ryypätä, niinkuin muinakin pyhinä, ja loppuaikoina milloin vaan.Mutta kun annoin elämäni eräässä hengellisessä kok. Jeesukselle, sain kokea sen mitä Raamattu sanoo:kenet Jumalan Poika Jeesus tekee vapaaksi, hän on todella vapaa.
Kiitä Jumalaa monisti selvistä vapuista ja samalla rukoile, Jumala varjele, tappeluilta, veriteoilta ym.
mulla oli ennen
1
364
Vastaukset
- koskaan
ryypännyt vappuna, mutta nyt aion tehdä sen. Ihan hyvällä mielin ja rattoisasti ystävän kanssa. Katsotaan lähdetäänkö sitten vielä tanssimaan vai ei, etukäteen en tekemisistäni tiedä. Miksi? Kun viina, ryyppääminen eikä rellestäminen kuulu/ole kuulunut elämääni sitten nuoruusvuosien. Siksi, että miesystävä päätti reilu viikko sitten, että jatkaa yksinään tätä elämänpolkua eteenpäin. Minä sen sijaan, että en. Ehdimme olla yhdessä reilun vuoden, ja se tuntui hyvältä ja ihanalta ja josta kiitän häntä. Kuten jokaista miesystävääni. Olette olleet aikanne mukavia ja minulla on teistä vain hyvää sanottavaa - näin jälkeenpäin. Ehkä juon yhden teidän kunniaksenne. Ja toisen tulevien seikkailujen kunniaksi ;-) Glada vappen kaikille, kippis ja kulaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962