sinun tulee hallita sitä kuin hallitsisit omaa elämääsi. Ilman sinua, lakkisi on hyödytön ja ilman lakkiais sinä olet hyödytön. Sinun tulee suojella lakkiasi varkailta ja vihollisilta. Sinut tulee lakittaa ennen vihamiehiäsi. Lakkisi ja sinä, olette vapun puolustajat. Olette vihamiehienne kauhu ja elämän pelastajat. Olkoon niin, kunnes ympärillä ei ole enää Vappua, vaan ikuista krapulaa. Amen.
Olkaa hyvä! Toivotamme hyvää vappua kaikille!! :))
EVIKETTI LAKIN PITÄMISESTÄ !!!
5
799
Vastaukset
- ei - jos yleensä on
Minua tuo lakkihomma ei kiinnostanut palaneen puupennin vertaa. Luin ylioppilaaksi, mutta lakkia en ostanut, koska se vaikutti ja vieläkin vaikuttaa niin naivilta touhulta. Kiinnostaisi tietää kuinka monta Suomessa on muita, jotka eivät halunneet tuota lakkia hankkia tullessaan ylioppilaaksi?
- Vappuna.
Jotenkin tulee semmoinen ylitärkeilevä olo jos pistää ylioppilaslakin päähän, juhlin mieluummin Vappua ilman. En halua mitenkään mainostaa että "minäpä olen käynyt lukion..."
- 1x- hyväkäs
Vappuna. kirjoitti:
Jotenkin tulee semmoinen ylitärkeilevä olo jos pistää ylioppilaslakin päähän, juhlin mieluummin Vappua ilman. En halua mitenkään mainostaa että "minäpä olen käynyt lukion..."
"tulee semmoinen ylitärkeilevä olo jos pistää ylioppilaslakin päähän"
Kaltaisesi lakkejaan häpeillen piiloittelevat petturit pilaavat muidenkin tunnelman.
Ylioppilaslakin tulisi olla juhlallinen todistus kantajansa kaikenkattavasta etnisestä kelpoisuudesta vaan vielä mitä.. Tämmöstä tämä nyt sitten on kun näitä haisevia suåmalaismoukkia yritetään isolla rahalla sivistää ja kouluttaa Ruotsia puhuvaksi herrasväeksi. Osa näistä måukista ei osaa edes kunnolla Ruotsia! Voitteko kuvitella! Härrä gyyd!
Näiden luuserimoukkien ansiosta koko narsismia ja omahyväisyyttä tihkuva lakin kanssa keekoileminen ja keikarointi on muuttunut koomiseksi keimailuksi.
- eviketti
Ylioppilaista tulee yleensä korkeakoulutettuja.
Korkeasti koulutetut ovat nimen mukaisesti
koulutettuja ja eivät tule toimeen ilman apua.
Sen sijaan matalasti oppineet osaavat soveltaa
"mitätöntä" tietomääräänsä ja siksi pärjäävät
paremmin reaalielämässä.- Aivanvaivan
Tuo nyt on niin järjetöntä sontaa, ettet voi siihen uskoa
itsekään. Voithan sinä toki vakuutella itsellesi noin,
mutta ei se paikkaansa pidä.
Mikähän mahtaa olla sitä mainostamaasi reaalielämää,
jossa korkeasti koulutetut eivät pärjää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972